Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2004, 15:21
Susanne
Susanne is offline
Hoe kleden je ouders zich, en je broers/zussen? Vind je het een leuk stijltje of zou je ze graag bij de modepolitie zien? kan je goed met ze winkelen of winkel je liever alleen? kan je goed omgaan met commentaar van hun kant, of kan het je niets schelen?

Fire away
Oud 30-01-2004, 15:24
Redhair
Redhair is offline
Mijn moeder kleed zich normaal. Spijkerbroek met trui. Soms loopt een broek van haar een beetje wijd uit. vind ik leuk. Mijn broer draagt meestal een spijkerbroek en een t-shirt van zijn werk. (DIngen als lowlands, pinkpop). en een geruit hemd. Mijn vader trui en broek. Met mijn moeder kan ik wel leuk winkelen maar ga liever alleen
Oud 30-01-2004, 15:25
Verwijderd
Owww yeah Susanne, you go girl!
Ik verwacht tenminste 10 topics als ik straks terugkom!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 15:31
Otis
Otis is offline
Mijn ouders zijn ook H&Mers.. gecombineerd met te hoge oude dieselspijkerbroeken(mama) en foute schoenen(papa), ach ze proberen t tenminste.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 15:40
Verwijderd
Mijn moeder heeft een aantal kleren die al heel erg oud en verschrikkelijk zijn, maar ze heeft ook kleding die moderner zijn en haar ook heel leuk staan.
Mijn vader draagt altijd spijkerbroeken en een overhemd, uitgezocht door mijn moeder meestal..
En mn zusje doet een beetje mee met de mode.. helemaal niet mijn stijl, wat ik wel jammer vind, want anders zouden we nog kleding kunnen lenen van elkaar enzo
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 15:41
AngelLena
AngelLena is offline
Vader: typisch modepolitie figuur. Is blijven steken in jaren 50 ergens.

Moeder: kan er wel mee door. Niet dramatisch goed gekleed, maar ook niet echt fout. Is gewoon jammer dat ze het figuur niet heeft om echt leuke kleding te dragen en dat wat er in haar maat is is ronduit walgelijk. Staat ook niet bij haar.

Zus1: Altijd heel stijlvol, maar toch erg mooi gekleed. Niets over te klagen

Zus2: geen idee eigenlijk. Weinig contact mee.

Broer: Heel doorsnee eigenlijk.
Oud 30-01-2004, 15:41
Anteverta
Anteverta is offline
Mijn ouders kleden zich vrij normaal, niets om je voor te schamen ofzo. Mijn moeder wil soms nog wel eens iets abstracts aan doen, maar dat is nog niet zo erg, het staat haar leuk dus geen problemen. Mijn vader draagt meestal een broek met overhemd. Niet te netjes ofzo, maar gewoon leuk.
Winkelen doe ik zowiezo nooit met mijn vader en met mijn moeder ook niet meer omdat onze smaken best wel verschillen en ik als ik met haar winkel meestal met een miskoop thuis kom...
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 15:49
Gadje
Gadje is offline
mijn moeder kleed zich wel leuk, rokken en moderne zwarte truien, ook qua kapsel goed.
ik ben berg blij zoals ze is, niet zo'n spijkerbroekenmama
godzijdank niet.
mn vader kleed zich ook wel goed, overhemden van th en rl enzo.
mn zusje is kakker, mjah 14 en merkleding enzo...
mn jongste zusje kleed zich doorsnee, h&m en mexx enzo
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 15:50
Laïs
Laïs is offline
Mijn broertje krijgt eindelijk een beetje stijl.
Licht uitlopende broeken,leuke truien,...
Toch krijg ik hem nog altijd niet mee om te winkelen.
Mijn moeder,eh.Soms ziet ze er wel leuk uit,maar andere keren is het echt geen gezicht. Ach,ik ben het al gewoon.
Pap kleedt zich normaal,broek,hemd,trui.
Oud 30-01-2004, 15:54
slender_fungus
slender_fungus is offline
geen stijl.
dus ik heb het niet van een vreemde.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 16:03
marieke_temp
marieke_temp is offline
mijn moeder draagt altijd praktische, comfortabele kleren; een spijkerbroek met een trui of vest. een vriendin van haar werkt in een chique modezaak en als ze daar is neemt ze vaak wel iets mee 'omdat het zo leuk staat' maar vervolgens draagt ze het nooit
mijn vader heeft voor zijn werk altijd een nette broek met overhemd en stropdas. zonder jasje. dat is wel jammer want als hij wel een colbert aan heeft staat het veel mooier (vind ik)
in het weekend draagt hij een spijkerbroek met een blauwe col-sweater waar hij er 4 van heeft. allemaal precies dezelfde
zusje draagt vanalles. meestal strakke broeken en truitjes, maar niet smakeloos. soms wel gewoon lelijk
winkelen met mama is een ramp, zij is echt zo iemand van hup hup hup klaar. papa is gezellig, die wil wel na elke 3 winkels koffie drinken dus het schiet niet op als je echt iets nodig hebt, maar leuk is het wel
mijn zusje neemt nu niet meer van mij aan dat iets niet staat, die eigenwijze pubers ook altijd maar toch is samen stadten wel leuk zo af en toe.
ik winkel toch echt het liefst met vriendinnen
Oud 30-01-2004, 16:07
Bobby James
Bobby James is offline
Mijn vader is van de fleecetruien.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 16:07
Verwijderd
Mijn moeder kleedt zich wel mooi, neigt soms een beetje naar het 'snollerige' maar meestal niet.

