Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2004, 18:57
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
Guissie schreef op 04-02-2004 @ 19:44:
Jahaa een beetje de scheinheilige ajacied spelen die er nog nooit iets over heeft gehoord dat de media(vooral nederland 2) zo pro-ajax is, dit is wel degelijk zo kijk maar naar Jack van Gelder, en bijv is het bij psv elke keer hetzelfde liedje als ze de 2e ronde CL niet halen! terwijl ze meer punten dan de ''godenzonen'' van ajx hadden, een aantal waarmee je normaal vanzelfsprekend mee doorgaat naar de volgende ronde.

Die blijft ook leuk he..

Heb je er wel s aan gedacht dat je niet doorgaat met 10 punten omdat er nog twee andere ploegen zijn met evenveel of meer punten, die dus beter zijn.. Anders was de regel wel dat elke club met 10 punten door mag...
Bovendien is een poule waarin drie clubs 10 punten halen minder sterk dan een poule waarin ieder gelijkwaardig is. En tegen de sterkste twee tegenstanders heeft psv maar 4 punten gehaald, waarvan 3 tegen t al bijna geplaatste depor...

Trouwens, natuurlijk was Ajax vorig seizoen eigenlijk kampioen, want met het aantal punten dat ze hadden wordt je 'normaal' gewoon kampioen
Oud 04-02-2004, 19:01
ZlatanSuperJood
Citaat:
Alexanchez schreef op 04-02-2004 @ 19:51:
Ik vind gewoon dat Ajax niet eens mooi/goed hoeft te spelen, om van de NOS te horen te krijgen dat ze goed/mooi hebben gespeeld. Maar ik vind dat vooral de NOS en de programma's die voetbal niet als hoofdonderwerp hebben, pro-Ajax zijn.
Ja he, zo irritant..
Al die nieuwslezers en presentatoren die zonodig hun koffie uit een Ajax-mok moeten drinken..
Oud 04-02-2004, 19:06
zlatani9
zlatani9 is offline
De Feyenooit slogan "Geen woorden maar daden" slaat geloof ik niet op de Feyenooiters hier.. Ze hebben allemaal de grootste mond maar zoveel hebben ze nog niet gepresteerd.. T is dat Az zo aan het kutten is geslagen de laatste paar wedstrijden, anders hadden ze lekker 4e gestaan.. En hopen dat we die P$V'ers zondag voor het eerst in de competitie in de ArenA een keer kunnen slopen.. Hopen maar op de eerste goals van Dani de Ridder.. "Welkom bij Ajax, de club in Nederland waar de jeugd wél (weer) slaagt" lijkt me een mooi spandoek voor zondag
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 19:06
Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 04-02-2004 @ 20:01:
Ja he, zo irritant..
Al die nieuwslezers en presentatoren die zonodig hun koffie uit een Ajax-mok moeten drinken..
Argg.... Het gaat om het idee, dat ze niet objectief zijn.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 19:12
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 04-02-2004 @ 20:01:
Ja he, zo irritant..
Weet je wat nóg erger is? Als ze uit een Sikora-mok drinken.. En weet je wat het allerergst is? Als ze dan ook nog een Soetaers-sleutelhanger aan hun sleutelbos hebben..
(Of was nou een Sikora-sleutelhanger en een Soetaersmok? )
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 20:21
Gothic Queen
Gothic Queen is offline
Wat ook zo irritant is aan Studio Ajax dat zoveel aandacht word besteed aan die nieuwe jochies als ze een bal raken is het gelijk een schitterende actie

Ajax-NEC:toppunt van arrogantie,Koeman die aan Neeskens vraagt of NEC zo blijft voetballen want zijn verwende strontjochies komen zo niet tot scoren.

Feyenoords defensieve werkvoetbal was afbraakvoetbal,ajax speelt in de CL ook zo en daar hoor je studio ajax niet over

Ajax dit seizoen: HELEMAAL NIETS HELEMAAL NIETS
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 20:43
ZlatanSuperJood
Citaat:
Gothic Queen schreef op 04-02-2004 @ 21:21:
Wat ook zo irritant is aan Studio Ajax dat zoveel aandacht word besteed aan die nieuwe jochies als ze een bal raken is het gelijk een schitterende actie

Ajax-NEC:toppunt van arrogantie,Koeman die aan Neeskens vraagt of NEC zo blijft voetballen want zijn verwende strontjochies komen zo niet tot scoren.

