Advertentie | |
|
![]() |
|
Toen ik 3 was, moest ik na Sesamstraat naar mijn bedje toe (was wel wintertijd toen, dus ownee, laat maar
![]() Toen ieder jaar mocht ik een half uurtje later, tot ik op de middelbare school kwam (de GROTE school), toen mocht ik het zelf bepalen
|
Verwijderd
|
toen ik 3 was weet ik niet.
toen ik iets van 7/8 was moest ik rond half 10 wel naar bed toen gaan geloof ik. Of nou ja, ik keek altijd elke avond met het hele gezin een film s'avonds en ik mocht niet naar de late films kijken. Dan ongeveer moest ik naar mn kamer/boven toe. En in mn eigen kamer mocht ik het zelf weten, zolang ik maar geen lawaai maakte. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik weet niet hoe laat ik naar bed ging toen ik 3 was, toen ik 9 was zal 't zo rond 8 uur zijn geweest. Ik kan me nog herinneren dat ik gtst niet mocht zien.
De aanleiding voor dit topic vind ik nogal dom.. 't sneeuwt bijna nooit, laat die kinderen toch spelen! En een 13-jarige kan heus wel een situatie inschatten. |
![]() |
|
![]() |
Ik weet geen tijden meer. Ik weet nog wel dat ik altijd naar bed moest als er net iets leuks op tv was begonnen.
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waardeertopic Missy | 500 | 13-04-2011 21:05 | |
De Kantine |
Herinneringen uit je kindertijd Nona | 24 | 10-02-2011 15:33 | |
De Kantine |
Hoe gaat jullie kindje heten? Muchacha | 180 | 10-04-2005 11:47 | |
Studeren |
kunstacademie TIEN | 5 | 13-10-2004 18:09 | |
Psychologie |
[Stelling] Je weet pas hoe het is om te leven als je dood bent. Kazanka | 44 | 04-05-2003 10:21 | |
De Kantine |
Welke forummers vielen je op toen je n00b was? Quiana | 110 | 06-11-2002 07:52 |