Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Haken: haak iets groter maken, daar de hele dread doorheen halen en strak aantrekken. Voila
|
een vriendin van me heeft op een maand na een jaar dreads. alleen ze waren niet zo super goed gezet (
![]() nu denken we dus dat het wel zou helpen als ze dr haar zou gaan ontkleuren zodat het veel stugger wordt en die dreads er dus mooier uit gaan zien en degene die opnieuw erin gezet moeten worden beter erin te zetten zijn. alleen er zitten echt onwijs veel elastiekje's in en ze is bang dat die daar niet tegen kunnen. en als dat niet uit maakt, wat voor ontkleuring zou dan aan te raden zijn? (percentage) alvast bedankt |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
sommige dreads zijn bij mij plat...die heb ik dus ook opnieuw gedaan. en ik ben die witte schilfertjes zat... waar kan ik ze t beste laten 'reparen'/fatsoeneren/opnieuw laten doen? |
![]() |
||
Citaat:
Ze zijn misschien niet zo mooi als bij mensen met een grote bos haar, maar daar kan weinig aan gedaan worden. Ik heb er nogal veel en ze zijn redelijk fijn, dus wel meer werk om bij te werken. Ik denk (hoop) wel dat ik na verloop van tijd wat dikkere zal krijgen, want het haar blijft groeien en wat er normaal uitvalt blijft erin hangen. |
![]() |
||
Citaat:
mn platte dreads doek gewoon opnieuw, maak ik er 2 dunnere van ik heb ook dun en weinig haar, ik heb ook niet echt een volle bos maar mooi vind ik wel |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
maja voortaan wat langer doen |
![]() |
||
Citaat:
Btw: is het normaal dat na het waxen je haar er een beetje bijhangt? Niet echt volumieus? Ziet er echt vettig en vies uit vind ik. |
![]() |
|
Nog een vraagje.
Ik pas dus de methode toe van de dread er helemaal door te trekken en dus ook helemaal vanboven, maar nu is het probleem dat het net in twee stukken verdeeld is vanboven en niet lijkt goed te komen. Is dit een kwestie van tijd of blijft dit er zo uitzien? Misschien dat ik het beter zou vastnaaien of zo? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() als je je uitgroei gaat haken (door zichzelf haalt dus) heb je grote kans dat t 2 dreadjes worden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar in ieder geval bedankt voor je advies, ik ga het proberen. ![]() |
![]() |
|
![]() |
[Hey allemaal, ik heb even een paar vraagjes en hoop dat jullie me daar mee vooruit kunnen helpen!
Ik wil heel graag dreads laten zetten maar weet niet welke kapper het beste is. Ik heb nu al wat informatie ingewonnne bij hairpolice in amsterdam en bij dreadlock academy in schayk. Welke adviseren jullie om heen te gaan? Groetjes wendy |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
achteraf had iik het geqwoon door een maat oeten laten doen, had veel geascheelt en is ook mooi |
![]() |
||
Citaat:
muckymouse the exploding boy cematary slut doen t lees gewoon t topic ff door het is echt véél goedkoper!!! |
![]() |
|
Ik heb vanaf het begin elastiekjes in mn dreads bij mn hoofdhuid (heb ze vandaag precies 3 maanden). Na hoeveel tijd kan ik die eruit halen? Sommige mensen hebben nooit elastiekjes in hun dreads gehad maar ik had gehoord dat het wel beter was.
||
Citaat:
ik heb er iig geen elastiekjes inzitten de eerste week wel maar daarna niet meer het lag volgens mij gewoon aan de elastiekjes ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Volgens mij zijn die elastiekjes ervoor dat er niet teveel losse haren komen, dat de dread mooi in elkaar blijft (maar volgens mij kan 1 zo'n elastiekje daar ook weer niet zoveel aan doen) @regardless: wow 8 cm! hoe lang heb je je dreads al? mijne moeten ook groeien namelijk, maar ik zie nu wel een beetje verschil met 3 maanden geleden ook al waren de puntjes eerst stukken afgebroken doordat ik er teveel aanzat.
|
@ nirvanaat: ja al 8 centimeter en sommigen al 10! heb ik gister gemeten hehe
Maar heb me dreads nu 7 maanden. @tandenborstel: In alle gewone shampoos zit van die troep die residu achter laat. Je kunt beter wel dreadshampoo kopen. Kun je ook gewoon bij de afro shop doen.. is zo rond de 4/5 euro valt nog wel mee dus. |
![]() |
||
Citaat:
Je moet de schaar onder een touwtje zetten, en hem dan als het ware losvijlen (dus niet knippen). Als je die touwtjes er namelijk lang in laat zitten en je gaat er ook mee douchen enzo (vocht), heb je kans dat ze gaan rotten, en het laatste wat je wil is rottende touwtjes in je dreads.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom geloof jij niet? Magican2 | 500 | 24-07-2009 12:39 | |
Lifestyle |
Algemeen Dread Topic #10 Verwijderd | 4 | 13-07-2004 23:32 | |
Lifestyle |