Mijn vader is ook wel om aan te zien, naar zn werk in pak en bij optredens heeft ie altijd bandshirts aan, heel gaaf.

Mijn zusje is een beetje wijde spijkerbroek typ, mijn broertje is een twinlife sletje
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 16:19
Dolores
Dolores is offline
Mijn ouders kleden zich wel redelijk goed (m'n vader niet altijd.. maar dan zegt mn moeder wel dat ie anders aan 'moet' trekken ), maar mn broer.. laten we daar maar niet over beginnen! foute broeken, foute schoenen.. bah
Ik kan wel met het commentaar van mn moeder overweg, maar als mn vader of broer beginnen te zeuren.. daar kan ik echt niet tegen, want ze hebben toch geen verstand van wat leuk staat en wat niet leuk staat.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 16:50
Verwijderd
ik ga altijd zonder familie shoppen. Mn moeder draagt gewoon goedkope dingen want ze vindt dat ze er geen geld voor heeft. En mn vader ook, gewoon goedkope spijkerbroek en een gare trui.

mn broertje van 17 draagt skatebroeken en grote capuchon truien. Mja, wel grappig. Wel skatemerken dus best duur. Maar hij heeft maar een paar kledingstukken, hij vindt het zonde om er veel geld aan uit te geven, hij koopt liever computerspellen.

Mn broer van 23 draagt ook goedkope broeken en gare schoenen, die geeft er echt niks om. Zn vriendin dwingt hem af en toe om eens iets leuks te kopen.

Het is wel duidelijk dat ik niet hun genen heb.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 16:51
howshesings
howshesings is offline
M'n vader kleedt zich wel redelijk, z'n vriendin kiest kleren voor 'm uit dus dat gaat allemaal wel, gewoon heel normaal.
M'n moeder kleedt zich vooral praktisch en goedkoop, gewoon truien en spijkerbroeken.
M'n zusje gaat steeds meer 'mijn' kant op, wijde broeken, donkere kleuren, frutsels van kant.

