Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2004, 14:24
Verwijderd
Als mijn ex-vriend iets zou overkomen, dan zou ik dat wel erg vinden. Als hij helemaal blij en gelukkig is, dan vind ik dat leuk. Ik vind 'm nog steeds aardig. Dus hij doet me nog wel íéts. Maar niet zo superveel.

En als ik hem zou zien, ehm, geen idee, ik heb hem al ruim een jaar niet meer gezien. Maar er is een goeie kans dat ik 'm vanavond zie, dus dan edit ik wel ofzo .
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-01-2004, 14:27
Luna
Luna is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 29-01-2003 @ 18:24:
Ooit hoorde ik bij diegene en deelden wij alles met elkaar, was ik degene die altijd in zijn gedachtes zat etc. Het is dan toch eventjes moeilijk als iemand anders die plaats inneemt, ookal heb ik dit zelf veroorzaakt.
Precies wat ik dacht. Tja, bij mij is het net uit dus hij doet me nog heel veel. Het idee dat iemand anders ooit mijn plek in gaat nemen is echt naar, maar ik weet dat zijn plek ook ooit ingenomen zal worden.
Oud 24-01-2004, 14:29
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ja. 1tje doet me nog echt iets.
de rest ook wel ofzo, maar niet meer dan andere mensen die ik ken.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 14:30
juno
juno is offline
Ik gun hem het allerbeste en zou het naar vinden als hij ongelukkig zou zijn, maar ik ben niet meer degene die daar verantwoordelijk voor is, ik wil me daar geen zorgen meer om maken, dus in die zin doen mijn exen me niets meer. Er is maar een echte ex, trouwens, de rest was maar heel kortstondig, en de laatste keer dat ik hem sprak is alweer een tijdje terug. Het ging wel goed met hem, geloof ik. Nou, leuk voor hem.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 17:19
ironflower
ironflower is offline
Mijn ex doet me nog hele erg veel, het is nu 3 maanden uit en we hebben ongeveer 3 jaar iets gehad.

In die 3 maanden is het heel erg dubbel geweest, hij had meteen een ander meisje en dat ging eerst achter mijn rug om met allemaal vervelende dingen en op sommige moment kan ik hem daarom echt ´haten´. Maar in dezelfde 3 maanden zijn we regelmatig nog best close met elkaar om gegaan.

Hij is nog steeds de belangrijkste persoon in mijn leven.

We zien elkaar ook nog heel vaak, we zitten allebei op de zelfde school en klas. We hebben dezelfde vriendengroep, en ook gewoon dezelfde interesses enzo. We zijn laatst ook een dagje als vrienden (wat wel uitliep op meer dan vrienden...) gaan winkelen in Antwerpen.

En binnenkort gaan we samen naar de film (de dag dat we eigenlijk 3 jaar zouden hebben...) We willen elk jaar iets leuks blijven doen op die datum...als herinnering zeg maar.

Hij was in alles mijn eerste, dus vergeten zal ik hem nooit
Oud 24-01-2004, 17:40
Gothic
Gothic is offline
Als ik hem weer zou zien vermoedelijk wel. Iig de jongen uit Amerika die ik 2x gezien heb en 2x smoorverliefd op ben geweest... eerst een week, toen 4 zeer intense dagen.

Het is dan geen ex, maar m'n 1e liefde zal mij vermoedelijk ook wat doen als hij toenadering zou zoeken.

Verder zijn er geen ex-en die mij nog iets doen of zullen doen...
Oud 24-01-2004, 17:45
Laïs
Laïs is offline
1 wel.
de anderen,nee.
Oud 24-01-2004, 18:07
Stefanie
Stefanie is offline
Ik hoorde gisteren dat hij een nieuwe vriendin heeft na een jaar. Kreeg even n brok in mn keel... Waarom weet ik niet.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 18:16
kaarinetjuh
kaarinetjuh is offline
meer dan goed voor me is
Oud 24-01-2004, 18:28
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
en of ze me nog wat doet
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 18:45
Verwijderd
Anders is dit even een topic van een jaar geleden.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 20:57
Verwijderd
ik heb hem sinds het uit is maar een aantal keer gezien, en hij heeft me laatst nog gebeld. Eerst ging er een soort van schok door me heen, en voordat hij me belde onlangs had ik altijd ene gevoel van "paniek, wegwezen!" in me opkomen als ik hem zag, zoiets.
Ik heb een hele lieve vriend nu en wat geweest is is geweest en ik zo nooit terug gaan naar mn ex maar ik kan natuurlijk niet vergeten wat er gebeurd is.

