![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En achter elkaar...met een beetje goede wil drie keer schat ik. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En mét goede wil komen we er wel twee keertjes verder. ![]() *doet persoonlijk mee* ![]()
||
Citaat:
3 a 4?
|
![]() |
6x. Absoluut record. Maar da's toen ik het net had uitgevonden en experimentjes als 'het vaakste, het meeste, het langste, het kortste, het snelste' erg interessant waren.
Nu is drie keer echt de max, maar als ik het al vaker achter elkaar doe is twee keer meestal prima voor mij ![]() Anders wordt het zo gevoelig ![]()
|
hmm 10 x lees ik hier
dan zal de 10e niet echt meer hevig en van harte komen 3 of 4 keer achter elkaar met enkele minuten moet toch lukken maar 10 keer dat geloof ik niet. Wel over een hele of 2 dagen genomen ofzo. nja ikke dus 4 x ofzo
|
![]() |
Eén keertje, daarna ben ik schraal. Het is dus zaak van die ene keer zo geweldig mogelijk te maken (randjesfietsen rules!)
Overigens lijkt het me dat veel jongens hier behoorlijk kunnen overdrijven. Mijn vriendje kan het maximaal 2x achter elkaar binnen een half uur, daarna is ie knock out vanonderen.
|
![]() |
Anja - ik denk niet dat je meteen kunt stellen dat jongens overdrijven als ze meer dan twee orgasmes in een half uur kunnen krijgen.
Jij geeft aan dat het jou maar 1x lukt om klaar te komen, terwijl, om maar eens een voorbeeld te noemen, julliettebinoche al gauw minstens een keer of 5 een orgasme kan krijgen - en met een beetje goede wil nog meer. Omdat jouw vriend gebonden is aan het hebben van maximaal twee orgasmes in een half uur betekent dit nog niet automatisch dat dit voor de rest van de jongens ook geldt. Het op mezelf betrekkend: ik geef toe dat het voor mij ook niet meevalt meer dan twee orgasmes binnen die tijd te krijgen, maar het is, om de topicstartster even te quoten, "met een beetje goede wil" wel mogelijk voor mij. Hetgeen overigens neit betekent dat dit voor alle jongens geldt, sommigen kunnen veel vaker, anderen zijn na eenmaal al volledig uitgeblust.
||
![]() |
Citaat:
*nog een reactie* in een half uur, maar, als ie de hele tijd hard blijft omdat hij zo 'geil' is (dat is mijn ervaring in ieder geval) kan ik het dus vaker... |
![]() |
|
|