Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2004, 20:38
Verwijderd
Bij het gezicht van Rose vind ik het trouwens niet echt opvallen hoor..
En lief van Carley tegen Molly!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-02-2004, 20:44
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Yvat schreef op 02-02-2004 @ 21:16:
Carly was zo heerlijk arrogant tegen Craig
Nou ik vond het juist lomp, zo ga je niet met elkaar om vind ik, zelfs Carly niet. Zeker niet na wat Craig gedaan heeft voor haar. Tuurlijk was ze wat teleurgesteld, maar hallo, hij heeft tijden om haar in angst gezeten, hij was gewoon geschrokken, omdat hij zoveel om der geeft, alleen maar logisch vind ik...
Oud 03-02-2004, 10:26
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Gothic schreef op 02-02-2004 @ 21:44:
Nou ik vond het juist lomp, zo ga je niet met elkaar om vind ik, zelfs Carly niet. Zeker niet na wat Craig gedaan heeft voor haar. Tuurlijk was ze wat teleurgesteld, maar hallo, hij heeft tijden om haar in angst gezeten, hij was gewoon geschrokken, omdat hij zoveel om der geeft, alleen maar logisch vind ik...
*agree* ik vind t ook stom dat zij ineens zo doet. maar Craig had niet Rosanna mogen versieren

Wat was Rosanna weer heerlijk <3 Wat een slijmbal ook he?

En wat was Ian weer walgelijk Ik snap echt niet dat Bonnie niet door dat domme gelul van hem heenziet.
Oud 03-02-2004, 15:58
Yvat
Yvat is offline
Citaat:
Blubje schreef op 03-02-2004 @ 11:26:
*agree* ik vind t ook stom dat zij ineens zo doet. maar Craig had niet Rosanna mogen versieren

Wat was Rosanna weer heerlijk <3 Wat een slijmbal ook he?

En wat was Ian weer walgelijk Ik snap echt niet dat Bonnie niet door dat domme gelul van hem heenziet.
maar Carly wist niet wat Craig allemaal voor haar gedaan heeft
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 16:58
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Yvat schreef op 03-02-2004 @ 16:58:
maar Carly wist niet wat Craig allemaal voor haar gedaan heeft
Dat wist ze wel degelijk, ze geloofde het alleen niet, dat is heel iets anders.
Oud 03-02-2004, 17:29
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Gothic schreef op 03-02-2004 @ 17:58:
inderdaad.

ohh ik vind Rosanna echt zo cool
Hebben Carly en Craig zo'n gesprek, komt ze ineens tevoorschijn 'Craig are you coming to bed?'
ohh en Craig die zegt dattie haar wonden wel wil likken en zij: 'I don't have any wounds and if you lick anything, you're dead!'
heerlijk.

gelukkig geen Ian vandaag

en ik vind Molly zo zielig Alleen vervelend dat het lijkt alsof de gesprekken tussen haar en Jake steeds herhaald worden. Beetje hetzelfde allemaal. Maar hij is wel lief
Oud 03-02-2004, 18:09
Yvat
Yvat is offline
Citaat:
Gothic schreef op 03-02-2004 @ 17:58:
o dan heb ik weer eens niet goed opgelet
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 11:34
Blubje
Blubje is offline
Hmm wat zou Dahlia nu weer van plan zijn?
Zou ze erin zijn getrapt en gedacht hebben dat Simon Katie ging vermoorden en dat ze hem daarom heeft neergeslagen? Of trapte ze er juist niet in en gaat ze Katie ontvoeren??
spannend
Oud 05-02-2004, 14:31
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Blubje schreef op 05-02-2004 @ 12:34:
Hmm wat zou Dahlia nu weer van plan zijn?
Zou ze erin zijn getrapt en gedacht hebben dat Simon Katie ging vermoorden en dat ze hem daarom heeft neergeslagen? Of trapte ze er juist niet in en gaat ze Katie ontvoeren??
spannend
Ik denk niet dat ze erin getrapt is. Ze is niet dom namelijk... Katie trapt hopelijk ook niet in Daliah's opvoerinkje.

Ik mis Henry

[edit] aparte zaak... het lijkt idd alsof Daliah erin is getrapt...

Laatst gewijzigd op 05-02-2004 om 16:16.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 17:20
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Gothic schreef op 05-02-2004 @ 15:31:

[edit] aparte zaak... het lijkt idd alsof Daliah erin is getrapt...
ja, beetje raar ik bedoel, zij is hen de hele tijd heel slim afgeweest en dan zou ze nu worden gepakt op een fake ruzie. beetje slap gedaan vind ik. mja ben benieuwd wat de politie nu gaat denken

en Rosanna heeft blijkbaar toch gevoel Jepz, ik ben Rosanna fan vrees ik Heerlijk personage
Oud 05-02-2004, 18:08
Gwen.
Gwen. is offline
Wie is die "Mike" waar Rosanna Carly stil mee kreeg?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 18:51
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef op 05-02-2004 @ 19:08:
Wie is die "Mike" waar Rosanna Carly stil mee kreeg?
Een gast die een hele tijd terug in de serie zat... die woonde toen ook in het huis waar Jack nu woont geloof ik.

Moet je ff zoeken in de geschiedenis. Rosanna had met Mike en Carly heeft hem toen afgepakt, raakte zwanger van hem, maar kreeg toen een miskraam.
Oud 06-02-2004, 14:55
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Gothic schreef op 05-02-2004 @ 19:51:
Een gast die een hele tijd terug in de serie zat... die woonde toen ook in het huis waar Jack nu woont geloof ik.

Moet je ff zoeken in de geschiedenis. Rosanna had met Mike en Carly heeft hem toen afgepakt, raakte zwanger van hem, maar kreeg toen een miskraam.
Mike Kasnoff

Spoiler
Oud 06-02-2004, 17:07
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Tsu schreef op 06-02-2004 @ 15:55:
Mike Kasnoff

Spoiler
Spoiler
Oud 06-02-2004, 17:56
Gothic
Gothic is offline
Geweldige aflevering vandaag. Heerlijk! Henry en Lucinda, humor ten top. Alleen het gezeur met Katie vind ik niet zo leuk meer...

'Em' is terug, aaaaaaaaah wat was Tom lief he . Heerlijke stukjes met haar, echt feeling good idee...
Oud 06-02-2004, 20:06
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Blubje schreef op 06-02-2004 @ 18:07:
Spoiler
Spoiler
Oud 08-02-2004, 20:38
Gothic
Gothic is offline
*schopt van de 2e pagina terug naar boven*
Oud 09-02-2004, 16:38
Blubje
Blubje is offline
omg. omg. omg!! Henry in dat zusterpak!!! <3 <3

en Carly, Rose en Emily in die pakjes bij Weston, dat was echt zo leuk

en Bonnie is een naieve domme doos.

en Dahlia is dood. dat slaat natuurlijk weer helemaal nergens op, vind ik.
Oud 09-02-2004, 17:40
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Blubje schreef op 09-02-2004 @ 17:38:
omg. omg. omg!! Henry in dat zusterpak!!! <3 <3

en Dahlia is dood. dat slaat natuurlijk weer helemaal nergens op, vind ik.
Totally agree... Henry is echt geweldig , maar met Katie is ie eigenlijk nog leuker en Simon die altijd op ze loopt te zeiken

Nee, die 3 in zusterpakjes vond ik net iets te... als ze met z'n 3en op hem gingen schelden vond ik het beter geweest eigenlijk.