Ik winkel het liefst alleen en commentaar leveren ze allang niet meer, behalve m'n zusje af en toe, 'die rok maakt je dik', maar dat boeit me niet. Of ze zeggen wel eens dat ze iets mooi vinden, en dat is altijd leuk om te horen.
Oud 30-01-2004, 16:56
alpha
alpha is offline
Mijn vader gaat in een normale, rechtuitlopende broek, met overhemd. Soms wil ie nog wel een zo'n T-shirt zowat zonder hals aantrekken. Als hij 's ochtends denkt in de tuin te gaan werken, dan trekt hij dan al zn oude kloffie aan wat hij dus de hele dag aanhoudt, ook als hij niets in de tuin doet.
Mijn moeder is gewoon. Netjes wel, leuke combi's, ziet wat kan en niet kan. Zo zijn mijn zussen ook. Volgen wel redelijk de mode, maar kijken wel naar hun eigen smaak.
Oud 30-01-2004, 16:57
Verwijderd
Mijn moeder kleedde zich vroeger een stuk erger dan nu. Ze had altijd alleen maar van die 'wortelbroeken' of kleren die ze ook nog aanhad in d'r studententijd Tegenwoordig wordt het steeds beter: laatst had ze een heleboel nieuwe kleren gekocht die echt leuk zijn
M'n vader daarentegen maakt het absoluut niet uit wat hij aanheeft. Meestal valt het wel mee: of hij is in pak voor z'n werk of gewoon een spijkerbroek met sweater. In het weekend zijn dat de oudste die ie heeft, want die vindt ie het lekkerst zitten Dat is minder
M'n zusje heeft meestal wel een goede smaak, maar soms zijn haar kleren echt ordinair. Ze heeft een heleboel leuke dingen, die ik ook wel eens leen (met toestemming), maar er zitten dingen bij waar ik om lach met m'n vriendinnen als ik aan het winkelen ben
Niemand heeft commentaar op mijn stijl, want ik ben eigenlijk best gewoon qua kleding. Meestal sportief met iets vrouwelijks erin
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 17:21
Verwijderd
Ik koop kleren voor mn broertje van 13 dus hij heeft wel vette kleren. Voor mn zus koop ik ook regelmatig kleren, haar interesseert het eigenlijk weinig maar mn eigen kleren vind ik wel regelmatig terug in haar kast. Daddy draagt pall mall en mommy gewoon casual maar vaak net gekleed voor dr werk.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 18:06
Verwijderd
Mijn moeder kleed haar redelijk casual... alleen haar jas met "bassie"-motief vind ik niet mooi.

mijn broertje is een wannabe-skater. (zegt genoeg hoop ik)
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 19:54
Susanne
Susanne is offline
Mijn vader kleedt zich gewoon normaal, hij zit nu een beetje in z'n rode/mintgroene/rose broeken fase, ik weet het niet, vind het niet echt iets voor hem maargoed, gewoon de standaard mannen-merken. Daarboven iets van een overhemd plus trui, hij weet het allemaal nog niet echt te combineren maar zo goed en zo kwaad als het gaat helpt nicolette hem wel euhmm voor z'n werk hoeft ie niet strak in het pak, is hij ook wel blij om volgens mij

Nicolette is een echt dametje, weet zich zeer goed te kleden, let erg op details en vooral bij ons. Soms heb ik het idee dat het te hip is voor dr, dan heeft ze bijvoorbeeld kleding aan van ralph lauren die ik ook aan zou kunnen hebben, niet echt ladylike voor die leeftijd zegmaar, maarja ze kan het wel hebben, het staat niet raar oid. hmm verder als ze naar haar werk gaat netjes gewoon netjes, op die manier zie ik haar het liefst, ziet ze er erg verfijnd uit..echt zo'n zakenvrouwtje. Commentaar kan ik van haar erg slecht hebben, vooral omdat ze zich altijd al overal mee bemoeit etc kan haar ook niet altijd om me heen hebben, gelukkig heeft ze dat nu wel een beetje door

M'n broer is erg studentikoos, is best wel veranderd sinds ie studeert maargoed dat hoort erbij zeggen ze dan he. met hem kan ik het best winkelen, is gewoon leuk met hem, echt zo'n wijf is ie soms "pas die rose eens dan anne" etc.