Feyenoords defensieve werkvoetbal was afbraakvoetbal,ajax speelt in de CL ook zo en daar hoor je studio ajax niet over

Stuur een klachtenbrief, hoe durven ze..
Oud 05-02-2004, 14:50
Martjin
Martjin is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 04-02-2004 @ 17:04:
Het zijn er 3 want een zin kan niet uit 1woord bestaan, let jij wel op op school?
Die . erachter moet een , zijn.
studeer je PABO?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 15:07
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
MartenZ schreef op 05-02-2004 @ 15:50:
studeer je PABO?
Iemand van 19 kan lijkt mij wel normaal typen.
Denk je niet?
Die ene zin is bijna onleesbaar en moet je tig keer doorlezen om te begrijpen.
Oud 05-02-2004, 15:10
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:

Ehm.. pardon enge mevrouw.. Wie is er dit seizoen op alle fronten al uitgeschakeld?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 15:27
ZlatanSuperJood
Citaat:
zlatani9 schreef op 05-02-2004 @ 16:10:
Ehm.. pardon enge mevrouw.. Wie is er dit seizoen op alle fronten al uitgeschakeld?
Ik vraag dit jaar ook een gothic voor mn verjaardag...
Oud 05-02-2004, 15:46
Martjin
Martjin is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 05-02-2004 @ 16:07:
Iemand van 19 kan lijkt mij wel normaal typen.
Denk je niet?
Die ene zin is bijna onleesbaar en moet je tig keer doorlezen om te begrijpen.
laten we maar weer ontopic gaan
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 15:55
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
MartenZ schreef op 05-02-2004 @ 16:46:
laten we maar weer ontopic gaan
Mafkees
Oud 05-02-2004, 16:01
Verwijderd
Citaat:
zlatani9 schreef op 05-02-2004 @ 16:10:
beetje zonde van je ava ...tuurlijk feyenerd is kut, maar kanker?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 16:12
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
vijf schreef op 05-02-2004 @ 17:01:
Staat Kakkerlak toch?
Oud 05-02-2004, 16:36
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
vijf schreef op 05-02-2004 @ 17:01:
Neej is geen kanker.. Ga niet met Kanker schelden.. staat Kakkerlakken Rotterdam..
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 17:07
AGH
AGH is offline
Citaat:
walter schreef op 03-02-2004 @ 21:01:
opde 1 of andere manier is dat geloof ik heel raar, dat je hoofddoel het voetbal is en niet de liedjes die de f-side zingt, maar ja kan er ook niks aan doen...
Als ik naar een neutrale wedstrijd ga, dan komen we niet voor de voetbal.

Sfeer hoeft niet alleen het zingen te zijn, maar ook de beleving bij de mensen om je heen.
Voor dit laatste hoef je overigens niet naar Willem II te gaan, waar ze zelfs bij een beladen derby vroegtijdig naar huis gaan.
Dit terzijde.
Hoofddoel van voetbal is de entourage, dat er soms ook nog gevoetbald wordt is leuk meegenomen.
Bijkomend voordeel is dat de sfeer afhankelijk is van het voetbal.

En verder kan ik me niet meer zoveel storen aan de zogenaamde Ajax-sfeer in de media.
Bij de NOS hebben ze nu eenmaal neuzen en dan krijg je al vrij snel de neuzen in dezelfde richting.
Ik kan me voorstellen dat mensen zich ergeren aan de verkeerde verslaggeving, maar ik ben bang dat je er niet zo gek veel aan doet. Wat mij opvalt is dat er ook Feyenoorders en PSV´ers zijn die hier hun beklag komen doen, terwijl deze clubs ook heel veel aandacht krijgen in de media.
Je hoeft geen VI open te slaan en je leest wel iets over de top 3, terwijl alle andere clubs net zo interessant zijn zo niet interessanter. Alleen daar is het publiek kennelijk niet breed genoeg voor.
Ik hoef niet wekelijks te lezen over de problemen van Bert van Marwijk en de snel genezende blauwe teen van Rafael van der Vaart.
Zo zou ik mezelf ook wel eens willen vermaken met een goed stukje lectuur over het afbraak voetbal van twente, de ondergang van zwolle en gevangenisverhalen van Prommayon.

Maar het is nu eenmaal moeilijk om je, als klein clubje, hier tussen te proppen.
Verder denk ik dat de frustratie van PSV gewoon te maken heeft met afgunst, want in feite is PSV gewoon een provincieclubje wat alleen op sportief gebied soms wat resultaat weer te halen.
En Feyenoorders kijken denk ik al snel door een roze bril.
Ik hoor liever ook geen goed woord over zwolle of agovv, dus elk woord is er al snel weer één teveel.