En Dahlia, tja dat word ik een beetje zat.
Oud 09-02-2004, 18:48
xx
xx is offline
Ik vind het heel vervelend om te vragen maar wat is er vandaag gebeurd, ik kon het niet zien en morgenochtend ook al niet en ik wil natuurlijk wel weten hoe het verder gaat! Dahlia dood?

xx
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 19:18
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
xx schreef op 09-02-2004 @ 19:48:
Ik vind het heel vervelend om te vragen maar wat is er vandaag gebeurd, ik kon het niet zien en morgenochtend ook al niet en ik wil natuurlijk wel weten hoe het verder gaat! Dahlia dood?

xx
Maandag 9 februari
Dahlia vertelt Margo dat Simon een moordenaar is. Margo adviseert Simon daarop dat hij een goede advocaat in de arm moet nemen. Rose en Carly vragen Emily of ze mee wil werken aan hun plan om dokter Weston terug te pakken. Ben besluit ook af te reizen naar Schotland voor Bonnie's huwelijk, om Isaac gezelschap te houden. (www.rtl4.nl)

Dahlia is iid overleden.
Oud 11-02-2004, 16:23
Gothic
Gothic is offline
Dat is ook weer duidelijk, Alison wist het dus nog niet dat Emily haar moeder is...

Ik zou het trouwens lomp vinden als ze het haar vertellen. Er is toen gewoon afgesproken dat Susan de moeder werd. Als Emily geen eicel had gegeven, had ze misschien iemand geadopteerd, dus ik vind het onnodig dat Alison de waarheid hoort. Ze heeft er niets aan en ik vind het lullig voor Susan...
Oud 11-02-2004, 16:41
Tsu
Tsu is offline
Spoiler
Oud 11-02-2004, 17:02
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Tsu schreef op 11-02-2004 @ 17:41:
Spoiler
klopt, maar toen we dat schreven leek het nog alsof dat wel zo was. de volgende dag werd pas duidelijk dat het dus helemaal niet zo was

vandaag niet gezien, morgen de herhaling dan maar
Oud 11-02-2004, 18:08
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Blubje schreef op 11-02-2004 @ 18:02:
klopt, maar toen we dat schreven leek het nog alsof dat wel zo was. de volgende dag werd pas duidelijk dat het dus helemaal niet zo was

vandaag niet gezien, morgen de herhaling dan maar
ohhhhhhhhhhh ok

Ik d8 al
Oud 11-02-2004, 21:53
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Tsu schreef op 11-02-2004 @ 19:08:
ohhhhhhhhhhh ok

Ik d8 al
jaja, je dacht zeker dat we een stelletje idioten waren zonder ogen in ons hoofd?!
ik heb je wel door hoor!

Oud 11-02-2004, 22:29
lipglossnblack
lipglossnblack is offline
aah ik keek echt altijd naar ATWT , maar heb het al een paar weken niet gezien en uit die opmerkingen hier kan ik ook niet echt veel opmaken
Zou iemand mij aub een beetje willen bijpraten?

-uhm, carly en emily zaten toch nog in dat kuuroord, hoe kan het dat ze nu ineens weer terug zijn en dat ze niet meer oud lijken?

-Sinds wanneer is Jake dood??? WTF, ik wist dat helemaal nie...

-Hoe zit het nu met de moord op Nick, is er al bekend wie het gedaan heeft en wat is er nu met die Dahlia??

-ENNN, is uhm hoe heet ze nu, dat donkere meisje eindelijk weg uit dat kasteel en gaat ze met Isaac trouwen ipv met die gluiperd Ian?

alvast bedankt, want ik snap er echt helemaal niks meer van

enm alsd iemand nog iets weil vertellen iover de gang van zaken nu, graag
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 11:18
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
lipglossnblack schreef op 11-02-2004 @ 23:29:
aah ik keek echt altijd naar ATWT , maar heb het al een paar weken niet gezien en uit die opmerkingen hier kan ik ook niet echt veel opmaken
Zou iemand mij aub een beetje willen bijpraten?

1 uhm, carly en emily zaten toch nog in dat kuuroord, hoe kan het dat ze nu ineens weer terug zijn en dat ze niet meer oud lijken?

