Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() - zwarte afzak-ribbroek. <3 - rokje met brede zwarte band aan de bovenkant, een psy-like zwart-wit patroontje en een zwarte kantrand aan de onderkant. <3 - zwart netshirtje met open schouders en brede banden aan de mouwen/onderkant. <3 - zwart simpel shirtje waar ik prut op ga naaien/tekenen. <3 - zwart lingeriesetje. <3 - zwart-met-grijs lingeriesetje. <3 - zwart-met-oranje-en-paars lingeriesetje. <3 - zwart jarretelgordeltje. <3 - vloei. <3 - bier. <3 Het is allemaal wel <3 vandaag. Behalve kaartjes voor Macabre, uiteraarsch. Die vindt iedereen stom. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
haha ik zou morgen al voor rutg0r kijken wat voor maten er nog zijn, dus dat zal ik doen, maar volgensmij gaan ze als warme broodjes en hou je alleen nog van die maat 46-ers over, opheffinguitverkoop, vandaar zo goedkoop, maar bij frontrunner prijzen ze die dingen ook steeds weer af, van 80 naar 60 naar 40. Ik zag ze vandaag iig staan met 40% korting, ehh ongeveer 45 dus.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ehh maar mn nieuwe komen niet van frontrunner nee, als je dat bedoelde? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
je zei dat je ze vandaag nog had gezien voor 45 euro, en ik vroeg me af of dat bij de frontrunner in utrecht was of niet ![]()
|
k heb ook weer wat nieuws
![]() http://pics.sjeemz.nl/img.php/IAU0GX...75227016//d1oz een nieuw paardje (3 jarige Arabier x Quater merrie) een 8,1 voor wisk. en een 9,1 voor engels. nieuwe trui, en n nieuw t shirt ![]()
|
Verwijderd
|
Gister te veel geshopt:
- G-star broek - zwarte muiltjes schoenen ofsjow... hele stoere =P - knal geel vest - zwart truitje met lage hals - roze truitje, heel punky - kort spijkerrokje met riem - zwart-wit gestreepte kniekousen - geel-zwart gestreepte kniekousen dat was het wel een beetje |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
geweldige combi <3 gefeliciteeerd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
(mja ga morgen naar UvA opendag, is vast nog wel tijd over om ff amsterdam in te gaan voordat ik moet werken..........)
||
Citaat:
![]() -jarettelkousen -sigaretten -thee -chocola
|
![]() |
Toevallig ook net de Celebrity gekocht! ga zo even gauw kijken
![]() Verder; - oa oorbellen, kettingen, schelpen, zand, kleding en meer souveniertjes uit Brazilie ![]() en net: - 150 foto's van Brazilie ![]() ![]() - twee schoteltjes met bloemenmotief bij de Hema<3 - nog meer stippeltjesbestek bij de Hema<3 - fotolijstje voor een panorama foto! die eindelijk past;o - zwart wit potje;o ![]() |
![]() |
|
- treinkaartje
- grijze trui met v-hals (H&M) - rokje van een rode glazende stof met aan de onderkant een randje met van dat tutu-spul (Pimkie) - wit bloesje met zwarte stippels (Vero Moda) - zwart rokje met roze stippels en ook hier aan de onderkant een randje met tutu-spul - kaasstengel - suikervrije snoepjes ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Laatste aanwinst Ik Will | 75 | 24-07-2006 19:22 | |
De Kantine |
Wat is jouw laatste aanwinst? perfectme | 373 | 05-02-2005 22:09 | |
Games |
Laatste aanwinst. Stevill | 95 | 08-02-2004 23:08 | |