Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat was Rosanna weer heerlijk ![]() ![]() En wat was Ian weer walgelijk ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ohh ik vind Rosanna echt zo cool ![]() Hebben Carly en Craig zo'n gesprek, komt ze ineens tevoorschijn 'Craig are you coming to bed?' ![]() ![]() ohh en Craig die zegt dattie haar wonden wel wil likken en zij: 'I don't have any wounds and if you lick anything, you're dead!' ![]() heerlijk. gelukkig geen Ian vandaag ![]() en ik vind Molly zo zielig ![]() ![]()
|
Hmm wat zou Dahlia nu weer van plan zijn?
Zou ze erin zijn getrapt en gedacht hebben dat Simon Katie ging vermoorden en dat ze hem daarom heeft neergeslagen? Of trapte ze er juist niet in en gaat ze Katie ontvoeren?? spannend ![]()
||
Citaat:
Ik mis Henry ![]() ![]() [edit] aparte zaak... het lijkt idd alsof Daliah erin is getrapt...
Laatst gewijzigd op 05-02-2004 om 16:16. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() en Rosanna heeft blijkbaar toch gevoel ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Moet je ff zoeken in de geschiedenis. Rosanna had met Mike en Carly heeft hem toen afgepakt, raakte zwanger van hem, maar kreeg toen een miskraam.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
Spoiler
|
Geweldige aflevering vandaag. Heerlijk! Henry en Lucinda, humor ten top. Alleen het gezeur met Katie vind ik niet zo leuk meer...
'Em' is terug, aaaaaaaaah wat was Tom lief he ![]()
|
omg. omg. omg!! Henry in dat zusterpak!!!
![]() ![]() en Carly, Rose en Emily in die pakjes bij Weston, dat was echt zo leuk ![]() en Bonnie is een naieve domme doos. ![]() en Dahlia is dood. dat slaat natuurlijk weer helemaal nergens op, vind ik. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Nee, die 3 in zusterpakjes vond ik net iets te... als ze met z'n 3en op hem gingen schelden vond ik het beter geweest eigenlijk. En Dahlia, tja dat word ik een beetje zat.
||
Citaat:
Dahlia vertelt Margo dat Simon een moordenaar is. Margo adviseert Simon daarop dat hij een goede advocaat in de arm moet nemen. Rose en Carly vragen Emily of ze mee wil werken aan hun plan om dokter Weston terug te pakken. Ben besluit ook af te reizen naar Schotland voor Bonnie's huwelijk, om Isaac gezelschap te houden. (www.rtl4.nl) Dahlia is iid overleden.
|
Dat is ook weer duidelijk, Alison wist het dus nog niet dat Emily haar moeder is...
Ik zou het trouwens lomp vinden als ze het haar vertellen. Er is toen gewoon afgesproken dat Susan de moeder werd. Als Emily geen eicel had gegeven, had ze misschien iemand geadopteerd, dus ik vind het onnodig dat Alison de waarheid hoort. Ze heeft er niets aan en ik vind het lullig voor Susan...
||
Citaat:
![]() vandaag niet gezien, morgen de herhaling dan maar ![]()
||
Citaat:
![]() Ik d8 al ![]()
|
aah ik keek echt altijd naar ATWT , maar heb het al een paar weken niet gezien en uit die opmerkingen hier kan ik ook niet echt veel opmaken
![]() Zou iemand mij aub een beetje willen bijpraten? ![]() -uhm, carly en emily zaten toch nog in dat kuuroord, hoe kan het dat ze nu ineens weer terug zijn en dat ze niet meer oud lijken? -Sinds wanneer is Jake dood??? ![]() -Hoe zit het nu met de moord op Nick, is er al bekend wie het gedaan heeft en wat is er nu met die Dahlia?? ![]() -ENNN, is uhm hoe heet ze nu, dat donkere meisje eindelijk weg uit dat kasteel en gaat ze met Isaac trouwen ipv met die gluiperd Ian? ![]() alvast bedankt, want ik snap er echt helemaal niks meer van enm alsd iemand nog iets weil vertellen iover de gang van zaken nu, graag ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Weston is gepakt en heeft onder druk de gezichten weer mooi gemaakt. 2 Jake is doodgegaan in een gevecht met Mary. Mary had Molly gekipnapt voor geld. Jake kwam het geld brengen en probeerde het pistool af te pakken, hierbij is hij geraakt en overleden. 3 Mary de exbabysitter van Molly en Jake had Nick vermoord. Dahlia is de zus van Moniek een exvrouw van simon die simon vermoord zou hebben. Dahlia wilde Katie beschermen tegen Simon. Nu bleek pas dat Dahlia haar eigen zus vermoord heeft. Dahlia zou dood zijn, maar fake-te dat en is nu spoorloos. 4 Bonie zit nog steeds op het kasteel. Isaac en Billy zijn gevangen genomen. En de trouwerij is zeer binnenkort. Maar er zal nog wel een hoop gebeuren ![]()
|
Ik vind het allemaal heel sneu voor Molly, maar nu wordt het een beetje gezeik, ze moet de waarheid maar eens onder ogen zien
![]() ![]() Adam gaat weg ![]() argh en Babs moet echt dood ofzo. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ik vond dat gevecht in t kasteel juist echt hilarisch joh! Die muziek op de achtergrond ook whahahahaha, geweldig gewoon ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En dat gedoe met Dahlia die al dan niet dood was, dat was echt slecht, een dokter moet iemand doodverklaren, dat kan de eerste de beste zuster niet eens ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Lingerie enquete ! Help jij me ? (moet er 40 hebben !!!!) Debora v Hoven | 31 | 09-04-2008 15:19 | |
Algemene schoolzaken |
Cupmaat D en/of groter Help me en vul mijn enquete in !!!! Debora v Hoven | 1 | 10-03-2008 17:48 | |
Lifestyle |
Lingerie enquete ! Help jij me ? Debora v Hoven | 3 | 05-03-2008 17:28 | |
Algemene schoolzaken |
hulp nodig bij invullen enquete! fietske | 19 | 01-02-2007 14:37 | |
Films, TV & Radio |
[Quiz] Raad de Tunes VI - We're back! AJMouse | 125 | 27-04-2005 15:40 | |
Liefde & Relatie |
The last time you saw him/her Rhaa.N'eeH | 85 | 28-07-2003 19:06 |