| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Je weet toch dat mijn avater Erykah Badu is en dus niet 'moi'? Miss Helena -- ) Lijkt me wel een leuke meid, die mensen goed kan geruststellen. Laatst gewijzigd op 02-02-2004 om 20:27. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Miss x --> Je bent wel geheimzinnig (door die x ) maar je naam is mooi Hoe spreek je hem uit?
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Net als ik dat probeer =P
|
|
||
|
Citaat:
![]() ik ken je niet zo goed, maar volgens mij ben jij wel een pittig bijdehand meisje
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() eenliefmeisjemeteenbangvriendje
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Om zelf wel te doen wat de bedoeling van de topic was: je wilt anderen graag helpen (gezien je opleiding (helpende welzijn)). |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() miss-suus: Iemand met een te laag zelfbeeld, wat niet nodig is. Lijkt mij behulpzaam en een goede en lieve vriendin. |
|
|
|
||
|
Citaat:
debotjuh, ik ken je eigenlijk helemaal niet ![]() maar die paar posts die ik heb gelzen waren vriendelijk / aardig, dus dat zal jij ook wel zijn
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Quiana: lief, behulpzaam en kan goed een luisterend oor bieden. Laat zich niet leiden door negatieve dingen (soms, maar niet te veel, zeg maar), je blijft niet in zelfmedelijden zitten, maar gaat ondanks alles gewoon door, eigenlijk een beetje hetzelfde als bij Eend dus. En ook voor jou heb ik (veel) bewondering.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Quiana: Ik vind je heel intelligent overkomen. En dat je bereid bent voor dingen te vechten, je komt ook wel sterk (geworden?) over. Heb eigenlijk wel veel bewondering voor je. Leonoor: Jij kunt heel nuchter en redelijk overkomen, je weet veel, is handig op forums vind ik. In staat om grenzen voor jezelf te stellen, vind ik heel goed. Daantje_0705: Jij komt op mij wel stabiel over. Vriendelijk.
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Liefde & Relatie |
Zeker de moeite waard om dit te lezen! Je89 | 12 | 26-10-2014 15:10 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
Een stukje waarheid over de Islam Kaka8 | 4 | 23-01-2011 11:18 | |
| Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
gemaakte verslag over de multiculturele samenleving smart_girl | 1 | 21-05-2008 22:34 | |
| Verhalen & Gedichten |
omdat je het zocht een verhaal te schrijven Visjeblieb | 2 | 27-02-2006 14:32 | |
| Verhalen & Gedichten |
De discussie. Kerboga | 9 | 06-07-2005 22:19 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 17:53 | |