En dan ga ik mezelf nu weer mengen bij mijn eigen godenzonen van één van Neerlands beste amateurverenigingen.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 18:02
Martjin
Martjin is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 05-02-2004 @ 16:55:
Mafkees
thnx hé!
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 21:13
USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Tja die jonge jongens van Ajax kunnen nu eenmaal goed voetballen. Zondag werkelijk genoten van Daniël de Ridder. Wesley Sneijder schiet Nederland naar Portugal. Voor Rafael van der Vaart is aandacht van alle topclubs uit Europa.

Misschien kunnen die jonge jongens wel goed voetballen?

Vraag me af OF je ze wel eens hebt zien voetballen, over het algemeen houden gothic's niet zo van voetbal, of zitten er een paar leuke jongens tussen, van rond de 21?
Onee, die zijn al te oud voor je, immers 'nieuwe jochies'

Robin van Persie en Arjen Robben zijn natuurlijk minstens zo goed, wel objectief blijven!!
Oud 05-02-2004, 21:20
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 05-02-2004 @ 22:13:
[BRobin van Persie en Arjen Robben zijn natuurlijk minstens zo goed, wel objectief blijven!! [/B]
Ik geloof dat bij hun aandacht, het probleem niet ligt hor.. Ik denk dat ze de aandacht voor Babel/De Ridder en de andere pasopgekomen Ajax-briljanten bedoelen in vergelijking met de rest van de talenten.. Persie en Robben staan qua aandacht net zo hoog als Sneijder, Vaart.. Maar dat de Ajaxjeugd meer aandacht krijgt klopt maybe ook wel.. Maar het is nu echt wel veruit de beste jeugdopleiding van Nederland hor.. (na een paar jaar te zijn weggeweest) En vind dat zoiets wel wat aandacht waard is..
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 21:26
USPalermo
USPalermo is offline
van Persie werd eerst uitgekotst en nu in de armen gesloten.
Maar de Boer, Kluivert, Davids en Seedorf worden ook uitgekotst.
Allemaal ex Ajacieden, weet alleen niet of dit een goed voorbeeld is, Ajax krijgt i.d.d. veel aandacht voor de jeugd, niet onterecht.

Zolang men van een mug maar geen olifant maakt, vind ik het prima, objectief, daar gaat het om.
Oud 05-02-2004, 22:51
Verwijderd
Citaat:
zlatani9 schreef op 05-02-2004 @ 22:20:
Ik geloof dat bij hun aandacht, het probleem niet ligt hor.. Ik denk dat ze de aandacht voor Babel/De Ridder en de andere pasopgekomen Ajax-briljanten bedoelen in vergelijking met de rest van de talenten.. Persie en Robben staan qua aandacht net zo hoog als Sneijder, Vaart.. Maar dat de Ajaxjeugd meer aandacht krijgt klopt maybe ook wel.. Maar het is nu echt wel veruit de beste jeugdopleiding van Nederland hor.. (na een paar jaar te zijn weggeweest) En vind dat zoiets wel wat aandacht waard is..
Hoe kan je Babel in GODSNAAM al een Ajax-briljant noemen? Hij heeft pas 90 minuten gespeeld waarin hij bij mij in ieder geval GEEN indruk heeft achtergelaten. De Ridder daarentegen wel. Hij was alleen te arrogant om een handtekening te zetten op m'n Feyenoord-Sjaal().
Verder moet ik je wel gelijk geven, Robben staat zeker op dit moment ernstig in de schijnwerpers, van Persie iets minder omdat hij niet op z'n top speelt. En Ajax heeft idd op het moment VERUIT de beste jeugd-opleiding van Nederland. Maar erg veel schiet het Nederlandse Voetbal er niet mee op. Tuurlijk, tegen Schotland was Sneijder van bovennatuurlijke klasse, maar zal hij dat vaker kunnen zijn voor Oranje? En zal het jeugdige Ajax op Europees niveau (weer) kunnen presteren?

