Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2004, 20:35
pure_evil
pure_evil is offline
nou ik doe het dus echt eh..bijna nooit
Oud 26-01-2004, 21:16
Verwijderd
mn vriendin ook niet...

Dat vind ik raar, ze kan ook zo onmundig geil zijn (film/fotos van mij of iemand anders ), maar zelfs dan maakt ze zich zelf niet klaar. Moet ze zelf weten, maar soms denk ik weleens: voor mij hoeft ze het niet te laten! Zou het wel cool gezicht vinden!

hahah
Goes
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 17:49
alanis
alanis is offline
Ik heb er eigenlijk niet zoveel zin meer in, sinds ik voor het eerst echte sex heb gehad. Sinds het uit is met mijn vriend..(1 maand) heb ik het nog meer één keer gedaan. Ik weet nu hoe leuk het met zijn tweeen is, dat ik mezelf maar een beetje zielig voel als ik ermee bezig ben. Maar misschien komt de zin erin wel weer terug, je weet het niet. Ik zou in elk geval wel weer graag een bedmaatje willen hebben...

Oh en Goes, misschien dat je vriendin het genant vind om te mastuberen in jouw bijzijn...en daar kan ik me alles bij voorstellen. Dat wil ook nog niet zeggen dat ze het niet doet als ze alleen is...
Oud 31-01-2004, 21:17
RaptorX
RaptorX is offline
Citaat:
Mira Dos Santos schreef op 18-01-2004 @ 15:06:
Ik doe het niet, gewoon omdat ik niet opgewonden van mezelf wordt. Ik kom dus ook noooooit klaar als ik masturbeer. Maar ik vind mezelf nou niet heel erg vreemd. Ik ben immers niet de enige die dat heeft.
Niet opgewonden?? Ik zelfs niet een klein beetje, nou vinden zelfs alle jongens met wie ik iets heb gehad dat vreemd.
En ze kijken nog veel raarder als ik zeg dat ik nog steeds niet weet hoe een orgasme voelt
Maar gelukkig is de sex normaal gesproken opwindend genoeg
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 23:07
Verwijderd
Ik merk wel dat als ik het een tijdje niet doe, dat de behoefte om het te doen dan ook afneemt. Maar dat proces treedt pas in nadat ik het een dag of vijf, zes niet meer gedaan heb. Maar misschien komt dat wel doordat de boel dan helemaal numb en gevoelloos is.

Anyway, in een doorsneeweek gemiddeld éenmaal per dag...gewoon elke avond. Een orgasme/seksuele bevrediging is goed voor de nachtrust. Dat is bekend in de psychologische wetenschap.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 00:53
Metal
Metal is offline
Citaat:
stout! schreef op 18-01-2004 @ 14:31:
Erin geslaagd te stoppen? Waarom?
I think you can read my mind...
Oud 01-02-2004, 10:06
Slettelina *
Slettelina * is offline
Ik doe het niet. Wordt niet opgewonden van mezelf en heb er nou ook niet de behoefte aan. Heb et vaak genoeg geprobeerd maar het lukt me gewoon niet.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 11:52
foreignstud
foreignstud is offline
Ik doe het regelmatig... schaam ik me ook niet voor.. Ik doe ook zaad doneren (-lees manpil topic) maar ik vind het ook leuk om met mijn vriendin te doen.. samen naar elkaar kijken is ook best geil..
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 12:44
Poekiebeestje
Poekiebeestje is offline
Ik doe het ook niet. Echt niet. Ik vind er geen bal aan en ik heb ook genoeg aan de seks die ik heb. Ik heb het wel geprobeerd maar het doet me niets...
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 13:33
Roos
Roos is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 19-01-2004 @ 15:31:
Masturberen is trouwens niet gezonder dan seks, maar nog altijd wel gezond, ja. Bij jongens is het goed als de prostaat regelmatig wordt doorgespoeld, en algeheel vermindert klaarkomen stress en is het goed voor je hart (mensen die meer dan 2 keer per week klaarkomen, hebben gemiddeld 36 % minder kans op hart- en vaatziekten dan mensen die niet meer dan 2 keer per week klaarkomen)
Heb je de naam van dat onderzoek?
Het lijkt me nogal kort door de bocht.. een correlatie betekent natuurlijk niet automatisch een causaal verband
Oud 04-02-2004, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 04-02-2004 @ 14:33:
Heb je de naam van dat onderzoek?
Het lijkt me nogal kort door de bocht.. een correlatie betekent natuurlijk niet automatisch een causaal verband
Nee, ik heb erover gelezen in een artikekel waarin er naar dat onderzoek werd verwezen . In het artikel dat ik las stond niets over een causaal verband, en dat hoeft er ook niet te zijn dus, 't kan ook komen doordat mensen die masturberen gemiddeld jonger zijn; geen idee of het onderzoek daar rekening mee heeft gehouden.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 13:55
Roos
Roos is offline
Ja bijvoorbeeld, of omdat ze een hele andere lifestyle hebben..
Oud 04-02-2004, 16:08
jinx
jinx is offline
Mooi zo, dan zal ik wel niet zoveel kans meer op prostaatkanker hebben . Ik kan me trouwens ook best voorstellen dat je niet masturbeert. Ieder zijn eigen gevoel.
Oud 04-02-2004, 17:01
Luna
Luna is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 20-01-2004 @ 23:04:
ik doe het nooit, gewoon omdat ik niet geil word van mezelf.
ik zit alleen wel is aan mezelf als ik bij mn vriend ben en we vrijen, maar vrijwel nooit als ik alleen ben.
dat is heel zeldzaam.
(al mis ik de sex wel, tis nu een maand uit, dus een maand geen sex gehad. Maar nog steeds geen behoefte aan mezelf.)
Oud 04-02-2004, 17:03
Liss
Liss is offline
Ik doe het ook niet, vind het gewoon niet fijn.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 17:16
Stefanie
Stefanie is offline
Ik heb nu een vriend en daarom doe ik het niet, samen is veel leuker, en daarvoor deed ik het trouwens ook bijna nooit.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 09:25
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik weet het niet eens of mn vriend het doet. Ik denk het wel, maar het interesseert me niet. Als hij dat wilt doen, moet ie het doen. Zo niet, dan niet.
Ik heb het zelf al een lange tijd niet meer gedaan. Ook geen behoefte meer aan sinds ik mn huidige vriend heb.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 09:30
Verwijderd
Citaat:
Mira Dos Santos schreef op 18-01-2004 @ 15:06:
Ik doe het niet, gewoon omdat ik niet opgewonden van mezelf wordt. Ik kom dus ook noooooit klaar als ik masturbeer. Maar ik vind mezelf nou niet heel erg vreemd. Ik ben immers niet de enige die dat heeft.
ken t wel.. word ook niet echt opgewonden van mezelf en kom ook nooit klaar als ik masturbeer, maar dat houdt me niet tegen om af en toe te masturberen. Want ik hoef namelijk niet alleen van mezelf geil te worden.. En of ik klaar kom of niet.. i don't care.. als ik maar kan genieten
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 23:13
Buskruitje
Buskruitje is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 05-02-2004 @ 10:30:
ken t wel.. word ook niet echt opgewonden van mezelf en kom ook nooit klaar als ik masturbeer, maar dat houdt me niet tegen om af en toe te masturberen. Want ik hoef namelijk niet alleen van mezelf geil te worden.. En of ik klaar kom of niet.. i don't care.. als ik maar kan genieten
U R Soo Damn Right
Oud 08-02-2004, 20:15
fortuna
fortuna is offline
Citaat:
kleineghcdraak schreef op 20-01-2004 @ 19:59:
Ik vind het dom dat ieder1 er zo snel vanuit gaat dat ieder1 het doet en dat het zo normaal is. Nou ik vind het niet echt normaal en de gedachte erbij laat me walgen. Ik vind het zelf echt smerig maar anderen mogen van mij doen wat ze willen als ze mij er maar niet mee lastig vallen
Ik vind het wel interessant om te zien dat er zoveel verschillende meningen over zijn. En voor mij blijft masturberen zwaar achter bij seks met zijn tweeen. Je mist de intimiteit en er blijft dan niets over behalve lust. Ik doe het voornamelijk om te ontspannen, en af en toe om iets wat ik samen met mijn vriend zou kunnen zelf alvast uit te proberen. Maar toch doe ik het regelmatig, dus alleen de ontspannen-worden reden gaat hoogstwaarschijnlijk niet op, dus wat is dan wel de reden?