2 Sinds wanneer is Jake dood??? WTF, ik wist dat helemaal nie...

3 Hoe zit het nu met de moord op Nick, is er al bekend wie het gedaan heeft en wat is er nu met die Dahlia??

4 ENNN, is uhm hoe heet ze nu, dat donkere meisje eindelijk weg uit dat kasteel en gaat ze met Isaac trouwen ipv met die gluiperd Ian?

alvast bedankt, want ik snap er echt helemaal niks meer van

enm alsd iemand nog iets weil vertellen iover de gang van zaken nu, graag
1 Carly is teruggekregen doordat Jack Barbara voor haar geruild heeft met James Stenbeck. Later zagen we James en Babs en emily in een koffer. Babs heeft James neergestoken en Emily en zij zijn samen gevlucht.
Weston is gepakt en heeft onder druk de gezichten weer mooi gemaakt.

2 Jake is doodgegaan in een gevecht met Mary. Mary had Molly gekipnapt voor geld. Jake kwam het geld brengen en probeerde het pistool af te pakken, hierbij is hij geraakt en overleden.

3 Mary de exbabysitter van Molly en Jake had Nick vermoord. Dahlia is de zus van Moniek een exvrouw van simon die simon vermoord zou hebben. Dahlia wilde Katie beschermen tegen Simon. Nu bleek pas dat Dahlia haar eigen zus vermoord heeft. Dahlia zou dood zijn, maar fake-te dat en is nu spoorloos.

4 Bonie zit nog steeds op het kasteel. Isaac en Billy zijn gevangen genomen. En de trouwerij is zeer binnenkort. Maar er zal nog wel een hoop gebeuren
Oud 12-02-2004, 13:58
Blubje
Blubje is offline
shit...herhaling gemist
ach ja, vandaag maar weer kijken dan...
Oud 12-02-2004, 16:29
Gothic
Gothic is offline
HENRY FOR PRESIDENT

Ja, ik begin Craig en Rosanna toch leuker te vinden
Oud 12-02-2004, 19:34
lipglossnblack
lipglossnblack is offline
aaah oke, ik snap het (een beetje dan ) bedankt iig
vanaf morgen ga ik eerder opstaan om de herhaling te kunnen kijken
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 14:45
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Gothic schreef op 12-02-2004 @ 17:29:

Ja, ik begin Craig en Rosanna toch leuker te vinden
duh
Rosanne rules
Oud 15-02-2004, 15:59
Gothic
Gothic is offline
*schop*
Oud 15-02-2004, 20:53
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Gothic schreef op 15-02-2004 @ 16:59:
*schop*
ja sorry, morgen komt er weer een dosis, want ik heb de aflevering vrijdag niet gezien, dus morgen ff de herhaling kijken
Oud 16-02-2004, 16:32
Blubje
Blubje is offline
Ik vind het allemaal heel sneu voor Molly, maar nu wordt het een beetje gezeik, ze moet de waarheid maar eens onder ogen zien Carly was wel heel erg lief voor d'r trouwens

Adam gaat weg

argh en Babs moet echt dood ofzo.
Oud 16-02-2004, 16:47
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Blubje schreef op 16-02-2004 @ 17:32:
Ik vind het allemaal heel sneu voor Molly, maar nu wordt het een beetje gezeik, ze moet de waarheid maar eens onder ogen zien Carly was wel heel erg lief voor d'r trouwens

