Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ehm
adidasjes zwart vaag anarchy topje lichblauwe driekwart skatebroek die op m'n reet hangt hihi zwart-wit streepjes sokken met veiligheidspelden hihi zwarte boxer(wel vrouwending hoor) en bh en blauwe nagellak En dat was gisteren! vandaag.... zwarte lange rok....zwart truitjuh zwarte sokken zwarte ondergoed en m'n nieuwe leren jas en m'n nieuwe schoentjuuuus (echt van die hello kitty dingetjus)
|
Groen/donkerblauwe spijkerstof overseas broek..ja zo'n standaard model
![]() Donkerblauwe hema longsleeve en daarover heen m'n zwarte Snuff shirt met geel/oranje [SNUFF] voorop dus..en achter op streepjescode (who cares eigenlijk..maargoed..ik verveel me) Owjah natuurlijk donkerblauwe rucanor sportsokken, kapotte DVSjes.. (neeeeeeee ik wil geen andere)..en hema boxershort ![]()
||
![]() |
Citaat:
(even je moeder spelen nu ze er niet is ![]() Ik draag een rode gap trui, turquoise chasin truitje, zwarte broek sutherland. Mexx ring, slavenarmband, fossil horloge, kleine dikke creolen in mijn oren. Heb alleen mascara op en mijn haar in een staart. Beterschap -x- voor Slisje En Beuk nog gefeliciteerd! |
![]() |
|
![]() |
-grijze wijde linnen broek/pantalon van jockie ( beetje oude mannetjes model )
-rood/wit gestreept blousje korte mouwen -regenboog riem met donkerblauw/rood/wit/roze -blote voeten - haar in een staartje - geen makeup * voelt zich nie zo goed ![]()
|
donkerblauwe korte broek Kiki Girl of zo (korte broeken zijn altijd vage merken bij mij
![]() felblauw bikini-topje O' Bleu lichtblauwe blouse RL witte instappertjes Esprit zonnebril Mexx in mn haar, mn haar met een klem vast... Ik ga zo lekker het zonnetje in ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik zwarte rib-skatebroek, ondergoed, rode polo(met wit randje) ( wat een combinatie ![]()
|
![]() |
Wit topje met blauw aan de zijkanten en blauwe kruislikse spagethibandjes, een soort donkerose glitterig klein printje voorop
![]() Een zwarte/donkergrijze driekwartsbroek met onder zo'n grijze omslag Een zilver met blauwe heupketting, kleine zilvere bloemetjes, blauwe bolletjes en zilvere slotjes ![]() Haren gewoon met mouse op hun plaats nog geen make-up |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Boxer, Ochtendjas ![]() K heb gisteren een hockeyfeest gehad en ik ben lekker brak ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maarrr je hebt het vast wel leuk gehad ![]() Ontopic....heb nu mn bikini maar uitgedaan, had niet veel zin ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
spiektips en smoesjes! handig Couscousje | 4 | 30-10-2017 06:59 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Spikov II Verwijderd | 7 | 06-04-2004 19:53 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Christelijke Leugens [Deel II] Sweet_Hadar | 4 | 14-03-2004 21:29 | |
De Kantine |