Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Captain N: heb niet echt goede plaatjes kunnen vinden van de zijn hoeven. Volgens mij moeten ze niet eens zwart zijn. Ik weet het niet. Verder heb je wel gelijk als het om zijn arm gaat. Ik zou het nog kunnen veranderen maar deze tekening boeit eigenlijk niet zo.
ShaHh: de benen zijn korter dan dat van een mens, en hij heeft niet echt voeten, eerder hoeven. Morridin: minder schaduw, is minder gespierd en ik denk dat zijn borst goed gespierd zijn zo. Ik geef je gelijk over zijn armen. Ik had niet eens opgemerkt dat zijn linkerbovenarm te kort was. Je commentaar is dus wel bruikbaar. ![]() JaJ: ja, ook is zijn rechterarm een stuk gespierder, maar dat is hier niet te zien. Wishmaster: ja, zijn handschoen kan wel wat groter. glad you like Allemaal bedankt voor de reacties. ![]() |
![]() |
|
Phew man! Dat ziet er weer wonderschoon uit
![]() Maarruhm, toch ff wat krits: De ink vink wat minder, omdat het net is alsof ie een dikke snor heeft ofzo... Nouja, verder ken ik die dude nie zo, dus kweetnie offie erg goed lijkt, maar gezien de andere crits en jouw eerdere werk heb ik daar het volste vertrouwen in... Dussuh, puike poep wederom! En wel die strip posten hè, als ie af is...
|
ik vind de benen wat te klein t.o.v. de torso
en idd de voeten zijn wat raar en die zwarte versie vind ik juist heel mooi en die twee koppen naast dat lichaam heel mooi ( vraagje wat zijn die dingen op zijn kop, ziet er wat raar uit )
|
Verwijderd
|
ShaHh: ja zoiets.
Nijpjes: bedankt en die strip komt er z.s.m. aan. grandmommy: bedankt. die staart, hmm, ja je hebt gelijk. Als ik daar stukjes wit laat, wordt het vast een stuk duidelijker. laughing_man: die benen zijn idd te klein maar dat hoort zo. Dat heb ik ook niet verzonnen. En die dingen op zijn kop zijn (afgezaagde?) horens. Ik heb wel plaatjes gezien waarop je volledig waren maar normaal zien ze er zo uit. Rik de Kikker: ogen donkerder? Hij heeft al wallen onder zijn ogen en zijn ogen zijn wit. Weet niet hoe ik ze donkerder moet maken. bedankt voor jullie reacties ![]() |
![]() |
|
![]() |
jee wat een kop
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
scala: die staart gaat zeg maar onder de jas door, naar achter.
eigenlijk had ik hem beter via de achterkant naar buiten moeten laten komen nu je het zegt, maar ja. capitain n: uhm, dat duurt nog wel een tijdje. Druk met school (onvoldoendes ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vragen om reacties, weten wat er eventueel beter zou kunnen. Ziet er goed uit trouwens, toevallig een beetje geinspireerd doorThe Blademaster uit Warcraft III ? ![]() Beetje scheve foto, maar er is zeker gelijkenis volgens mij. In ieder geval, het enige wat je idd zou kunnen verbeteren zijn de benen, die kloppen totaal niet in verhouding met het lichaam, heb ik ook altijd last van ![]() |
![]() |
|
Fucking... !!!!!!! leest er dan helemaal niemand wat er in een thread staat? word er zo gestoort van als mensen onnodige dingen 10 keer herhalen, die vaak zelfs al worden uitgelegt in de eerste post..
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
|
![]() |
|
@ spinnenman:
respect man, je tekend kei gaaf, ik zou je graag beter leren kenne, van jou kan ik nog veel leren...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
[tekening] nog meer Hellboy Verwijderd | 17 | 13-05-2004 12:07 | |
ARTistiek |
Strips/comics/stripboeken. Convulsive | 40 | 11-01-2002 20:29 |