Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Al die nieuwslezers en presentatoren die zonodig hun koffie uit een Ajax-mok moeten drinken.. ![]() ![]()
|
De Feyenooit slogan "Geen woorden maar daden" slaat geloof ik niet op de Feyenooiters hier.. Ze hebben allemaal de grootste mond maar zoveel hebben ze nog niet gepresteerd.. T is dat Az zo aan het kutten is geslagen de laatste paar wedstrijden, anders hadden ze lekker 4e gestaan.. En hopen dat we die P$V'ers zondag voor het eerst in de competitie in de ArenA een keer kunnen slopen.. Hopen maar op de eerste goals van Dani de Ridder.. "Welkom bij Ajax, de club in Nederland waar de jeugd wél (weer) slaagt" lijkt me een mooi spandoek voor zondag
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() (Of was nou een Sikora-sleutelhanger en een Soetaersmok? ![]() |
![]() |
|
![]() |
Wat ook zo irritant is aan Studio Ajax dat zoveel aandacht word besteed aan die nieuwe jochies als ze een bal raken is het gelijk een schitterende actie
Ajax-NEC:toppunt van arrogantie,Koeman die aan Neeskens vraagt of NEC zo blijft voetballen want zijn verwende strontjochies komen zo niet tot scoren. Feyenoords defensieve werkvoetbal was afbraakvoetbal,ajax speelt in de CL ook zo en daar hoor je studio ajax niet over Ajax dit seizoen: HELEMAAL NIETS HELEMAAL NIETS |
![]() |
||
Citaat:
Stuur een klachtenbrief, hoe durven ze.. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Sfeer hoeft niet alleen het zingen te zijn, maar ook de beleving bij de mensen om je heen. Voor dit laatste hoef je overigens niet naar Willem II te gaan, waar ze zelfs bij een beladen derby vroegtijdig naar huis gaan. Dit terzijde. Hoofddoel van voetbal is de entourage, dat er soms ook nog gevoetbald wordt is leuk meegenomen. Bijkomend voordeel is dat de sfeer afhankelijk is van het voetbal. En verder kan ik me niet meer zoveel storen aan de zogenaamde Ajax-sfeer in de media. Bij de NOS hebben ze nu eenmaal neuzen en dan krijg je al vrij snel de neuzen in dezelfde richting. Ik kan me voorstellen dat mensen zich ergeren aan de verkeerde verslaggeving, maar ik ben bang dat je er niet zo gek veel aan doet. Wat mij opvalt is dat er ook Feyenoorders en PSV´ers zijn die hier hun beklag komen doen, terwijl deze clubs ook heel veel aandacht krijgen in de media. Je hoeft geen VI open te slaan en je leest wel iets over de top 3, terwijl alle andere clubs net zo interessant zijn zo niet interessanter. Alleen daar is het publiek kennelijk niet breed genoeg voor. Ik hoef niet wekelijks te lezen over de problemen van Bert van Marwijk en de snel genezende blauwe teen van Rafael van der Vaart. Zo zou ik mezelf ook wel eens willen vermaken met een goed stukje lectuur over het afbraak voetbal van twente, de ondergang van zwolle en gevangenisverhalen van Prommayon. Maar het is nu eenmaal moeilijk om je, als klein clubje, hier tussen te proppen. Verder denk ik dat de frustratie van PSV gewoon te maken heeft met afgunst, want in feite is PSV gewoon een provincieclubje wat alleen op sportief gebied soms wat resultaat weer te halen. En Feyenoorders kijken denk ik al snel door een roze bril. Ik hoor liever ook geen goed woord over zwolle of agovv, dus elk woord is er al snel weer één teveel. En dan ga ik mezelf nu weer mengen bij mijn eigen godenzonen van één van Neerlands beste amateurverenigingen. |
![]() |
||
Citaat:
Misschien kunnen die jonge jongens wel goed voetballen? Vraag me af OF je ze wel eens hebt zien voetballen, over het algemeen houden gothic's niet zo van voetbal, of zitten er een paar leuke jongens tussen, van rond de 21? Onee, die zijn al te oud voor je, immers 'nieuwe jochies' ![]() Robin van Persie en Arjen Robben zijn natuurlijk minstens zo goed, wel objectief blijven!!
||
Citaat:
|
![]() |
|
van Persie werd eerst uitgekotst en nu in de armen gesloten.
Maar de Boer, Kluivert, Davids en Seedorf worden ook uitgekotst. Allemaal ex Ajacieden, weet alleen niet of dit een goed voorbeeld is, Ajax krijgt i.d.d. veel aandacht voor de jeugd, niet onterecht. Zolang men van een mug maar geen olifant maakt, vind ik het prima, objectief, daar gaat het om.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder moet ik je wel gelijk geven, Robben staat zeker op dit moment ernstig in de schijnwerpers, van Persie iets minder omdat hij niet op z'n top speelt. En Ajax heeft idd op het moment VERUIT de beste jeugd-opleiding van Nederland. Maar erg veel schiet het Nederlandse Voetbal er niet mee op. Tuurlijk, tegen Schotland was Sneijder van bovennatuurlijke klasse, maar zal hij dat vaker kunnen zijn voor Oranje? En zal het jeugdige Ajax op Europees niveau (weer) kunnen presteren? En verder is het natuurlijk ONZIN dat je Feyenoord al "op alle fronten uitgeschakeld" kan noemen. Theoretisch gezien zouden we nog landskampioen kunnen worden. Maar daar hoop ik niet eens meer op. Maar stel nou dat Ajax Zondag wint tegen PSV, Feyenoord wint bij PSV-Feyenoord. Dan is er nog een reeele kans op een 2e plek voor de CL-voorronde |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Kalou is daar een voorbeeld van. Prachtige voetballer, één van de beteren van Nederland toen de tijd, maar Feyenoord liet hem gaan......