Ik persoonlijk heb af en toe tijden dat ik denk 'lama ook, ik heb er helemaal geen zin in', en als ik moe en gefrustreerd ben, dan doe ik het vaker.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 22:06
skadhd
skadhd is offline
als ik mn vent 2 weken niet zie en tog behoefte heb en er toevallig een leuke film op tv is laat k mn vingertjes wel werken hoor...

mja, echte sex blijft beter
Oud 10-02-2004, 17:04
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
k heb wel tijden gehad waarin in weinig masturbeerde...
vaak een aantal weken niet...

kwam door de drugs/alcohol denk ik
ik vergat gewoon dat dat ook nog kon en ging gewoon direct naar me nest (na bassie en adriaan kijken).

maar ach... nu k minder blow/zuip he
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 17:22
Friendly Friend
Friendly Friend is offline
Ik zie je 2 dingen posten en ik vind je nu al vreemd.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 17:31
Dhr. PP.
Dhr. PP. is offline
een beetje vreemd maar wel leqquer
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 17:37
Friendly Friend
Citaat:
Dhr. PP. schreef op 10-02-2004 @ 18:31:
een beetje vreemd maar wel leqquer
Dat bedoel ik.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 20:50
blacky
blacky is offline
Ieder moet het voor zich weten, maar ik heb er dus echt geen behoefte aan.
Oud 10-02-2004, 20:56
Friendly Friend
Mijn ex deed het niet, toen ze zei dat ze het niet deed geloofde ik haar niet, maar ergens anders kon ik wel eruit halen. Ze kon niet goed van de sex genieten, denk ik. Dat komt denk ik dus omdat ze niet mastubeert en haar eigen lichaam nog niet goed kent. Maja, ze was ook nog maar 14.

Maar dan nog, op zo'n leeftijd doe je het toch al wel met jezelf, ofnie dan?
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 20:58
Friendly Friend
Citaat:
Raphael Kaffiya schreef op 10-02-2004 @ 21:56:
Mijn ex deed het niet, toen ze zei dat ze het niet deed geloofde ik haar niet, maar ergens anders kon ik wel eruit halen. Ze kon niet goed van de sex genieten, denk ik. Dat komt denk ik dus omdat ze niet mastubeert en haar eigen lichaam nog niet goed kent. Maja, ze was ook nog maar 14.

Maar dan nog, op zo'n leeftijd doe je het toch al wel met jezelf, ofnie dan?
Haha wat een maffe reply van mezelf. Wat ik bedoel is van.... Ik denk ook dat eigenlijk iedereen het wel met zichzelf doet, maar van haar kan ik wel geloven dat ze het niet doet, vanwege het feit dat ze niet goed van sex kon geniete. En omgekeerd, ze kon er niet van geniete omdat ze haar eigen lichaam neit goed kent.

Ik word moe en ik ga geloof ik dingen dubbel zeggen.

Maarja, whatevah man.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten