Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() en ik heb pas 2 dikke dreads gezet, maar dat vond ze niet mooi omdat het er dan op dr hoofd zeg maar niet zo mooi uit ziet. zo'n heel groot vakje met 1 dread eruit. |
![]() |
||
Citaat:
dat is eigenlijk het grote verschil ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() en waar kan je zoiets kopen en hoe moet je dat dan precies gebruiken? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
@drezzz: gelukkig maar ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
ik heb eergisteren mijn haar geverfd (met vieze chemische troep ipv henna omdat ik die sprietjes en takjes toch nog niet aandurfde) en naast dat ik een stuk heb overgeslagen (echt geen gezicht) zijn mijn dreadjes nu een stuk dunner dan eerst
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En een dunnere uitgroei heb ik zowiezo al. Aan de ene kant wel jammer maar ik heb 107 dreads omdie allemaal zo bij te draaien als op dat plaatjes staat en dan ook nog 10 min. voor 1 dread, daar heb ik geen geduld voor hehe |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en voorlopig niet meer wassen totdat ze een stuk steviger zijn |
![]() |
||
Citaat:
![]() Misschien heb je ze ook te vroeg gewassen, hoe lang heb je je dreads al? Je schijnt ze pas na 3 maanden te kunnen wassen. Ik had mijne al na 3 weken gewassen maar niet alle dreads kunnen daar tegen waarschijnlijk. Je kunt ze als je ze gaat wassen trouwens ook verstevigen met was elastiekjes op de plekken waar ze niet stevig zijn.
||
![]() |
Citaat:
ik vind hoe ze dr dreads draagt afgrijselijk, maar haar dreads zijn wel hoe ik mijne uiteindelijk wil..de ene heel dun ander wat dikker en dunne puntjes/sliertjes <33 |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik had ook droogshampoo gekocht maar dat maakte t alleen maar erger. ik heb ze dus ook gelijk maar bijgeknoopt... ik vind ze eigenlijk nog steeds niet mooi... te onproffessioneel...en ze pluizen ik ga dus maar naar de kapper... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Droogshampoo lijkt me idd troep, heb het nooit geprobeerd maar het schijnt dat er allemaal witte vlokken in je dreads achterblijven. Knopen is goed, worden ze alleen maar steviger van, en als ze eenmaal vervilt zijn ziet het er niet meer lelijk uit die knopen vindik. Ik denk trouwens niet dat de kapper veel meer kan doen, het enige wat ze kunnen doen is bijknopen (kun je zelf dus ook) en touwtjes erin. Elastiekjes werken bij mij ook prima maar als je perse touwtjes wil kun je dat ook aan een handige vriendin vragen.
|
Bij mij zie je de vakjes nog heel erg, vooral als ik mn uitgroei heb bijgewerkt. Komt dit doordat er elastiekjes bij mn hoofdhuid zitten? Ik zit erover te denken die eruit te halen, omdat mn dreads eigenlijk wel goed gaan na drie maanden en je die rechte vakjes dan misschien wat minder ziet. Weet iemand of het beter is ze erin te laten of dat het niet uitmaakt?
||
Citaat:
opzich heb ik niet echt jeuk, tenzij ik begin te krabben.. en misschien ligt t er ook aan dat ik geen elastiekjes heb... |
![]() |
||
Citaat:
maar ze zeggen dat t niet zo goed is ervoor... ik doe t wel zo |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee, het mooigedraaide bolletje breekt af en de dread wordt steeds korter. als het bolletje afbreekt blijft er dus again een 'losse pluispunt' over.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik wil dus ook mn losse plukken erbij laten doen... maar ik ken niemand ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ik ben wel heel benieuwd naar het resultaat ![]()
|
Ik heb vandaag mijn dreads 'gewassen', m.a.w. ik heb ze even ondergedompeld in mijn badwater. 't Gevolg is natuurlijk dat ze nu enorm pluizen, maar dit laat ik nog even zo.
Ik zou er dan best wax inwrijven zeker? Nu ik zie hoe de topjes weer mooi opkrullen (mijn haar is van nature een beetje golvend), begin ik het jammer te vinden dat ik dreads heb. Ik bedoel, ik vind het héél sjiek dat mensen zien dat je geen conservatieve meeloper bent of zo, dat ze zien dat je durft dreads dragen. Voor mij zijn de dreads een soort symbool voor respect jegens andere culturen. In feite staat dreads voor 'vrijheid' en achter dit idee sta ik eigenlijk ook. Maar ik vind het erg vervelend dat sommige dreads veel te dun zijn en waarschijnlijk vanzelf zullen uitvallen, dat de onderkant van de dreads dikker zijn (wat wel goed is, maar!) en dan vanboven heel dun uitgroeien. Of dat sommige dreads reeds vanboven helemaal in elkaar genesteld zijn en dus als één dread zullen uitgroeien, met aan de uiteinden twee dreads. Ik ben het beu om erin te werken en niet even helemaal onder de douche kan staan, zonder mijn dreads te beschermen. Maar nu zijn er reeds delen geklit en ik heb reeds gezien van de fijnere dreads die ik uitkamde om er een grotere van te maken, dat ik meer dan de helft van het haar verlies. Ik heb zowiezo niet veel haar en verloor even voor ik de dreads nam echt zorgwekkend veel haar eigenlijk, dus durf ik nu echt niet ze uit te kammen. Wat zouden jullie doen? De dreads nog een kans geven? Ze laten bijwerken door iemand (tenminste als ik zo iemand vind)? Naar de kapper gaan om advies? Ze laten uitgroeien en dan de dreads afknippen? Need advice... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
nou ff ge-experimenteerd met een pony, ik kan nu wel van die 2 meter allemaal verschillende pony's maken, maar ik kan neit kapperknippen dus ik kijk nog wel hoe ik dat ga doen...
ik heb t nog niet vast gemaakt met naald en draad maar gewoon met shuifjes: ![]() ![]() en evelien, wat leuk dat je zo blij bent met je dreads ![]() (maar ik heb t geld nog niet binnen, ik had je dreasds 24 jan op de post gedaan dus die hebben dr een week over gedaan, wanneer heb jij dat geld op de post gedaan?? Toch wel in een niet al te doorzichtige envelop ![]() |
![]() |
|
een vriendin van mij heeft een afspraak gemaakt met de kapper van www.dreadlocks.nl
en opzich wil ik ook mee om mn uitgroei weg te werkenen alle losse dingen en mislukte te maken(wat een kromem zin) maar die fot's di er staan vind ik niet echt geweldig... zijn ze te vertrouwen daar?of ken je nog andere adresjes? in den haag?utrecht?amsterdam? |
![]() |
||
Citaat:
Geldverspilling dus ![]()
||
Citaat:
Gewoon ze laten voor wat ze zijn? (sorry voor mijn vorige bericht, maar ik zit ff in een dipje en zie dan gewoon niets meer zitten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je kunt ze als je dreads vervilt zijn trouwens ook gewoon afknippen. En wat ik las in jouw stukje, over die aan elkaar gegroeide dreads...ik had ook 2 aan elkaar gegroeide dreads en die heb ik bij de uitgroei gewoon doorgeknipt ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom geloof jij niet? Magican2 | 500 | 24-07-2009 12:39 | |
Lifestyle |
Algemeen Dread Topic #10 Verwijderd | 4 | 13-07-2004 23:32 | |
Lifestyle |