Zus ziet er wel leuk uit, we hebben veel dezelfde kleding die we dan kopen in een ander kleurtje, we hebben dezelfde maat dus dat is wel handig. uhm verder vind ik haar stijltje wel leuk maar soms is het wat over the top, dat heeft ze ook zelf wel door

nou dat was het wel
Oud 30-01-2004, 20:03
Nuck
Nuck is offline
Mijn moeder kan zich heel stijlvol kleden, dan heeft ze bijvoorbeeld een onwijs gaaf pak aan met mooie laarzen . Mijn vader...tja...als hij zelf zijn kleren zou moeten kopen zou het grandioos fout gaan . Nou zoeken mijn moeder en ik (nou ja, ik nou niet zoveel meer) zijn kleren uit en is het wel leuk. Mijn broer is meer richting casual/hiphop (maar wel leuk)...ik probeer al jarenlang om hem wat studentikozer te maken, maar dat vlot nog niet echt...ach, hij ziet er wel leuk uit .
Oud 30-01-2004, 22:59
frozenfountain
frozenfountain is offline
Mijn moeder en zusje weten zich wel te kleden. M'n zusje kleed zich hip en naar haar leeftijd, soms iets te sexy. M'n moeder kleed zich casual en hip naar haar leeftijd. Mijn vader is daarentegen een ramp. Maar gelukkig kopen wij kleding voor hem.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 23:03
Briseïs
Briseïs is offline
Mijn vader is het doodgewone spijkerbroeken-overhemden type. Niet zo erg dus, maar ook niet hip ofzo. Mijn moeder kleed zich wel ok, maar ik erger me dood aan haar van-onder-te-strakke-broeken. Ik probeer haar al jaren zover te krijgen dat ze igg gewoon rechte broeken koopt, maar het werpt nog niet echt zijn vruchten af. Mijn broertje kleed zich ook wel normaal. Ik probeer m af en toe wel wat hipper te krijgen, maar ook dat wil nog niet echt lukken.
Oud 31-01-2004, 10:29
ofwelmir
ofwelmir is offline
mijn vader gewoon overhemd met broek, maar geen spijker, en een trui der over, mijn moeder mag zich veeel beter kleden, maar die zegt al jaren "eerst afvallen", terwijl ze al veel is afgevallen, vink jammer. Ik kan ook niet echt goed met der winkelen, en ze wil eigenljik haast nooit.
Mn broertje is doodnormaal, spijkerbroek met shirt/trui.
Oud 31-01-2004, 13:10
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ze kleden zich hartstikke normaal.

Kan wel leuk winkelen met mn moeder, ze weet inmiddels wel een beetje wat ik leuk vind en wat niet, en ik kan haar ook goed advies geven.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 14:04
Verwijderd
mn ouders kleden zich gewoon heel normaal, in ouder stijl als het ware, mn broer ziet er niet uit, das een corps bal en loopt er bij als een uber kakker. Ik ga sowieso bijna nooit meer winkelen en de laatste keer dat ik met mn moeder ging winkelen was toen ik 13 was ofzo
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 14:37
Fortisi
Fortisi is offline
Mijn zus heeft zich recent ontpopt tot een een echte c&a -alto, sinds ze hysterisch fan is van muse (en dat op haar leeftijd(20)!!).
Mijn andere zus is een echte...tja...gewoon een beetje van alles, de ene keer een superwijduitlopende broek met vlekken met daarboven een grote slobbertrui, en dan weer een normale broek met een leuk vestje...
Mijn broer kleedt zich gewoon normaal, een beetje trendy, hij koopt gewoon wat er in de winkels hangt dus hij is altijd "in" .
Mijn moeder is opzich wel hip, vrolijke kleurtjes en verder niks wat niet bij haar leeftijd past.
Oud 31-01-2004, 15:01
Miles
Miles is offline
Mn moeder draagt puntschoenen en zo redelijk hip, mn vader draagt truien van La Coste met n blouse eronder en een broek en van Bommel schoenen, mn broertje draagt dingen van de Coolcat, H&M enz. met gewone schoenen eronder.
Oud 31-01-2004, 15:10
Synonym
Synonym is offline
Mijn moeder draagt meestal - voor haar leeftijd - leuke kleren. Beetje casual, soms kakkerig en soms wat aparter. Mijn vader zou zich zelf niet kunnen kleden, maar gelukkig kunnen wij hem nog een beetje beinvloeden, dus loopt hij er nog enigszins fatsoenlijk bij (als in: overhemd, wollen trui, ribbroek, enz). Mijn zusje is 12 dus die kan ik nu nog goed vormen . Ze heeft wel leuke kleren aan: leuke gekleurde t-shirtjes met daaronder een rokje of leuke broek en laarzen.
Oud 31-01-2004, 15:16
Verwijderd
Mijn vader draagt pakken voor z'n werk, en als hij niet aan het werk is draagt hij een leuke (spijker)broek met een overhemd, en een trui eroverheen ofzo.
Mijn moeder draagt eh. best leuke kleren. Veel van esprit en mexx en van de H&M.
Verder heb ik geen broertjes en zusjes.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 16:47
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
vader: gewoon een ribbroek ofzo, met een overhemd en een trui of vest

