Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Eventueel zou je dit ook in combinatie kunnen doen met bijvoorbeeld een jaar lidmaatschap. Dat je tussen elke nickchange een half jaar moet wachten alvorens je die naam weer wil veranderen. Dat zou het een en ander al wat draaglijker maken.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik zou niet weten waar nog plek is, eigenlijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Het is wel mijn "probleem" omdat je nu niet meer weet op wie je reageert enzo. |
![]() |
|
![]() |
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=740371
Ik vind het echt een beetje te ver doorgedraafd als je deze topic bekijkt. Pas de naam van dat meisje gewoon aan, niemand die er last van heeft.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik vind iemand die hier al 3 jaar lid is en 50.000 posts heeft dan toch wel iets meer recht op zoiets hebben.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Ik vind het toch wel handig dat ik mijn naam heb kunnen veranderen en zo zijn er waarschijnlijk nog zat. De grens van een half jaar vind ik echter wel goed ![]()
||
Citaat:
persoonlijk zou ik iemand met 10000+ posts eerder een 2de nickchange geven dan iemand met bijv 500 posts... |
![]() |
|
Heeft het nut om een limiet te leggen op een aantal posts dat je hebt? Mijns inziens niet! Sterker nog, iemand met minder posts is minder bekend en een nickchange heeft dus minder gevolgen voor de rest van het forum (die niet meer bij kan houden wie wie is). HEt argument dat de FB's het te druk krijgen met nickchanges is ook onzin, kijk anar de praktijk. Zo vaak wordt het niet aangevraagd.
Zet het limiet op 1 keer per 3 maanden, zodat niemand echt kan doodraven en liggen kloten, maar kort genoeg om niet moeilijk te doen over een nickchange wat eigenlijk geen probleem is. Wederom met oog op de praktijk die laat zien dat er helemaal niet zoveel nickchanges voorkomen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
click click click gemiddeld 1 per dag.
|
![]() |
|
|