Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
DEN HAAG De actrice Guusje Nederhorst
is op 34-jarige leeftijd overleden aan kanker.Ze was onder meer bekend als Roos uit de soapserie Goede Tijden, Slechte Tijden. De manager van de band Kane heeft het overlijden bekendgemaakt.Kane-zanger Dinand Woesthoff is de echtgenoot van de actrice.Samen kregen ze afgelopen zomer een zoontje. Guusje Nederhorst was bezig met het schrijven van een kinderboek.Behalve haar acteurwerk vormde ze samen met Babette van Veen en Katja Schuurman de popgroep Linda,Roos en Jessica,met hits als Ademnood en Alles of Niets. bron: NOS Teletekst ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ontopic: Ik vind het wel sneu, voor de nabestaanden en vooral voor de baby en Dinand. |
![]() |
|
Ok er sterven inderdaad dagelijks velen mensen, maar bah, ik hoor de laatste maar niets anders dan (jonge) mensen die aan kanker overlijden. In mijn eigen kennissenkring vorige week 4 mensen waarvan 2 onder de 40 jaar. Leuk begin van 2004.
|
Ja, mijn tante is ook overleden aan kanker, en mijn andere tante gaat er binnenkort ook aan dood. Het zusje van mijn beste vriendin is er ook aan overleden. En dan zijn er mensen die aan andere dingen zijn overleden. Gaan we daar ook topics voor openen?
![]() en idd alleen op Fims&tv is wel genoeg als het dan toch moet |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Guusje Nederhorst (34) overleden Gatara | 134 | 05-02-2004 20:33 | |
Films, TV & Radio |
gtst [7] Freshh~ | 500 | 04-02-2004 22:01 | |
Psychologie |
Welke Herinnering(en), kwam(en) er vandaag naar boven? Dreamerfly | 34 | 30-01-2004 18:48 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Guusje Nederhorst (Roos uit GTST) Overleden.. DutchGirl | 1 | 29-01-2004 13:55 |