En verder is het natuurlijk ONZIN dat je Feyenoord al "op alle fronten uitgeschakeld" kan noemen.
Theoretisch gezien zouden we nog landskampioen kunnen worden. Maar daar hoop ik niet eens meer op.
Maar stel nou dat Ajax Zondag wint tegen PSV, Feyenoord wint bij PSV-Feyenoord.
Dan is er nog een reeele kans op een 2e plek voor de CL-voorronde
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 22:53
Verwijderd
Citaat:
USPalermo schreef op 05-02-2004 @ 22:26:
van Persie werd eerst uitgekotst en nu in de armen gesloten.
Maar de Boer, Kluivert, Davids en Seedorf worden ook uitgekotst.
Allemaal ex Ajacieden, weet alleen niet of dit een goed voorbeeld is, Ajax krijgt i.d.d. veel aandacht voor de jeugd, niet onterecht.

Zolang men van een mug maar geen olifant maakt, vind ik het prima, objectief, daar gaat het om.
Ik kan niet echt zeggen dat Van Persie bij ons in de armen is gesloten hoor... hij krijgt meer negatieve dan positieve aandacht.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 11:41
Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Ik heb zo'n gevoel dat ik hier niezo veel hoef te te voegen. Ajacieden zijn zwaar in de meerderheid...Dus dan zal t wel aan die andere clubs liggen dat de media niet op hun hand is
Oud 06-02-2004, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Bazz schreef op 05-02-2004 @ 23:53:
Ik kan niet echt zeggen dat Van Persie bij ons in de armen is gesloten hoor... hij krijgt meer negatieve dan positieve aandacht.
en dat komt puur door hemzelf, want als hij niet zo arrogant was geweest dan had hij een absolute publiekslieveling geweest, want weer eerlijk voor zulk soort voetballers komen veel mensen wel naar het stadion.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 12:31
USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Bazz schreef op 05-02-2004 @ 23:53:
Ik doel op het feit dat hij nu door de bondscoach en zijn assistent is geselecteerd. Verder is er nu meer positieve aandacht in de media voor zijn soms geniale acties.
Oud 06-02-2004, 12:32
USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
vijf schreef op 06-02-2004 @ 13:04:
en dat komt puur door hemzelf, want als hij niet zo arrogant was geweest dan had hij een absolute publiekslieveling geweest, want weer eerlijk voor zulk soort voetballers komen veel mensen wel naar het stadion.
Bij Feyenoord houden ze meer van werkvoetbal.
Kalou is daar een voorbeeld van. Prachtige voetballer, één van de beteren van Nederland toen de tijd, maar Feyenoord liet hem gaan......
Oud 07-02-2004, 17:37
Verwijderd
Citaat:
USPalermo schreef op 06-02-2004 @ 13:32:
Bij Feyenoord houden ze meer van werkvoetbal.
Kalou is daar een voorbeeld van. Prachtige voetballer, één van de beteren van Nederland toen de tijd, maar Feyenoord liet hem gaan......
Feyenoord moest wel. Kalou zei al 1 of 2 jaar dat hij iets anders zocht
Verder geef ik je gelijk, ik weet niet of ik een perfect voorbeeld van "DE" Feyenoord-supporter ben. Maar ik hou iig meer van werkvoetbal dan dat sierlijke gezeik
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 22:45
USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Bazz schreef op 07-02-2004 @ 18:37:
Feyenoord moest wel. Kalou zei al 1 of 2 jaar dat hij iets anders zocht
Verder geef ik je gelijk, ik weet niet of ik een perfect voorbeeld van "DE" Feyenoord-supporter ben. Maar ik hou iig meer van werkvoetbal dan dat sierlijke gezeik
Waarschijnlijk zat Feyenoord ook krap bij kas?
En een ieder zijn eigen beleving van het spel.

Ik zie liever een mix van beide...
Oud 08-02-2004, 22:58
walter
walter is offline
oke
vandaag scoort anastasiou, maar doelpunt wordt afgekeurd wegens buitenspel (wat het volgens velen niet was)

nou vraaag ik me af dus

als studio sport zo pro- ajax is:

waarom de fok zit dat niet eens in de samenvatting?
Oud 08-02-2004, 23:17
ZlatanSuperJood
Citaat:
walter schreef op 08-02-2004 @ 23:58:
oke
vandaag scoort anastasiou, maar doelpunt wordt afgekeurd wegens buitenspel (wat het volgens velen niet was)

nou vraaag ik me af dus

als studio sport zo pro- ajax is:

waarom de fok zit dat niet eens in de samenvatting?

Omdat Ajax tegen de Calimero club uit Eindhoven speelde..
Oud 09-02-2004, 10:42
Verwijderd
Citaat:
USPalermo schreef op 07-02-2004 @ 23:45:

Ik zie liever een mix van beide...
Om het maar bij Feyenoord te houden
Emerton is zo'n speler, heeft vaak technische hoogstandjes, en werkt als een os.