edit: idd oud topic
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 00:14
Alistar
Alistar is offline
Ik heb de afgelopen 6/7 maanden ongeveer 2 vriendjes gehad, allebei ongeveer 3 maanden (nee niet tegelijkertijd)
Als ik nadenk over de eerste ex vraag ik me steeds af: wat heb ik in hem gezien? Heel lullig ik weet het, maar als ik eraan terug denk, denk ik toch: blij dat het uit is (ik was dan ook degene die t uitmaakte)
Mn 2e ex vriend doet me nog wel wat. Ik geef ook nog wel om m, maar ik zou m zeker niet terug willen, daarvoor heeft ie me toch iets teveel gekwetst. Zeker in het begin, toen het net uit was, als ie dan vertelde dat ie n knap meisje had ontmoet, dan deed me dat toch wel veel. Maar nu, tsja, ik vind t nog leuk met m te praten enzo, hijs nog steeds wel btje speciaal, maar ja wat wil je, ik heb toch veel met m gedeeld.
Oud 25-01-2004, 09:52
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
niet echt
maar toen ik een maand geleden hoorde dat hij weer terug is bij een ex had ik toch een klein beetje gevoelens van jaloersheid.
ik zou alleen nooit bij hem terugwillen, al kreeg ik er duizend euro voor (hij heeft kutdingen gedaan)
Oud 25-01-2004, 12:26
Alistar
Alistar is offline
Citaat:
ik zou alleen nooit bij hem terugwillen, al kreeg ik er duizend euro voor (hij heeft kutdingen gedaan)
hoe herkenbaar
Oud 25-01-2004, 13:22
Verwijderd
Mijn ex en ik zijn op een rare manier uit elkaar gegaan. we hebben niet echt tijd gehad om het 'goed' af te sluiten. Dit is nu 2 jaar geleden, heb bijna 19 maanden een andere vriend en heb sinds kort weer comtact met mijn ex. Hij doet me zeker wel wat. Ik mis het contact tussen ons, de aandacht die ik van hem kreeg in vergelijking met mn vriend..

*zucht* het leven is lastig als je moet kiezen
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 13:28
ssjpan
ssjpan is offline
Niet veel eigenlijk. Spreek hem ook niet meer.
Oud 27-01-2004, 18:37
vinkwel
vinkwel is offline
tuurlijk doet mn ex me nog wat. We hebben bijna anderhalf jaar iets gehad en dat doet je toch wel wat. Als ik hem zie dan denk ik het is goed dat het uit is maar als ik aan de dingen denk die we samen mee hebben gemaakt mis ik hem soms best wel erg. Op dit moment heb ik nog geen vriend dus ik weet ik ook niet of ik dan nog aan mn ex zal denken... maar diekans zit er wel dik in.
Oud 27-01-2004, 19:09
Qimm
Qimm is offline
Ik dnek nog wel regelmatig aan hem, het was toch mijn eerste grote liefde he, maar hij doet me niet meer zo veel. Ik vind het leuk dattie een vriendin heeft enzo.
Oud 27-01-2004, 19:25
*Madel*
*Madel* is offline
Doet me eigenlijk niks meer, al heeft hij wel paar dingetjes gedaan die niet onder het kopje 'gezellig' vallen. Maar daar maak ik me niet meer druk om, heb nu een kei lief nieuw liefje
Oud 27-01-2004, 19:34
Auryon
Auryon is offline
Voordat ik met mijn vriendin samen was, dacht ik nog redelijk veel aan mijn ex. Nadien werd dat wel iets minder, hoewel ik er af en toe wel eens aan dacht (ik was er tenslotte 5 maanden mee samen geweest). Ik heb er wel altijd met mijn vriendin over kunnen praten en dat hielp wel. Nu denk ik nog maar heel af en toe aan ex, is ondertussen ook al een jaar geleden.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 19:34
Fade of Light
Fade of Light is offline
ja, tis vandaag uit gegaan dus tja heh
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 20:43
Gwinnie
Gwinnie is offline
1 kan ik niet uitstaan, dat stelde ook niet zo veel voor.

een ander kan ik niet van begrijpen dat ik er ooit op viel, wat een lummel... maar ja, ik was 13 en wel een beetje kansloos misschien.. en dan is zo'n grote jongen best interesant.

