Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn char:
accountname: realN00b /// 00 = nul nul Patriarch Da_Chrizzz (Build 1.09) lvl 78 Wapens (2 * single handed): Plague Bearer Rune Sword OH Damage: 35 - 150 (817 - 1455) 5% CtC lvl 4 poison nova on striking +150% enhanced damage Adds 10 - 45 damage +300 poison damage over 8 sec +5 to rabies Poison resist + 46% Lighsabre Phase Blade OH Damage 89 - 119 (967 - 1392) 5% CtC lvl 13 chain lightning on striking +20% increased attack speed +155% enhanced damage Adds 10 - 30 damage Ignore target's defense Adds 60 - 120 magic damage Adds 1 - 200 lightning damage 10% mana stolen per hit 4% life stolen per hit Lightning absorb 25% +7 to light radius socketed [perfect skull] weapon (1 * double handed) Bonehew Ogre Axe 'AmnAmn' TH damage 117 - 606 (1092 - 3933) 50% CtC lvl 16 bone spear on striking +30% increased attack speed +318% enhanced damage 14% life stolen per hit Prevent monster heal Lvl 14 corpse explosion (30/30 charges) Socketed [Amn/Amn] |
![]() |
|
Wisselt wel sterk daar. Ik heb wat leuke dingen gevonden de eerste runs, maar daarna niks meer :/
Nuttige link over Treasure Levels van locaties |
![]() |
|
Mijn gear nu (MF) :
50% The Oculus Swirling Crystal (+3 Skills) 50% Shako (+2 Skills) 25% ShaelEth Rhyme Bone Shield 39% Chance Guards Chain Gloves 30% Goldwrap Heavy Belt 108% Skullder's Ire Russet Armor (+1 Skills, Lvl 87) 19% Nagel Ring 27% Nagel Ring 29% Gheed's Fortune Grand Charm 10% Small Fortune Charms 35% Amulet of Chance ----------------------------------- + 422% Magic Find |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het was echt zo van. *doet poging tot wegrennen* "TERING, lag..." *wacht 10 seconden* Your deeds.... "KUT" "O well, next" *verlaat game* Geen loot. Weg Mavina's set ![]()
|
Ik heb nu een Skellomancer (Ladder, sc) in level 47 oid. Gaat wel aardig, is leuk en is mijn hoogste char ooit.
![]() Wat gear: +2 summ. ammy unique wand (naam kwijt) met +2 necro skills, en wat in decrepify en confuse zombiehoofd met +1 revive en wat andere skills iratha's handschoenen en helm (heb nu bijna max. resis op nightmare) twee gele ringen en leuke boots, maar ik weet niet meer wat. kan al 'n tijdje niet meer spelen. mn skellies zijn gemax'ed, skel.mast. zit in 12 ofzo, skelmages zitten in 3 wat niet hoger gaat. CE gaat naar 9. en de rest in Glay Golem (die nu in 3 zit) Gewoon die standard skellomancer/zookeeper/watdanook build. ![]()
||
Citaat:
mijn gheed's (sp) i helemaal perfect ![]() |
![]() |
|
Check dit nou, vind ik zo even bij Hell Pindle
![]() ![]() Oftewel, we hebben een 80% IAS Cryptic Axe. Ook beschikken wij over een Gaze met 15% IAS Jewel. Dat brengt mijn merc op 95% IAS, en 92% is een breakpoint. IAS 92%, Frames: 6, Attacks/second: 4.1 :> Ik had ook 3x Shael kunnen doen in de Reaver maar da's zonde. Nu twijfel ik of ik er nog een Amn in doe of een 45% ED-Jewel. Laatst gewijzigd op 10-03-2004 om 19:37. |
![]() |
|
Hij is übergrappig! Zie je van die grijze skeletjes om je heen darren enzo. Ze zijn ultiem nutteloos overigens. Wat die nieuwe chars betreft heb je wel gelijk. Ik ben met een vriend een nieuwe Assa begonnen (mijn eerste ooit) en hij een nieuwe Sorc. We spelen Normal 'gewoon' zonder al teveel WP's en dan zijn we rond de level 25 voor we bij Baal zijn. Van daar uit kom je eigenlijk weer op het tweaken en betere items enzo. Een nieuwe expansion voor nieuwe quests zou wel cool zijn ergens :<
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee, ik speel nog steeds.. beetje MF, beetje questen met anderen, nieuwe builds proberen. En ik wil mijn chars niet kwijt ook :> |
![]() |
||
Citaat:
Wizardspike wil niemand meer traden, hmmz, er moet weer een lading noobs op het game losgelaten worden. Kan ik weer goede deals doen ^^ ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Mijn main account met characters en MF-sorc is *EmphasisRvo Anders ook nog EmphasisRvo2, 3 en 4. |
![]() |
||
Citaat:
![]() (en stiekem was mijn F-list zo dood dat ik nog geen 10 minuten gespeeld heb omdat de public games ook gaar zijn. En zelfs GAT is tegenwoordig dood...)
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||