Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
op zich zijn die uniformpjes best lief, kort rokje blousje stropdasje lange sokken
![]()
|
Ik stem voor, ook al zit ik niet meer op school.
Als is het alleen maar voor de kinderen die niet van die rijke ouders waardoor ze gepest kunnen worden door de kleding die ze aan hebben. Vooral in deze tijden wordt er bezuinigd op luxe zoals extra kleding. Dus met een uniform zijn de kinderen gelijk. Ook zal het hoogst waarschijnlijk de integratie van allochtonen kinderen bevorderen, de drempel ligt immers lager als je allemaal tot dezelfde groep behoort, scholier. Het dragen van een hoofdoek, groot kruis of schaars gekleed gaan kan mensen op verkeerde gedachtes zetten. En als je met je nieuwe kleren wilt showen, dan kan dat altijd nog buiten schooltijd. Op je werk heb je immers vaak ook een kledingscode, waar je met gepaste, vaak dezelfde, kleding moet werken, dus waarom op school niet? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb afgelopen zaterdag geholpen op school met de open dag, alle kinderen die toen hielpen moeten een soort schooluniform aan. Het was gewoon een simpele trui met het logo. Er zat geen broek/rok bij. Het was wel lachen om het voor een dagje aan te hebben en iedereen erin te zien lopen. Maar om zoiets nou elke dag aan te hebben lijkt me niets. Vooral als je dus ook nog andere verplichte kledingstukken erbij krijgt.
|
Lijkt mij ook niks hoor ... misschien is het op sommige punten beter... Mij het lijkt me niet egt leuk om in zoiets te lopen.Vooral geen rokjes aangezien ik naar school moet fietsen
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Debat Nederlands TOMMYHILFIGERRR | 8 | 14-06-2012 15:34 | |
Algemene schoolzaken |
Korte ênquete : schooluniform Lucius Commodus | 66 | 30-12-2006 02:00 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoofdoekjes moet af op Franse Openbare scholen; goed of fout? Verwijderd | 173 | 06-03-2004 21:04 | |
schooluniform in Utrecht tinus11 | 55 | 27-01-2004 17:08 | |
Lifestyle |
Schoolkostuum Iqra | 48 | 20-07-2003 15:37 | |
er moet een schooluniform komen Verwijderd | 76 | 26-02-2003 18:29 |