Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
mun huisdieren zoveel mogelijk.
eerst de hond oprapen (slaapt op mijn kamer) dan mun zus roepen ![]() Naar ouders rennen. mee sleuren of zij mij en dan hamster proberen te vangen ergens in de kooi de vogel buiten zetten en ook mijn ratjes uit de kooi rapen. en ik hoop dat ik dat allemaal haal. ike heb leiver mij huisdieren en familie buiten dan spullen. daar ben je voor verzekrd ![]() |
![]() |
|
alle belangrijke documenten zitten in een brandveilige koffer. Tevens liggen waardevolle spullen ergens in een brandkluis. Plus dure dingetjes bij de bank in de kluis.
![]() Wat ik mee zou nemen is me zilverenrammelaar die toen ik baby was van mijn oma heb gekregen ![]()
||
Citaat:
oh en mn laptop moet ook mee, staan ook nog wat kostbare documentjes op
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() en heb geen laptop ![]() maar ik vind mijn doos echt gaaf, kan er elke dag mee bezig zijn om alle brieven opnieuw te lezen of foto's te bekijken etc ![]() |
![]() |
|
ik zou me pc mee willen nemen omdat k daar n soort van dagboek in bijhoud.
en wat van m'n laden waar allemaal dingen inzitten (denk aan briefjes die ik in groep 7 in de klas naar m'n vriendin stuurde enzo) en ook m'n agenda's ook best belangerijk. k heb m nu ook altijd bij me of ik nu naar t dorp ga of naar een of ander feestje. |
![]() |
|
ik zou aller eerst mijn katten en hond meenemen.
en als die al buiten zijn mijn hiketas... daar heb al mijn spullen voor kamperen standaard in zitten en daarmee heb ik de mooiste tijden van me leven meegemaakt, en tja foto's heb ik niet zo'n waarde aan ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Kolossale brand in Schoorl Bram838 | 7 | 29-08-2009 21:46 | |
Branden in Griekenland elieli | 16 | 29-08-2007 19:37 | |
Verscheidene doden bij brand Schiphol McCaine | 65 | 02-11-2005 17:28 | |