en een ander, de enige die wél wat voorstelde doet me niets meer. ik kijk er positief op terug en denk nog wel aan dingen die we samen deden, maar zou nix meer willen. ik was na 14 maanden al ruimschoots uitgepraat met hem.
t was te oppervlakkig. maar toch leuk
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 20:43
Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 27-01-2004 @ 20:34:
ja, tis vandaag uit gegaan dus tja heh
*knuffelt*
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 21:04
Konijn
Konijn is offline
Nee, hij doet me niks meer.
Ik zit sinds dit jaar opeens bij hem in de klas, en we zitten bij dezelfde mensen in de pauze. Ook een vriendin van mij, met wie hij alweer een jaar heeft.
Ze zijn vanmiddag nog samen op mn verjaardag geweest, en ik merk dat ie me echt niks doet, hoogstens me irriteert, en ik snap niet dat ik ooit op hem gevallen ben (en waarom mn vriendin op m valt).
Nee, we zijn dus geen vrienden meer, meer als kennissen die je in de kroeg Hoi zegt als je ze tegen komt.

(En natuurlijk, mocht hij bv een ernstig ongeluk krijgen, zou ik dat heel erg vinden, en hem opzoeken in het ziekenhuis, dan wel naar zn begrafenis gaan.. Hoewel hij, toen ik vorig jaar echt heel erg ziek thuis was, een aantal maanden bedlegerig, geen enkele keer is langsgeweest..)
Oud 27-01-2004, 21:09
twirley
twirley is offline
Jaaa ik denk nog heeeel veel aan me ex.
Maar ja tis nu ook bijna 3 weekjes uit.. en neej dat is dus niet echt lang geleden.
Maar ik denk aan hem op een positieve manier waarom 't uit is . en dat we 't samen best goed hebben gehad.
Ik word er nog wel es ff emotioneel van enzo. ... ernstig...!

Natuurlijk is 't niet leuk als 't uit gaat !!!!!!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 21:36
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 27-01-2004 @ 21:43:
*knuffelt*
dank je
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 21:39
Fleur
Fleur is offline
Citaat:
??? schreef op 28-01-2003 @ 19:09:
Denk je nog wel eens aan je ex.
Doet het je ondanks dat je blij bent dat je van hem af bent, en je een veel lievere vriend hebt nu, toch nog wat als je hem ziet (met zijn nieuwe vriendin) of op andere momenten???
laat ff een berichtje achter ben er benieuwd naar...
Ik denk nog wel eens aan mijn ex, maar dat zijn nooit erg fijne gedachten.
Ik ben idd blij dat ik van hem af ben en heb nu een véél lievere vriend.
Mijn ex zie ik ook nooit meer, maar het zou me totaal niets doen als ik hem zou zien met een nieuwe vriendin, ik heb totaal geen gevoelens meer voor hem, alles behalve spijt dat ik het uit heb gemaakt en het zal me een rotzorg zijn wat hij nu met een ander uitspookt. Ik gun het hem wel om gelukkig te zijn met iemand anders.
Oud 27-01-2004, 21:48
Verwijderd
Ten eerste zie ik hem nooit En ten tweede... Nou neej, hij doet me echt niets meer... denk nog wel eens aan hem maar verban dan snel die gedachten uit mijn hoofd want heb helemaal geen zin om aan hem te denken... heb wel wat beters te doen zeg
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 06:25
Rubke18
Rubke18 is offline
Een van m'n exen kan ik wel kapot slaan, het is uit gegaan zegt ze doodleuk dat ze dikke vrienden wilt blijven. Kom ik haar een week later tegen negeert ze me volkomen

love
Oud 28-01-2004, 07:52
Liss
Liss is offline
Soms doet ie me nog wel wat, ja. Tis ook op een vage manier uitgegaan, dus dat vind ik niet raar. Ik ben ook wel zijn mindere kanten in gaan zien, maar ja.. Tis al minder
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 07:53
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
jawel, ik vind mijn ex nog steeds super aardig (ook al hebben we kutdingen gezegd en gedaan). Gewoon dingen vergeven (maar niet vergeten? ). Ik zie haar wel als één van mn beste vriendinnen. En natuurlijk is ze nog enorm knap, waarom zou dat in mijn ogen veranderen.