moeder: veel rokken met een trui of een blouse, altijd netjes gekleed

broer: emo-hc achtig (leuk iig )

zusje: vanalles, ze is superdruk bezig met haar kleren altijd. een impressie: strakke spijkerbroek, knalgele afzaklaarzen, gestreept jurkje erover heen en grote oorbellen met stippen. (maar ze heeft ook wijduitlopende broeken, maar dan wel de leuke versies)
ze ziet er vaak goed uit

ik winkel af en toe met mn moeder en dat gaat prima, is zelfs heel gezellig. ik kom dan in winkels waar ik normaal nooit zou komen en daar blijken dan nog wel eens leuke dingen te hangen ook.

ben wel tevreden over ze, al heeft mijn vader soms uitspattingen waar ik niet zo gelukkig mee ben. maar mn ouders zijn relatief gezien oud, voor hun leeftijd zien ze er nog hip uit vind ik
Oud 01-02-2004, 15:33
Verwijderd
vader: gewone broek, overhemd of een of andere trui van tommy ofzo
moeder: normaal. gewoon (spijker)broek met trui.
zusje: alternatief, veel wijde broeken, vage bandshirts en weet ik wat allemaal.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 16:38
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Mama: Mooi gekleed vind ik, een combi van netjes en sportief. En het staat haar gewoon goed want ze is vrij slank.
Papa: Achja... het kan hem gewoon niet zoveel schelen...
Zus: Sportief stijltje wel, soms een beetje alternatief (maar dan wel léuk alternatief ). Ze ziet er altijd heel leuk uit vind ik.
Oud 01-02-2004, 18:15
Liss
Liss is offline
Mn vader en moeder zijn best modern gekleed, niet raar ofzo maar ook weer niet volgens de laatste mode. Normaal dus.
Mn zusje heeft soms wat aparte dingen, vanalles door elkaar ook, maar ook wel modern.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 19:34
suikerprinses
suikerprinses is offline
Citaat:
weezzz schreef op 31-01-2004 @ 17:47:
ben wel tevreden over ze, al heeft mijn vader soms uitspattingen waar ik niet zo gelukkig mee ben. maar mn ouders zijn relatief gezien oud, voor hun leeftijd zien ze er nog hip uit vind ik
Ooow bedoel je die sandalen met sokken?
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 19:38
suikerprinses
suikerprinses is offline
papa: goed. kleren komen van de H&M en van Forecast ed. Meestal draagt ie spijkerbroeken die een beetje uitlopen met daaronder zn Floris van Bommels Erop vaak een hip t-shirt, en in de winter vaak een vest eroverheen (die de jongens uit mijn klas ook aanhebben )

mama: tres hip. meestal zwarte broeken (maar gelukkig heeft ze ook nog 837 andere kleuren) met daarop een leuk shirt. Dr haar in een kuif en ze lijkt niet eens 43

zusje 1: brugklassertjesstijl -> kleurtjes ed. De laatste tijd wordt het wel iets normaler. Gewoon een shirtje met een broek. En ze heeft mn roze laarzen gestolen, waar ze onderhand dag en nacht op rondhuppelt.

zusje 2: wel lief. een spijkerbroek (wijd!) met daarop een vest. laatst heeft ze een rokje gekocht met een vestje Soms neigt ze een beetje naar de mannelijke kant, maar dat komt wel goed. Ze is tenslotte pas 11.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 20:31
Fog
Fog is offline
mn pa draagt vesten/colberts en truien van bijv. de bijenkorf en spijkerbroeken met clarks.

mn ma draagt levi's, H&M, bijenkorf en gewoon laarsjes.

