Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2004, 20:00
load_harmony
load_harmony is offline
ik heb afgelopen weekend een gozer ontmoet. Hij bracht me naar huis, aangezien ik geen vervoer terug had en ik voelde me wel relax! vond het wel chill van hem!

vervolgens smst hij me heel vaak, mailt me, ect.ect. Ik ben er in het begin heel leuk op in gegaan, omdat ik het leuk vond en hem ook wel interessant vond. Nu ik er verder over nadenk word het nooit wat en doe ik het alleen maar om de jongen waarop ik nu verliefd ben te vergeten.

zijn smsjes worden steeds 'closer' en aanstaande zaterdag gaan we samen uit... ik zie er wel een beetje tegen op. Gewoon vrienden vind ik chill, aar echt een 'date'.... brrr..

so what to do? gaan of niet gaan?
Oud 04-02-2004, 20:03
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Vertellen dat je niets met hem wilt en hem laten beslissen of hij alsnog wil gaan, 'als vrienden'.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 20:05
Liss
Liss is offline
Hem inderdaad vertellen hoe je erover denkt, dat je het allemaal wat te snel vind gaan zo. Zo weet hij hoe jij erover denkt en kan hij er rekening mee houden en niet te hard van stapel lopen zaterdag.
Oud 04-02-2004, 20:18
*Madel*
*Madel* is offline
Waarom ben je er uberhaupt verder op ingegaan als je toch wist dat het niks ging worden? Maarja, om nou gelijk weer die date af te zeggen is ook alweer zoiets he. Ik zou gewoon met hem uitgaan en gewoon uitleggen dat je eigenlijk niets meer wilt dan gewoon vrienden zijn.
Oud 04-02-2004, 21:18
Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
MarkB schreef op 04-02-2004 @ 21:03:
Vertellen dat je niets met hem wilt en hem laten beslissen of hij alsnog wil gaan, 'als vrienden'.
Oud 04-02-2004, 21:20
Luna
Luna is offline
Citaat:
*Madel* schreef op 04-02-2004 @ 21:18:
Waarom ben je er uberhaupt verder op ingegaan als je toch wist dat het niks ging worden?
Omdat zij hem wel aardig vond, gewoon vriendschappelijk dus.
Je kunt gewoon laten merken dat het niet meer dan vriendschappelijk is van jou uit.
Oud 04-02-2004, 21:24
miekmuis
miekmuis is offline
Hmm, ik zou als ik jou was gewoon uitgaan met die jongen en kijken hoe het bevalt. Je kunt hem voor de zekerheid van te voren vertellen dat je het wel gewoon op vriendschappelijke basis wilt doen, zodat hij niet vreselijk teleurgesteld is achteraf.
Oud 05-02-2004, 07:17
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Je moet het hem van tevoren zeggen dat je niets met hem wilt en dit uit vriendschap doet. Daar heeft hij recht op.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 10:27
Danny
Danny is offline
Citaat:
load_harmony schreef op 04-02-2004 @ 21:00:
so what to do?
Ten eerste afstappen van de gedachte "dat het nooit wat kan worden". Zo geef je jezelf, en uiteindelijk hem, geen eerlijke kans.

Verder; je hart volgen. Succes
Oud 05-02-2004, 10:30
Danny
Danny is offline
Citaat:
MarkB schreef op 04-02-2004 @ 21:03:
Gaat dat niet wat ver?

Uit het verhaal maak ik op dat ze die jongen pas 1x gezien heeft, hem verder afgelopen weekend pas heeft ontmoet.. ik vind het wat naïef (van hem) om vervolgens meteen te denken (na wat SMS- en mailcontact) dat het iets kan worden.

En nu kun je hem wel weer gaan lopen sparen door van tevoren aan te geven dat het niks kan worden, maar dr is maar 1 manier waarop hij dr een wijze les uit kan slaan voor in de toekomst ....

..... en dat is door het (hem) gewoon te (later) ervaren

Succes!

Danny
Oud 05-02-2004, 11:19
load_harmony
load_harmony is offline
Citaat:
Danny schreef op 05-02-2004 @ 11:30:
Gaat dat niet wat ver?

Uit het verhaal maak ik op dat ze die jongen pas 1x gezien heeft, hem verder afgelopen weekend pas heeft ontmoet.. ik vind het wat naïef (van hem) om vervolgens meteen te denken (na wat SMS- en mailcontact) dat het iets kan worden.

En nu kun je hem wel weer gaan lopen sparen door van tevoren aan te geven dat het niks kan worden, maar dr is maar 1 manier waarop hij dr een wijze les uit kan slaan voor in de toekomst ....

..... en dat is door het (hem) gewoon te (later) ervaren

Succes!

Danny
het probleem is dat ik het eigenlijk ook hartstikke eng vind.. ik ken hem toch nauwelijks.. en hij wil alleen een avondje uit ... normaal gesproken hou ik daar niet zo van eigenlijk, maar aan de andere kant vind ik het ook wel egzellig... tenzij hij dus andere verwahchtingen heeft
Reageren

Regels voor berichten