Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Denk dat je maar weinig reacties zult krijgen. Misschien is het beter als je zelf eens gaat rondsnuffelen met behulp van Google !
|
![]() |
|
ik heb er ook wat over gehoord... leek mij ook wel leuk, maar volgens mij is het asociaal duur
![]() maar op www.volkshogeschool.nl kun je een brochure bestellen. dus. |
![]() |
|
![]() |
hee zal dit topic maar weer 's uppen
![]() load_harmony> zit je nog steeds op dit forum? en toen over 1,5 jaar, dat is dus volgend schooljaar. als alles goed gaat wil ik ook volgend jaar naar een volkshogeschool, die van sunnmore. dacht misschien zijn er nu wel mensen hier die ook vlogend jaar naar noorwegen willen....? brochures idd op www.volkshogeschool.nl, en www.folkehogskole.no duur? niet goedkoop. maar een jaar nieuw-zeeland is toch wel wat duurder. dit gaat zo'n 7000 euro kosten. heel jaar kost en inwoning, les, etc. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() De noordelijkste (in Noorwegen) is Øytun, en tegen de russische grens ligt Svanvik. Ook vrij koud. Dus, voor wie wil leren hoe je sledehonden bestuurt..... ![]() |
![]() |
|
Als ik het uit de site begrijp dan is de 7000 euro incusief eten onderdak en schoolkosten. Dan valt het reuze mee.
Ik ben zelf 2 keer in Noorwegen geweest en alles is daar duur. En als je kijkt dat het voor een jaar is dan valt het echt allemaal reuze mee. En mij lijkt het wel wat, alleen mijn ouders niet echt.
|
![]() |
---------------------------------------------------------------------------------
op zaterdagmiddag 14 februari organiseert de stichting voor volkshogeschoolwerk een voorlichtingsbijeenkomst in amersfoort. als je meer wilt weten over de noorse volkshogescholen, is dit je kans! er zijn oud-deelnemers aanwezig die zullen vertellen over hun belevingen en vragen kunnen beantwoorden. iemand van de ambassade zal aanwezig zijn en van alle folkehøgskoler zijn er brochures. stuur een mailtje naar info@volkshogeschool.nl en vraag om een uitnodiging. hadet! everine ---------------------------------------------------------------------------------- dacht ik meld het maar even.... dit komt van een andere site, nl. www.norsk.nl (van het forum). ook handig: http://www.norsk.nl/volkshogeschool.htm en nee, duur is het niet. 7000 euro is aardig wat geld, maar daar zit alles dan bij in. en het kost je verder ook geen jaar studiefinanciering ofzo. elk jaar is er trouwens een beurs voor maximaal 1 nederlander; dan kost het je helemaal niets. maar dan moet je nu geloof ik wel eens een beetje op gaan schieten met die aanvragen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Studeren en lol hebben in Noorwegen Jazz86 | 2 | 04-02-2010 16:30 | |
Werk, Geld & Recht |
Wonen in Noorwegen Jazz86 | 2 | 02-02-2010 17:34 | |
Studeren |
Studeren/werken in Zweden LexH | 3 | 14-10-2008 12:13 | |
Algemene schoolzaken |
volkshogeschool noorwegen Luego | 7 | 22-06-2003 15:34 | |
Algemene schoolzaken |
Heel veel interesse voor het vak: ckv 2 summer1986 | 4 | 08-01-2003 09:52 | |
Algemene schoolzaken |
Vrije hogeschool of jaar naar Noorwegen? After4Ever ruled | 0 | 13-11-2002 20:53 |