Verder: Feyenoord weer 2x genaaid gisteren
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 11:43
ZlatanSuperJood
Citaat:
Bazz schreef op 09-02-2004 @ 11:42:
Emerton is zo'n speler, heeft vaak technische hoogstandjes, en werkt als een os.

Verder: Feyenoord weer 2x genaaid gisteren

Tis altijd Feyenoord dat genaaid wordt he?
Oud 09-02-2004, 11:47
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Bazz schreef op 09-02-2004 @ 11:42:
Paulo Rink is ook zo'n speler Vraag maar aan Song

en genaaid hmm beslissing van de scheids en die vond ik ook wel terecht
Oud 09-02-2004, 11:51
USPalermo
USPalermo is offline
Op canal + was duidelijk te zien dat het wél buitenspel was.

En ga niet beweren dat de NOS niet pro-ajax is.
Jack van Gelder slaapt onder een Ajax-dekbed, drinkt uit een Ajax-beker, eet van een Ajax-bordje en heeft op zijn kamertje Ajax-behang. En er lopen ook een aantal Feyenoorders rond bij de NOS.

Maar dat is eigenlijk wel algemeen bekend, alleen weet men dit nog niet binnen de NOS, ze proberen wel objectief te zijn, maar te vergeefs.
Oud 09-02-2004, 11:54
Niels383
Niels383 is offline
Ajax is gwoon de beste ...
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 11:56
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Niels383 schreef op 09-02-2004 @ 12:54:
Oud 09-02-2004, 12:00
USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Niels383 schreef op 09-02-2004 @ 12:54:
Wij zijn Twente, beter dan de beste.
Oud 09-02-2004, 12:43
ZlatanSuperJood
Citaat:
USPalermo schreef op 09-02-2004 @ 12:51:
Op canal + was duidelijk te zien dat het wél buitenspel was.

En ga niet beweren dat de NOS niet pro-ajax is.
Jack van Gelder slaapt onder een Ajax-dekbed, drinkt uit een Ajax-beker, eet van een Ajax-bordje en heeft op zijn kamertje Ajax-behang. En er lopen ook een aantal Feyenoorders rond bij de NOS.

Maar dat is eigenlijk wel algemeen bekend, alleen weet men dit nog niet binnen de NOS, ze proberen wel objectief te zijn, maar te vergeefs.
Maar goed dat jij, de alwetende, het wel weet!
Oud 09-02-2004, 14:01
USPalermo
USPalermo is offline
de enige club waar in niet objectief over kan zijn is FC Twente.

Verder kan ik genieten van zowel Ajax, Feyenoord en PSV.

En je hoeft niet alwetend te zijn om te constateren dat de NOS op de hand van Ajax is. Niemand ontkent dit, alleen de Ajacieden hebben het er moeilijk mee.

De alwetende heeft gesproken!
Oud 09-02-2004, 14:34
ZlatanSuperJood
Citaat:
USPalermo schreef op 09-02-2004 @ 15:01:
Niemand ontkent dit, alleen de Ajacieden hebben het er moeilijk mee.

Wie hebben het nou eigenlijk ergens moeilijk mee, volgens mij de Ajacieden juist niet...

Nogmaals, wat boeit t voor wie de prentator van studio sport is..?
Oud 09-02-2004, 15:12
USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 09-02-2004 @ 15:34:
Wie hebben het nou eigenlijk ergens moeilijk mee, volgens mij de Ajacieden juist niet...

Nogmaals, wat boeit t voor wie de prentator van studio sport is..?
Het boeit jou misschien niet, ik heb liever een objectieve presentator.

Alleen de Ajacieden ontkennen dat de NOS pro-Ajax is.....
De rest van Nederland ziet dit dus duidelijk wél zo, eveneens als het feit dat er een aantal Feyenoorders bij de NOS zitten.

De mensen in het zuiden/oosten en noorden, hebben het maar zwaar.......
Oud 09-02-2004, 15:38
ZlatanSuperJood
Citaat:
USPalermo schreef op 09-02-2004 @ 16:12:
Het boeit jou misschien niet, ik heb liever een objectieve presentator.

Alleen de Ajacieden ontkennen dat de NOS pro-Ajax is.....
De rest van Nederland ziet dit dus duidelijk wél zo, eveneens als het feit dat er een aantal Feyenoorders bij de NOS zitten.

De mensen in het zuiden/oosten en noorden, hebben het maar zwaar.......