Maar ik wil haar dus zeker weten in mn leven houden,
maar een relatie dan echt niet meer. (zou niet werken ook gok ik)

en tja soms doet ze me nog wel wat, maar misschien omdat ik meer 'het' mis dan 'haar'
Oud 28-01-2004, 10:00
miss x
miss x is offline
Ja, hij doet me nog veel, ik weet niet of ik ooit nog een relatie met hem wil/kan beginnen maar ik houd nog steeds van hem ondanks alles.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 11:56
Prune
Prune is offline
nee....het doet me eik helemaal niks meer......ook al is me ex...het zusje van een goede vriend van me....ik zag haar pas geleden in de bank liggen maar haar nieuwe vriend.....en ik d8: dit wil ik ook met me vriendin doen.....even later keek ik haar aan....en realiseerde dat me nieuwe vriendin veel knapper is
Oud 28-01-2004, 12:22
Verwijderd
Het is ondertussen al bijna een jaar geleden, maar ja, ze doet me nog wat.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 14:52
Strictly Aimee
Strictly Aimee is offline
Ja, ik blijf het nog steeds een leuke jongen vinden. maar that's it.
Oud 28-01-2004, 16:11
Randyjc
Randyjc is offline
sinds gister is mijn relatie verbroken met mijn vriendin...

ik mis die meid ontzettend. ik heb de hele avond liggen janken...
niet geslapen.. en ik wil haar zo dolgraag in me armen nemen. en ik kijk telkens op me telefoon of ze misschien niet gebeld heeft of een berichtje heeft achtergelaten...
alles wat ik zie dan denk ik aan haar...
je bent zo gehecht aan iemand als je die persoon elke dag ziet...
het kussen en kroelen... haar lieve z8e ogen

zucht... dit is me 1e dag zonder haar want gister is het dus uitgegaan. wat ik zou moeten doen:?
ik weet het bij god niet. elk gesprek wat ik maak als ik het vertel kom ik uit janken. gelukkig steunt me famillie me zwaar. dus ook me broers... ze begrijpen het allemaal en hebben het ook allemaal al meegemaakt. ik zie er gewoon tegenop dat ik er niet meer kan zien zoals ik er wil zien en doen.
tis zo verdomde moeilijk. misschien denken een paar van jullie nu wel van... pff hoe erg kan het zijn? nou erg!
alle plannen wat je zou doen zijn in het water gevallen. je hebt nergens zin, terwijl vrienden en famillie tegen je zeggen van.. je moet afleiding zoeken.. je moet dingen doen.. ga door met het leven het hoort er allemaal bij. en ik weet dat et zo is... maar dat blijft moeilijk.

sorry van het lange verhaal maar zulke dingen luchten op...

bedankt voor het lezen
Oud 28-01-2004, 16:15
Wawl
Wawl is offline
Nee, totaal niet. Ik wens haar het beste, maar meer ook echt niet.
Oud 28-01-2004, 16:36
Fledderpoep
Fledderpoep is offline
M'n eerste EX is de beste. Ik mis d'r elke dag, ook al gaan we nog regelmatig leuke dingen doen, al een paar jaar. =)

Ze is na al die tijd nog altijd gek op me en ik ook op haar, maar het is relatiegewijs gewoon niks. Misschien dat dat ooit nog verandert, maar daar ga ik niet meer van uit, we hebben gewoon een goeie tijd gehad en hebben nu nog steeds lol.

't is misschien voor veel mensen moeilijk te begrijpen, maar zij voelt mij aan en ik haar. Ik kan zien als er wat mis is en ik luister naar haar als ze wat van d'r hart moet, dat doe ik ook bij haar =)

Haar [en mijn ex-] vriend[innet]jes hadden het daar wel echter moeilijk mee, alsof wij te close waren. Maar daar storen we ons niet aan, ze krijgen ons er gewoon bij, of ze het willen of niet.