Adam gaat weg

argh en Babs moet echt dood ofzo.
Ik ben benieuwd hoe dat straks nou gaat met die advocaat en Babs. Want hij komt 'in opdracht' van James... kan nooit dat ie dat zomaar doet
Oud 16-02-2004, 17:03
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Gothic schreef op 16-02-2004 @ 17:47:
Ik ben benieuwd hoe dat straks nou gaat met die advocaat en Babs. Want hij komt 'in opdracht' van James... kan nooit dat ie dat zomaar doet
idd. ben ik ook wel benieuwd naar. er zit vast meer achter dan enkel geld. James is echt wel slimmer en geld heeft ie niet nodig.
Oud 16-02-2004, 19:46
Gaea
Gaea is offline
Henry is cool
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 16:17
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Gaea schreef op 16-02-2004 @ 20:46:
Henry is cool
maar hij was wel gemeen vandaag tegen Rose aan t einde
Oud 17-02-2004, 17:08
Gaea
Gaea is offline
Ja, dat was niet zo netjes van hem
Maar goed, ik meen toch echt ergens te hebben gelezen dat Bonnie wel degelijk met Ian zou trouwen. Blij toe dat 't niet zo is.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 20:41
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Gaea schreef op 17-02-2004 @ 18:08:
Ja, dat was niet zo netjes van hem
Maar goed, ik meen toch echt ergens te hebben gelezen dat Bonnie wel degelijk met Ian zou trouwen. Blij toe dat 't niet zo is.
Naja ze zijn dus ook wel getrouwd, tenminste de ceremonie is wel gewoon doorgegaan, maar achteraf bleek dus dat het een neppe ceremonie was. Dus ze zijn nu niet officieel getrouwd, maar Bonnie is dus wel met Ian gaat trouwen, zegmaar
Oud 18-02-2004, 09:39
Ovidius
Ovidius is offline
Sorry hoor, maar ik vind Rosanna echt vreselijk. Ik vind haar "kop" en haar stem werkelijk verschrikkelijk!
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 10:06
Ilsch
Ilsch is offline
gister die "vecht" scene in het kasteel was echt te slecht
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 10:32
Ovidius
Ovidius is offline
ja echt zooo nep en zo stom
maar stiekem wel grappig

en dan Isaac die dat zwaard opving met zijn handen
RIGHT
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 17:10
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Ovidius schreef op 18-02-2004 @ 10:39:
Sorry hoor, maar ik vind Rosanna echt vreselijk. Ik vind haar "kop" en haar stem werkelijk verschrikkelijk!
Neeeee, Rosanne is juist <3

Ik vond dat gevecht in t kasteel juist echt hilarisch joh! Die muziek op de achtergrond ook whahahahaha, geweldig gewoon
Oud 19-02-2004, 17:23
xx
xx is offline
Ja die muziek deed het hem!

Het gaat nu natuurlijk weer een half jaar duren voordat isaac tegen bonnie heeft gezegd dat hij van haar houdt, of andersom.

xx
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 17:32
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
xx schreef op 19-02-2004 @ 18:23:

Het gaat nu natuurlijk weer een half jaar duren voordat isaac tegen bonnie heeft gezegd dat hij van haar houdt, of andersom.

xx
denk het ook...pfff...vermoeiend..
Oud 19-02-2004, 18:19
HowLovely
HowLovely is offline
k was altijd trouwe kijker van atwt maar ik vind t nu zooo nep worden...
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 19:14
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
HowLovely schreef op 19-02-2004 @ 19:19:
k was altijd trouwe kijker van atwt maar ik vind t nu zooo nep worden...
du'h (dat is het altijd al geweest, maar toen was je jonger dus viel het niet zo op )
Oud 19-02-2004, 19:33
AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
Blubje schreef op 19-02-2004 @ 18:10:
Neeeee, Rosanne is juist <3

Ik vond dat gevecht in t kasteel juist echt hilarisch joh! Die muziek op de achtergrond ook whahahahaha, geweldig gewoon
ja, precies, ik erger me wel aan die blonde muts die met aaron loopt te flirten terwijl aaron lucy leuk vind..
En dat gedoe met Dahlia die al dan niet dood was, dat was echt slecht, een dokter moet iemand doodverklaren, dat kan de eerste de beste zuster niet eens
Reageren

Regels voor berichten