Advertentie | |
|
![]() |
|
Met stip:
bumperklevers!! Daarna: - afsnijders - geen richtingaanwijzer gebruiken - mensen die - als je ze inhaalt - harder gaan rijden ![]() - mensen die niet uitkijken bij het openen van de deur van de auto - mensen die te schuin parkeren of twee parkeerplaatsen in bezit nemen. - mensen die onnodig toeteren of agressief reageren als mensen voor hem/haar een auto stilstaat omdat deze persoon niet elders kan stilstaan, maar wel zijn/haar werk moet doen (bv. postbode; verhuiswagen); terwijl ze net zo goed een andere weg hadden kunnen nemen, maar die bepaalde binnendoor-weg nemen; omdat deze sneller zou zijn - vanwege het gebrek aan stoplichten. ![]() - taxichauffeurs ![]() - fietsers/brommers die (vaak zonder licht) aan de verkeerde kant van de weg rijden of niet weten wie voorrang heeft (rechts!) of nog even door rood rijden of half op de weg stilstaan. ![]() - fietsers/brommers die je van links inhalen ![]() - brommers die harder dan jij in de auto karren op wegen ![]() ![]() - motorrijders die te hard rijden (sowieso omdat ze minder opvallen dan auto's; maar auto's die te hard rijden zijn even irritant (kan een schrikreactie veroorzaken)) - auto's die in de buitenste baan (rechts) gesorteerd staan; terwijl jij ernaast links staat om beide naar links te gaan, maar die aan de buitenste kant snijd jou af door half op jouw baan te gaan rijden ![]() - malloten die bellen in de auto zodat die auto op en neer slingert :/ - malloten die hun bagage niet fatsoenlijk op hun auto/aanhangwagen/etc/ vastgebonden hebben, zodat je vreest dat ieder moment die bagage eraf flikkert ![]() - malloten die 70 km/h of langzamer op de autosnelweg rijden - malloten die overal 60 km/h rijden (buiten en binnen de bebouwde kom) ![]() En nog veel meer. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
nee hij/zij bedoelt meer dit: ik rij op mijn snor richting fietsoversteekplaats x die een rechte autoweg doorkruist er staan haaientanden dus ik stop,ik sta al stil en dan komt er een automobilist die ook stil gaat staan om mij voorang te geven, eerdat ik opgetrokken ben had die auto allang met de noorderzon vertrokken kunnen zijn
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik weet niet hoeveel je rijdt, ikzelf vrij veel (~25.000 km per jaar), maar kom ze toch iedere maand wel een keer tegen.
||
Citaat:
![]() Kwam wel iemand tegen die zich op een autosnelweg aan het draaien was ![]() Ik vermoed dat de bestuurder zich realiseerde dat ie spook aan het rijden was ![]() (maar dan los je dat toch niet zo op?! ![]() ok. ik heb nu wel voldoende aangegeven dat het eng was met al die eeks. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
- Om het minste of geringste remmen. - Niet op de baan rijden die bij je snelheid hoort. Dus 100 op de 3e baan. - Niet vlot optrekken en doorrijden bij groen licht. Tsjonge, eigenlijk erger ik me aan veel dingen.
|
Bij ons in de buurt heb je veel drempels (dat is de laatste trend). En er zijn mensen die menen dat hun auto van goud is (vooral Duitsers, die hebben een drempelfobie) en er met 30 km/h overheen gaan terwijl het toch minstens met 50 kan! (70 ook nog met gemak trouwens).
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
mensen die ongecontroleerd hard rijden
![]() mensen van rotondes afrijden zonder richtingaanwijzer terwijl jij net met je fiets aan komt daar mensen die je inhalen met een auto als jij fietst en je dan (bijna) snijden
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Wegwijzen & Voorstellen |
hallo... Saddamie | 2 | 16-01-2010 17:29 | |
Liefde & Relatie |
Irritaties Verwijderd | 14 | 03-02-2006 11:17 | |
Seksualiteit |
Wie vd meisjes heeft wel eens ''iets laten zien'' op de cam ? drs-Y | 214 | 22-07-2005 23:37 | |
Lifestyle |
akkefietjes Tom Violence | 81 | 12-06-2005 22:10 | |
Software & Hardware |
[Prog] C: infinite loop verkeerde waarde dragonstorm | 18 | 05-04-2005 10:31 | |
De Kantine |
#3 irritaties, vul hier in/aan LaMazulu | 64 | 24-02-2004 15:31 |