Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik weet het ook niet meer, maar ik weet wel dat het best vroeg was, want toen ik in groep 6 zat wilde ik eigenlijk gtst kijken, maar dat mocht niet omdat ik niet tot half 9 mocht opblijven geloof ik, of misschien toen net wel tot half 9, maar later was het iig niet. En hoe laat ik naar bed ging toen ik 3 was weet ik al helemaal niet meer. Een van de kinderen waar ik op pas moest toen ze 9 was om kwart voor 9 naar bed, en das volges mij wel een normale tijd voor die leeftijd.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Toen ik 3 was om 7 uur, toen ik 4 was ook, toen ik 5 was kwart over zeven, toen ik 6 was halfacht, toen ik 7 was kwart voor acht, toen ik 8 was acht uur, toen ik 9 was kwart over acht, toen ik 10 was halfnegen, toen ik 11 was kwart voor negen, toen ik 12 was negen uur, toen ik 13 was halftien, toen ik 14 / 15 was 10 uur, en vanaf toen mocht ik het zelf weten
![]() ![]() Maar ik zie ook wel eens 's avonds laat kinderen buiten spelen, ja. Nouja, als zij daar geen last van hebben en gewoon gezond blijven en niet drammerig worden, laat ze maar. Alleen denk ik dat de meeste kinderen er wél drammerig van worden. |
![]() |
||
Citaat:
En ik kan me dat niet meer herinneren.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
mijn zusje is 10 en moet om half 9 negen naar bed.
Mijn broertje is 11 en moet om kwart voor 9 naar bed.....jaaaa het verschil moet er zijn ![]() ![]() ![]() Denk maar niet dat mijn broertje naar bed gaat terwijl zijn zusje er nog niet in ligt hoor! Mijn buur-oppas-jongetje van 10 moet om 7 uur naar bed....dat is echt achterlijk vroeg....hij slaapt ook nooit voor half 9....hij loopt altijd te dwalen!
||
Citaat:
Er was een meisje van 13 bij, die kan heus een gevaarlijke situatie inschatten. In de combinatie met toezicht vanuit huis lijkt mij dat totaal geen probleem. En ik denk niet dat het de enige drie mensen op straat waren.
||
Citaat:
|
![]() |
|
ik zou het niet weten.. mijn burmeisje van 5 moet meestal om 8 uur naar bed, maar ik ben de lieve oppas dus 8.15 en de jongetjes van 8 en 10 om half negen, maar wederom lieve oppas --> negen uur
||
Citaat:
die 1,5x dat er sneeuw ligt mogen ze echt wel buiten spelen, gaan ze echt niet dood van ofzo ![]()
||
Citaat:
maar jij blijft toch beweren dat je gelijk hebt dus ik stop
|
Mijn moeder kon altijd perfect zien wanneer is slaap nodig had
Nu mag ik het zelf bepalen, want wanneer ik om 22:00 naar bed ga weten ze ook wel dat ik nog TV ga kijken of de computer aanzet Ik kan goed zelf bepalen wanneer ik moe ben... Ben ik niet moe, dan ga ik me ook niet in mn nest liggen vervelen |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waardeertopic Missy | 500 | 13-04-2011 21:05 | |
De Kantine |
Herinneringen uit je kindertijd Nona | 24 | 10-02-2011 15:33 | |
De Kantine |
Hoe gaat jullie kindje heten? Muchacha | 180 | 10-04-2005 11:47 | |
Studeren |
kunstacademie TIEN | 5 | 13-10-2004 18:09 | |
Psychologie |
[Stelling] Je weet pas hoe het is om te leven als je dood bent. Kazanka | 44 | 04-05-2003 10:21 | |
De Kantine |
Welke forummers vielen je op toen je n00b was? Quiana | 110 | 06-11-2002 07:52 |