mn zusje heeft wel stijl, ze gaat erg met de mode mee maar heeft toch een eigen stijl [afzaklaarsjes, colbertjes, indian rose broeken enz].

ze hebben alle 3 wel stijl, alle 3 erg netjes. ik ben ook netjes maar meer skate ofzo.
Oud 01-02-2004, 20:38
Stevill
Stevill is offline
Sja me broertje zit hoop ik voor hem nog in de wat latere puberteit.
Me pa heeft voor z'n werk veelal nette kleding en suits verder is z'n vrije tijds kleding weer zo fout dat het best c00l is.
En me ma is een oude chick met een hoog hipheids gehalte .
Oud 01-02-2004, 20:50
Verwijderd
Het interesseert mij al niet eens, dus lijkt het me vrij onwaarschijnlijk dat de rest van het forum het wil weten.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 21:35
Fog
Fog is offline
Citaat:
eXo schreef op 01-02-2004 @ 21:50:
Het interesseert mij al niet eens, dus lijkt het me vrij onwaarschijnlijk dat de rest van het forum het wil weten.
ja dat dacht ik ook eigenlijk.
Oud 01-02-2004, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Annuhhhhh schreef op 01-02-2004 @ 22:35:
ja dat dacht ik ook eigenlijk.
dat blijk ook wel want niemand reageert op elkaar, het is allen 'leuk' om te vertellen I guess
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 22:11
Verwijderd
Citaat:
Roxane schreef op 01-02-2004 @ 22:43:
dat blijk ook wel want niemand reageert op elkaar, het is allen 'leuk' om te vertellen I guess
Hehe rare idee-en van leuk bestaan er
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 22:24
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 01-02-2004 @ 23:11:
Hehe rare idee-en van leuk bestaan er
vandaar de aanhalingstekenis huhm
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 22:39
Fog
Fog is offline
blijkt maar weer hoe kansloos iedereen achter de pc hangt en uit verveling dit soort dingen gaat posten.
Oud 01-02-2004, 22:56
indigo_temp
indigo_temp is offline
mijn vader ziet er uit als een zwerver met veel geld.mijn moeder is van de house-broeken,wat wel lachwekkend is.
ik zelf heb ook een vreselijke kledingsmaak .
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 13:58
Wave'N'style
Wave'N'style is offline
Mn moeder loopt er voor haar leeftijd trendie bij, dus ook wel makkelijk om mee te shoppe (tsja soms moet je ze een klein beetje bijsturen )
En ze sleept me ook wel eens mee naar winkels waar ik persoonlijk nooit in zou lopen, maar waar toch de mooiste kleding hangt

Verder mn vader maakt het eigenlijk nikt uit waar die in loopt
meestal spijkerbroek met blouse erboven, dus die moeten we af en toe even wat doneren en dan is t weer goed (voor ons weer een reden om iets nieuws te kopen).
mn 2 oudste broers idem typische papa's kinderen als je naar de kleding kijkt

Mn jongste broer en ik zijn eigenlijk de ergste van t stel en hebben het shoppen van mn moeder geerft denk ik, wij hebben dan ook kleding waar de oudere broers niet in durfen lopen.
mischien wel te modebewust
Oud 02-02-2004, 15:39
Verwijderd
een waverrrrrrr
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 15:55
klikorat
klikorat is offline
mijn vader is een beetje het stereotype vader. Spijkerbroek, blouse en nette schoenen.

Mijn moeder is nog een beetje ouderwets. Maar ze is tegenwoordig aan het bijdraaien!

Mijn broer ziet er altijd wel leuk uit.

Mijn zus heeft de meest geweldige garderobe. Gelukkig hebben we dezelfde maten. We hebben constant elkaars kleren aan. Wel handig. Dubbel zoveel leuke kleren voor mij
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 17:51
Verwijderd
mijn vader boeit het niet wat hij draagt, meestal bloesje ofzo, en n spijkerbroek die soms niet bij elkaar passen

mijn moeder draagt heel veel kleuren, in mijn aanzien veel te veel, maar goed, het past wel bij elkaar dus ja

mn broer heeft 2 kleuren die hij meestal draagt, kan hem ook nie erg schelen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten