![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maar dat is hoe ik erover denk, ik ben geen psych* uiteraard. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
ik heb ook hele nare ervaringen achter de rug, veelal met oudere mannen en gedwongen dingen doen etc. nu ben ik een hele tijd bang geweest voor mannen, hoe oud ze ook waren... langzaam ben ik weer mannen gaan vertrouwen. ik denk dat het gewoon heel veel tijd nodig heeft...
mij heeft het 3 jaar gekost om van die bange gevoelens af te komen, alhoewel ik nu nog steeds erg vpprzichtig ben |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik heb vorig jaar april een hele nare sex ervaring gehad met een jongen... en ik krijg af en toe nog steeds een beangstigend gevoel als ik er aan denk...
Ik zat vr. in de bus, ik had hem al maanden niet meer gezien.... en toen liep hij ineens de bus binnen... Hij keek me recht in mijn gezicht aan... en liep heel erg mans langs... En dat bange gevoel bekroop me gewoon weer... niet dat ik bang voor hem was... maar van die keer toen... ik kon wel janken... heb toen maanden geen sex gehad {er was ook niet echt gelegenheid voor, maar denk dat ik het anders ook enit gedaan had} Bij mijn nu huidige vriend had ik dat gevoel gelukkig helemaal niet... Maar elke keer als ik die jongen weer zie... |
![]() |
|
Het is zo dat de persoon waar je nu mee bent anders is dan de jongen/man die je die onprettige ervaring heeft gegeven he (al snap ik echt wel dat zoiets niet makkelijk is om overheen te komen)
Je zou kunnen proberen om om de beurt het initiatief te nemen. Zo weet je ongeveer wanneer de ander iets gaat doen en kun je er weer aan wennen... Succes ermee ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De dag dat de wereld verging Mother Earth | 7 | 17-01-2004 13:05 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwe premier Mabo | 51 | 17-03-2002 12:10 |