Advertentie | |
|
![]() |
|
Daarom zeg ik ook in het begin: Voor de mensen die het willen weten.
Ik weet dat er veel 'Anti' Drowning Pool hier zijn en heb het expres gedaan om geen zeiktopic te krijgen, wat dus weer niet werkt ![]() Ik vind zelf ook dat de band ook onder een andere naam verder zou moeten gaan, tenminste als de frontman ook de lyrics schreef, ook als een soort recht en respect van/voor de overleden zanger. op www.drowningpool.com kunnen de liefhebbers hun nieuwste nummer horen, met nieuwe zanger ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en miep verder niet zo, wij kunnen er ook niets aan doen dat je geen smaak hebt. en dan ga ik nu weer duran duran luisteren. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Kan het niet gaan beluisteren, maar ben wel benieuwd. Vond Drowning Pool wel goed, dus vraag me af wat dat met die nieuwe zanger wordt.
En wat mij betreft hoeft de naam niet veranderd te worden zolang ze maar in dezelfde zin verder gaan. Inxs heeft zijn naam ook niet veranderd enz. De liedjes die al waren uitgebracht, zullen ze toch opnieuw zingen en t is nogal raar als die opeens bij een andere naam horen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
hahahhaha billy idol dat was die gay rocker die dacht een rocker te zijn, maar vergat daarbij dat hij zo gay was als paul haanen in de dark room van de IT. voor jouw tijd rosa.
|
|