Advertentie | |
|
![]() |
|
Evoken en My Dying Bride zijn god.
verder: Esotheric Skepticism Officium Triste Ataraxie Bunkur Sleep Funeral Disembowelment Candlemass Krux Electric Wizard Winter Warhorse Grief The Prophecy Morphia Novembers Doom Sloth En ook het oude werk van Anathema, The Gathering en Katatonia. Ik ga niet bij alle bands beschrijvingen of download-tips zetten. Tenzij iemand er behoefte aan heeft. http://forum.scholieren.com/showthre...21#post8746521
|
amebix ( niet echt traag enzo maar wel een doom context )
anathema black sabbath cathedral evoken eyehategod my dying bride ........... www.doom-metal.com |
![]() |
|
doom metal is nou echt de enige stroming binnen het metalgenre dat me totaal NIET kan bekoren.
echt, gatverdamme, slaapverwekkende depressieve zeikmuziek is het. Goed, opeth en amorhpis kan ik wel waarderen voor zover dat doom is, black sabbath heerscht menig andere band er zonder moeite uit, maar dat noem ik geen doom, maar de rest is gewoon KUT. Voorbeeld: op waldrock type o negative gezien. wat een ramp. de gitarist zat meer uit een fles rooie wijn te zuipen dan te spelen, bij de zanger moest ik steeds denken aan die ranzige plaatjes van die peter steele met die enorme leuter, de keyboardist was een creep, en de muziek was genoeg om van te gaan janken. wat een debacle |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ze waren wel eens beter idd ![]() maar k blijf Draconian en Tristania de heerschers vinden ![]() ![]()
|
Forgotten Silence, Silent Stream of Godless Elegy, Draconian.. Kortom zoek het in Tsjechie en omstreken ! Verder zijn de 3 bovenstaande bands goddelijk en zullen zij niet afgezeken worden (: Ten slotte ben ik de laatste tijd best wel into Tiamat, fijne muziek..
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Nymphea Aurora - Misery... (Doom/Death) Verwijderd | 35 | 25-02-2008 15:53 | |
Muziek |
Onderwerp: GMC Festival 15 - 26 mei '07 - Het Viadukt, Groningen MarcelGMC | 0 | 18-05-2007 13:02 | |
Muziek |
Nymphea Aurora (Doom/Death) zoekt nieuwe drummer Verwijderd | 12 | 01-02-2006 15:39 | |
Muziek |
Najaartopic: Aarni. EggeD | 8 | 11-02-2005 23:37 | |
Muziek |
Finntroll Unique Clone | 71 | 09-02-2005 14:31 | |
Muziek |
[metal] welke soorten? Moehaha | 158 | 07-03-2004 11:20 |