Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Als ik al mijn handleidingen zou gaan sparen zou mijn kamer ondertussen veels te klein zijn. Citaat:
Wow, moet je eens nagaan wat voor ontzettende kluns ik ben ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik kan het ook niet helpen dat ik obi wan (ik zal um maar geen sander noemen he? ![]() ten 2e.. WTF draagt jou reactie nou meer bij als die van mij? het is precies hetzelfde maar jij slooft je liever wat meer uit blijkbaar.. plz get a life n00b
||
Citaat:
![]() -------------------- port mappen lees de technische handleiding van je warcraft eens door ![]() -------------------- Leg mij dan eens uit wat iemand hier mee moet. Komt er ene "Cryptapix" een mooi woord uitkramen en je op de vingers tikken dat je een handleiding moet lezen. Joepie, nu zijn de problemen weg *?* Laatst gewijzigd op 06-02-2004 om 21:28. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Maar als ik me niet vergis: Citaat:
||
Citaat:
want als je in die handleiding zoekt naar iets in de richting van POORT/PORT kom je al snel tot de conclusie wat het problem is.. en ik ga er vanuit dat eenieder die hier komt een handleiding kan lezen of een faq op de blizzard site kan lezen maar neej, komt er zon meneer aan die al 1 week geregistreerd is hier die het wel eens ff duidelijk zal make hoe het moet ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
jammer en helaas, je bent niet 1337'er... Doet imo ook niets af aan het feit dat vooral Obi Wan alleen maar lijkt te replyen om 'cool' te doen. Als jij een vraag post van 'mijn beeld gaat op zwart bij een game, wat moet ik doen' en iedereen gaat blaten 'handleiding, tech support' kun je dat waarschijnlijk ook niet waarderen. Laatst gewijzigd op 07-02-2004 om 22:20. |
![]() |
||
Citaat:
een beetje zelf zoeken kan geen kwaad hoor.. ik kan het ook wel voor hem opzoeken en precieze bladzijde, regelnummers en welk woord in de zin hij moet lezen.. maar ik ga er toch wel vanuit dat ie dat zelfkan.. maar een voorbeeld van hoe ik met heel domme mensen omga: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=727020
||
Citaat:
daarna zal ik nog ff op internet zoeken en pas DAN zou ik zoiets posten voor ik aan een thuisnetwerk en of router begin zorg ik dat ik snap wat dat ding doet./..
||
Citaat:
|||
Citaat:
Je oplossing is trouwens wel leuk maar zo godsgruwelijk "ingewikkeld" :> Gewoon linksonder op ATI.com de link volgen, file openen, installatie er doorheen raggen en restarten. Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 08-02-2004 om 15:24. |
![]() |
|
|