Tuurlijk mis ik die oude tijd ook wel, maar ik kijk liever naar wat de toekomst te bieden heeft. Ik weet wel dat ze toch een rol blijft spelen in m'n leven, ongeacht wat anderen vinden. Het is mijn leven, ik ben hier niet om andermans aarsch te behagen, dus als ze het er niet mee eens zijn, jammer dan =P
Oud 28-01-2004, 17:22
Surjirro
Surjirro is offline
Ik hou mezelf voor dat ik hem ben vergeten maar als hij online komt of ik zie em in het dorp lopen gaat me hart echt nog wel te keer. Ik mis hem maar wil net doen of dat niet zo is.
Oud 28-01-2004, 19:35
miss-suus
miss-suus is offline
ja, ik ben super blij dat ik van hem af ben maar hij doe me nog steeds pijn. ik kom zo nooit van hem af, al is het met de gedachtes
Oud 28-01-2004, 21:31
madwoman
madwoman is offline
Tuurlijk doet ie me nog wat. Hij was mn eerste echte vriendje, waar je toch een fix aantal maanden super veel mee lacht, praat, huilt, intiem bent enz enz. Dus logisch dat ie je nog wat doet, maar dat hoeft niet negatief te zijn. En dat is het ook niet btw.
Oud 29-01-2004, 12:24
Randyjc
Randyjc is offline
Citaat:
madwoman schreef op 28-01-2004 @ 22:31:
Tuurlijk doet ie me nog wat. Hij was mn eerste echte vriendje, waar je toch een fix aantal maanden super veel mee lacht, praat, huilt, intiem bent enz enz. Dus logisch dat ie je nog wat doet, maar dat hoeft niet negatief te zijn. En dat is het ook niet btw.
negatief is het zeker niet
Oud 29-01-2004, 13:07
Anteverta
Anteverta is offline
Mijn ex doet mij nog heel veel. Denk dagelijks aan hem. Ik kan ook niet normaal met hem omgaan, omdat ik nog heel sterke gevoelens voor hem heb. Ik heb bijvoorbeeld de neiging om zijn hand vast te pakken en dat soort dingen. En dat kan gewoon niet als je normaal vrienden bent. Niet dat we dat zijn.. k zou het wel willen, maar het lukt nog niet echt.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 13:38
Lizzle_806
Lizzle_806 is offline
hmm ik dacht van niet.. maar sinds hij een nieuwe vriendin heeft ben ik erachter van wel
Oud 29-01-2004, 15:20
PardonMe
PardonMe is offline
Als ik ze wel eens zie dan denk ik wel weer even terug, maar ik zit niet regelmatig te overdenk 'goh, toen ik met hem ging...' maar ik vraag me dan wel af hoe het nu met ze is enzo..
Oud 29-01-2004, 15:57
Euphemia
Euphemia is offline
Ik vind het echt doodzonde dat me ex was vreemdgegaan toen we wat met elkaar hadden in de zomervakantie. Maar in het begin had ik al zoiets: hiermee moet ik opassen!
Maar elke dag zit ik toch nog ff aan hem te denken en af te vragen hoe het nu met z'n nieuwe vriendin is. Maar waarom gebeurt mij dan weer zoiets? Waarom was ik die nieuwe vriendin niet..? Soms voel ik me een beetje gebruikt door hem. Maar hij was best wel lief... toen. Laatst vroeg hij aan mijn zus of zij vreemd zou gaan als ze een vriend had, waarop zij zei: Ik ben JOU nog niet! En soms hoor ik ook nog eens verhalen dat hij nog wel eens over mij praat met vrienden en collega's.
Dus ik weet niet of hij me wel of niet mist, maar 1 ding is zeker, ik mis HEM wel!!
Oud 30-01-2004, 13:06
alanis
alanis is offline
Tja, aan de ene kant ben ik heel blij dat het over is, het heeft 23 maanden geduurt, dus dat is best lang.
Ik mis iets, maar niet zozeer hem. Ik denk nog vaak aan hem en zie hem ook nog twee keer per week.
Het gekke is dat er eigenlijk heel weinig verandert is tussen ons, behalve dat we niet meer lichamelijk zijn, gaan we nog hetzelfde met elkaar om, wat soms erg verwarrend is. Aan de andere kant ben ik er blij om, aangezien ik hem op woensdag zie bij het orkest waar we allebei spelen, en op zaterdag in onze stamkroeg. We houden het wel gezellig.
Ik zou niet weten hoe ik zou reageren als ik hem met een ander zou zien zoenen. Misschien dat ik het helemaal niet leuk zou vinden, misschien dat het me niks doet.
Dat moet allemaal nog gebeuren, dus dat zie ik dan wel.
Ik ben nu nog vrijgezel, dus ik kan er niks over zeggen hoe het zou zijn als ik een nieuw vriendje zou hebben.
Maar ik wil wel graag weer een vriendje, lijkt me gezellig enzo...
Oud 30-01-2004, 13:16
Toet0r
Toet0r is offline
Ik denk ontzettend veel aan hem. Ik zie hem 6 dagen per week. Op school en bij korfbal..
Eigenlijk vind ik hem nog steeds leuk, maar ik kan dr mee leven dat het uit is, hoewel ik em wel erg mis.
Het gaat tussen ons nu ongeveer net zo als toen ik em een maand kende ofzo. We praten wel met elkaar, maar niet echt heel bijzonder ofzo. Wel jammer, want ik wil dat et weer werd als toen we het nog niet hadden (of dat het weer werd zoals toen we het wél hadden..), maar k weet niet of dat zo snel gebeurt.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 15:27
Tofke_H
Tofke_H is offline
kort en bondig: Ja
Reageren

Regels voor berichten