Advertentie | |
|
![]() |
|
The Matrix 1 was nog niet zo'n hele erg hype.. dat begon pas echt bij deel 2. Van Star Wars is het heel erg jammer dat de grote groep insiders nu een beetje vervaagd is door de grote masse die met de nieuwe trilogy beter vind.. (belachelijk!).. Godfather??? Waar heb je het over?? part 1 is een van de beste films ooit.. en totaal niet overgewaardeerd. LOTR echter wel! Ik vind het goede films, maar het verraste me weinig.. ze hadden iets meer met verhaal en karakterontwikkeling moeten bezighouden dan met special effects imho
||
Citaat:
Er is niets wat speciaal is aan die film, amusant, maar echt niet origineel ofzo. en die orlando bloom, tja... tegen de muur er mee als het op acteren komt. ik wordt ook echt doodziek van AL die reclames voor de DVD, waarin gedaan wordt alsof het een magistraal epos is, alleen om de Academy een beetje in te pompen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Friends
the Full Monty Scarface (niet slaan! ![]() there's something about mary Orlando Bloom idd... best goede acteur, maar al die meiden die hem de beste acteur van de wereld vinden mogen best even om dat ontieglijk lekkere uiterlijk langskijken ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Mensen ==> alle bekende personen zijn overgewardeerd... ze worden behandeld alsof ze uit de lucht zijn komen vallen en of ze ik weet niet wat zijn.. echt dikke bullshit is dat, het zijn ook maar gewoon mensen zoals iedereen dus.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
ik vind dat friends tot en met serie 5 echt top was, en totaal niet overrated.. maar daarna is het minder geworden en is de waardering toch blijven groeien. dus inmiddels is het overrated
|
![]() |
alleen Phileine Zegt Sorry is uit dat rijtje overrated, imo.
Brad Pitt is gewoon een goede acteur (zie bijv. 12 Monkeys), Eddie Murphy is een goede grappenmaker (en daar waarderen mensen hem om), Jean-Claude van Damme heeft sowieso geen goede reputatie (is eerder onderwaardeerd, maar dat ligt ook aan het type film waarin ie steeds weer speelt), en Arnold, hm, hoe kun je zo'n superster nu overrated vinden? het is gewoon een actieheld, en daar is ie goed is, actiehelden spelen. hasta la vista, baby. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Stanley Kubrick vind ik trouwens wel teveel gewaardeerd.
|
|