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder geef ik je gelijk, ik weet niet of ik een perfect voorbeeld van "DE" Feyenoord-supporter ben. Maar ik hou iig meer van werkvoetbal dan dat sierlijke gezeik |
![]() |
||
Citaat:
En een ieder zijn eigen beleving van het spel. Ik zie liever een mix van beide...
|
oke
vandaag scoort anastasiou, maar doelpunt wordt afgekeurd wegens buitenspel (wat het volgens velen niet was) nou vraaag ik me af dus als studio sport zo pro- ajax is: waarom de fok zit dat niet eens in de samenvatting?
||
Citaat:
Omdat Ajax tegen de Calimero club uit Eindhoven speelde..
||
Citaat:
Tis altijd Feyenoord dat genaaid wordt he? ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() en genaaid hmm beslissing van de scheids en die vond ik ook wel terecht ![]()
|
Op canal + was duidelijk te zien dat het wél buitenspel was.
En ga niet beweren dat de NOS niet pro-ajax is. Jack van Gelder slaapt onder een Ajax-dekbed, drinkt uit een Ajax-beker, eet van een Ajax-bordje en heeft op zijn kamertje Ajax-behang. En er lopen ook een aantal Feyenoorders rond bij de NOS. Maar dat is eigenlijk wel algemeen bekend, alleen weet men dit nog niet binnen de NOS, ze proberen wel objectief te zijn, maar te vergeefs.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
de enige club waar in niet objectief over kan zijn is FC Twente.
Verder kan ik genieten van zowel Ajax, Feyenoord en PSV. En je hoeft niet alwetend te zijn om te constateren dat de NOS op de hand van Ajax is. Niemand ontkent dit, alleen de Ajacieden hebben het er moeilijk mee. De alwetende heeft gesproken!
||
Citaat:
Wie hebben het nou eigenlijk ergens moeilijk mee, volgens mij de Ajacieden juist niet... Nogmaals, wat boeit t voor wie de prentator van studio sport is..?
||
Citaat:
Alleen de Ajacieden ontkennen dat de NOS pro-Ajax is..... De rest van Nederland ziet dit dus duidelijk wél zo, eveneens als het feit dat er een aantal Feyenoorders bij de NOS zitten. De mensen in het zuiden/oosten en noorden, hebben het maar zwaar.......
||
Citaat:
Je hebt zeker geen Canal+??
||
Citaat:
De wedstrijden van mijn club bezoek ik zelf.(alle thuis en waar mogelijk uit) Zo af en toe heb ik de beschikking over canal +, om een wedstrijdje mee te pikken van Ajax, Feyenoord of PSV. De verslaggeving bij canal + laat ook te wensen over, maar dat is niet de zender waar 3kwart van Nederland zijn mening op berust.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder zou ik het van geen van de presentatoren weten en het maakt me ook niet uit als ik morgen hoor dat smeets, van gangelen en tan feyenoorders zijn als ik het sportnieuws maar te horen krijg. |
![]() |
|
ja ik luister nooit naar de radio
maar bij studio voetbal vind ik zn pro-ajaxheid wel meevallen, misschien dat hij jullie zo opvalt omdat hij hugo borst een beetje contrasteert, die bijv. met een as roma aan ging zitten toen ajax tegen as roma moest spelen voor de cl
|
Jack is nu met een tegenoffensief bezig. De laatste tijd wil hij niets meer weten van zijn Ajax verleden.
Laatst was ik bij iemand en die liet me een cd-je horen uit de tijd dat Ajax de CL won. Weet ik veel wat er allemaal opstond, maar er stonden ook alle radioverslaggevingen op van de wedstrijden die Ajax dan in de CL speelde. Nou als je dat hoort, dan kan echt niemand ontkennen dat Jack een Ajacied is. Tan is ook voor Ajax. Maar vreemd genoeg, hij is een van de weinige gasten die ik wel mag. Smeets is een Vitesse man. Poelman was een Feyenoorder. Het maakt misschien niet zo veel uit, voor welke club de mensen van de NOS zijn. Maar laten ze dan wel een beetje objectief blijven. Ajax en Feyenoord, zul je weinig negatiefs over horen. Maar als het om PSV en de rest gaat, dan is er altijd wat aan het handje. PSV haalde weer niet de 2e ronde. 2 weken voor de laatste wedstrijd zag het er slecht uit voor PSV, de NOS brandde PSV helemaal af. Voor Ajax zag het er nog goed uit, positief dus. En aan het einde van de rit: Ajax eruit, een grafstemming bij de NOS, niets negatiefs. PSV ging door in de UEFA-Cup, en ik vraag me af of ze netzoveel steun gaan krijgen als Feyenoord destijds in de UEFA-Cup, want het was elke week, de week van Feyenoord bij de NOS. Nog zoiets, de titel vorig jaar. PSV en Groningen speelden lekker de wedstrijd uit om er beide beter van te worden, het hele land staat op zijn kop. Nou wat als Ajax hetzelfde gedaan had? Wim Kieft was ook zo'n ventje die, altijd negatief was over de plaatselijke FC, dat is een keer 'recht gezet' bij een wedstrijd in Enschede toen hij voor Canal + verslag deed.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|