Mijn vader kleedt zich gewoon normaal, hij zit nu een beetje in z'n rode/mintgroene/rose broeken fase, ik weet het niet, vind het niet echt iets voor hem maargoed, gewoon de standaard mannen-merken. Daarboven iets van een overhemd plus trui, hij weet het allemaal nog niet echt te combineren maar zo goed en zo kwaad als het gaat helpt nicolette hem wel

euhmm voor z'n werk hoeft ie niet strak in het pak, is hij ook wel blij om volgens mij
Nicolette is een echt dametje, weet zich zeer goed te kleden, let erg op details en vooral bij ons. Soms heb ik het idee dat het te hip is voor dr, dan heeft ze bijvoorbeeld kleding aan van ralph lauren die ik ook aan zou kunnen hebben, niet echt ladylike voor die leeftijd zegmaar, maarja ze kan het wel hebben, het staat niet raar oid. hmm verder als ze naar haar werk gaat netjes gewoon netjes, op die manier zie ik haar het liefst, ziet ze er erg verfijnd uit..echt zo'n zakenvrouwtje.

Commentaar kan ik van haar erg slecht hebben, vooral omdat ze zich altijd al overal mee bemoeit etc

kan haar ook niet altijd om me heen hebben, gelukkig heeft ze dat nu wel een beetje door
M'n broer is erg studentikoos, is best wel veranderd sinds ie studeert maargoed dat hoort erbij zeggen ze dan he. met hem kan ik het best winkelen, is gewoon leuk met hem, echt zo'n wijf is ie soms "pas die rose eens dan anne" etc.
Zus ziet er wel leuk uit, we hebben veel dezelfde kleding die we dan kopen in een ander kleurtje, we hebben dezelfde maat dus dat is wel handig. uhm verder vind ik haar stijltje wel leuk maar soms is het wat over the top, dat heeft ze ook zelf wel door
nou dat was het wel