Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en dit stond op z'n site: 'First Final Farewell Tour' Tour dates so far announced: bron: www.philcollins.co.uk |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
first final farewell tour doet mij jammer genoeg denken dat er ook nog een second een een third final farewell tour komt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en kijk wie het zegt |
![]() |
||
Citaat:
|
Hahahahaha schitterend, hoe jullie pubers alles de grond in boren wat niet hip is. Oprotten allemaal en kom maar terug als je DE muziek grootheden kent. De meeste stront die jullie muziek noemen haalt het bij lange na niet bij de oude shizzle.
En dat die kerel een eikel is, who fucking cares, hij maakt mooie liedjes, kan goed zingen en drumt als een motherfucker. Al had ie zijn vrouw de kanker geschopt en haar baarmoeder opgegeten. Who fucking cares. Wie houd er hier van de beachboys?
||
Citaat:
2. Ik ken mijn klassiekers 3. Phil was ooit best goed, tegenwoordig maakt hij helaas alleen nog maar tenenkrommende, veilige, van klisjees overlopende Disneymeuk. Waardoor hij het dus verdient om alhier de grond ingeboord te worden. 4. The Beach Boys waren bijna net zo geniaal als The Beatles, en ten tijde van Pet Sounds zeker zo geniaal |
![]() |
||
Citaat:
2. ik zie het. 3. in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. 4. dan weet je denk ik ook wel wie de muziek schreef van de heren beach boys.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
*hoewel ik het de kanker schoppen van een vrouw niet echt cool vind* ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
vragenlijst voor ons profielwerkstuk toemp..bla | 39 | 18-12-2006 18:35 | |
Muziek |
Phil Collins heropsychodream | 61 | 22-08-2005 20:21 | |
Muziek |
concert bijwonen, met pleinvrees react plz devilcat | 21 | 19-06-2004 09:57 | |
Films, TV & Radio |
Welke films heb jij thuis op DVD? Talon | 97 | 18-11-2003 20:21 | |
Muziek |
Welke muziek heb jij? AXE | 66 | 18-07-2003 15:08 | |
Muziek |
In the air tonight -Phil Collins--->waar gaat dit liedje over? devilcat | 8 | 24-03-2003 20:44 |