Je hebt zeker geen Canal+??
Oud 09-02-2004, 18:16
USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 09-02-2004 @ 16:38:
Je hebt zeker geen Canal+??
Laat ik het zo zeggen:

De wedstrijden van mijn club bezoek ik zelf.(alle thuis en waar mogelijk uit)
Zo af en toe heb ik de beschikking over canal +, om een wedstrijdje mee te pikken van Ajax, Feyenoord of PSV.

De verslaggeving bij canal + laat ook te wensen over, maar dat is niet de zender waar 3kwart van Nederland zijn mening op berust.
Oud 09-02-2004, 21:33
walter
walter is offline
jackvan gelder is trouwens geen ajaxfan, maar afc fan (andere club uit amsterdam), ik ga m niet zitten verdedigen hier want het is een nerd, maar zn hart ligt bij afc en niet bij ajax
Oud 09-02-2004, 21:37
Verwijderd
Citaat:
walter schreef op 09-02-2004 @ 22:33:
jackvan gelder is trouwens geen ajaxfan, maar afc fan (andere club uit amsterdam), ik ga m niet zitten verdedigen hier want het is een nerd, maar zn hart ligt bij afc en niet bij ajax
van Gelder is gewoon duidelijk ook voor Ajax, AFC is zn club maar het is overduidelijk dat ie ook voor Ajax is.

Verder zou ik het van geen van de presentatoren weten en het maakt me ook niet uit als ik morgen hoor dat smeets, van gangelen en tan feyenoorders zijn als ik het sportnieuws maar te horen krijg.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 21:46
walter
walter is offline
ja ik luister nooit naar de radio

maar bij studio voetbal vind ik zn pro-ajaxheid wel meevallen, misschien dat hij jullie zo opvalt omdat hij hugo borst een beetje contrasteert, die bijv. met een as roma aan ging zitten toen ajax tegen as roma moest spelen voor de cl
Oud 10-02-2004, 09:24
USPalermo
USPalermo is offline
Jack is nu met een tegenoffensief bezig. De laatste tijd wil hij niets meer weten van zijn Ajax verleden.

Laatst was ik bij iemand en die liet me een cd-je horen uit de tijd dat Ajax de CL won. Weet ik veel wat er allemaal opstond, maar er stonden ook alle radioverslaggevingen op van de wedstrijden die Ajax dan in de CL speelde. Nou als je dat hoort, dan kan echt niemand ontkennen dat Jack een Ajacied is.

Tan is ook voor Ajax. Maar vreemd genoeg, hij is een van de weinige gasten die ik wel mag.

Smeets is een Vitesse man. Poelman was een Feyenoorder.

Het maakt misschien niet zo veel uit, voor welke club de mensen van de NOS zijn. Maar laten ze dan wel een beetje objectief blijven. Ajax en Feyenoord, zul je weinig negatiefs over horen.
Maar als het om PSV en de rest gaat, dan is er altijd wat aan het handje.

PSV haalde weer niet de 2e ronde. 2 weken voor de laatste wedstrijd zag het er slecht uit voor PSV, de NOS brandde PSV helemaal af. Voor Ajax zag het er nog goed uit, positief dus.
En aan het einde van de rit: Ajax eruit, een grafstemming bij de NOS, niets negatiefs. PSV ging door in de UEFA-Cup, en ik vraag me af of ze netzoveel steun gaan krijgen als Feyenoord destijds in de UEFA-Cup, want het was elke week, de week van Feyenoord bij de NOS.

Nog zoiets, de titel vorig jaar. PSV en Groningen speelden lekker de wedstrijd uit om er beide beter van te worden, het hele land staat op zijn kop. Nou wat als Ajax hetzelfde gedaan had?

Wim Kieft was ook zo'n ventje die, altijd negatief was over de plaatselijke FC, dat is een keer 'recht gezet' bij een wedstrijd in Enschede toen hij voor Canal + verslag deed.
Oud 10-02-2004, 15:18
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 10-02-2004 @ 10:24:

Smeets is een Vitesse man. Poelman was een Feyenoorder.
Dat merk je 2x per jaar met dé derby en dat is alleen als hij Vites op zn Anrhems uitspreekt
Oud 10-02-2004, 17:54
USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 10-02-2004 @ 16:18:
Dat merk je 2x per jaar met dé derby en dat is alleen als hij Vites op zn Anrhems uitspreekt
Ik ondervind er ook geen hinder van. Het is een arrogante man, maar dat heeft niets met zijn voorkeur voor vitesse te maken.
Reageren

Regels voor berichten