Advertentie | |
|
![]() |
|
Maar heeftie dan altijd dezelfde kleren aan of zo? Ik had dus collega's die echt stinken omdat ze volgens mij in hun kleren wonen. Van 1 weet ik dat iemand daar wat van gezegd heeft en dattie vanaf die tijd regelmatig schone kleren aantrok en heel soms nog wel naar zweet stonk.
Die andere was eigenlijk gewoon een zwerver en is ontslagen (niet alleen vanwege dattie er vies uitzag en stonk hoor). Het beste is het toch te zeggen dat die persoon een minder prettige lijflucht met zich meebrengt, misschien is er wel een reden voor. Als je het zelf niet durft (ik benook zo'n held wat dat betreft) is er vast wel iemand anders die het wel durft.
||
Citaat:
hmmmm die valt nog mee denk ik.... Tussen Heerenveen en Zwolle zit altijd een zwerver in de trein die stinkt pas!!!! ![]() En daar kan je niet eens bij in de buurt komen want dan ga je finaal van je stokje... Al hij in een coupe zit, zit er dus echt verder HELEMAAL niemand in die coupe ![]() En de conducteurs doen dr ook niks aan (reden is bekend lijkt mij!!) Kent iemand die toevallig???? (ik hoop het niet)
||
Citaat:
ik zet wel atijd tussen heerenveen en zwolle in de trein, en mijn coupe is altijd leeg, ..... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De jouwe dan???? ![]() ![]()
||
Citaat:
we hebben een plan ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Die van Keyser Saus vind ik nog het netst...wie weet probeer ik het een keer uit. Of idd gewoon iets als 'wat ruikt het raar hier' ofzo... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
anders reageert IEDEREEN hier even op. ik bedoel dit is toch een best wel onzinnig onderwerp. Hoe vertel ik iemand dat hij/zij stinkt. Kijk als iemand stinkt heeft diegene het zelf ook wel door. dan doet diegene het met opzet. Hij/Zij stinkt om jou ermee te plagen want Hij/Zij kent jou en weet dat jij dit soort vragen gaat stellen op dit soort fora. en dat het je zal tergen een antwoord op je vraag te krijgen (Die er niet is) want het is altijd hard om te zeggen dat iemand stinkt. Als je zeep geeft is dat hetzelfde als JE STINKT GA JE EENS DOuchen of koop nieuwe kleren en stop die in de was als je ze een week aan hebt gehad.
hiermee besluit ik mijn betoog dat dit onderwerp toch eigenlijk hoort bij het onzin gedeelte van dit forum ik dank u.
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Verder ken jij hem niet, wat het nog grotere onzin maakt. Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ontopic: op school ga ik ook om met een iemand die stinkt, intussen zit ik al 3 jaar bij degene in de klas maar ik heb nog nooit iets over gezegd en nu vind ik het een beetje nutteloos aangezien ik nog geen half jaar meer met de persoon op school zit ![]() ![]() Ik vind het gewoon te lullig om er iets over te zeggen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb er nog eens over nagedacht, en ik denk dat ik het zelf geen probleem zou vinden als iemand tegen me zei 'ehm, sorry maar je ruikt niet zo lekker'. gewoon, beleefd doch duidelijk. En dan vraag ik zelf wel 'oh, mijn adem of zweet ik ofzo?', dus ik vind dat diegene dat ook zou zeggen... en dan zeg je gewoon 'Ik denk dat het je kleren zijn'.
|
![]() |
||
Citaat:
ik noemde mn ex vriend ook altijd stinkerd.. hij stonk altijd naar sigaretten hij wist dat ik t vervelend vond
|
![]() |
He ...... wat voor deo gebruik jij eigenlijk?
a. Mogelijk antwoord: 1. Ik gebruik helemaal geen deo (ga naar c) 2. Oh dat en dat merk (vul zelf in en ga naar b) b. Oh die is lekker maar ik ruik die deo niet. Toch ruik je niet altijd even fris. Iki vind dit heel vervelend om te zeggen maar misschien zijn het je kleren! c. Gebruik je echt geen deo. Oh nou de reden dat bik het vroeg is dat ik je niet zo lekker ruikt. Ik vind dit niet alleen voor me zelf vervelend maar ook voor jou omdat mensen je kunnen ontwijken alleen maar doordat je niet lekker ruikt (zweet enz) Ik vind dit redelijk netjes. Het is de bedoeling dat je je boodschap goed inpakt. Hoe je het vertelt ligt dan waarschijnlijk aan hoe goed je de jongen kent. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verkering krijgen Anonymous199516 | 16 | 16-08-2012 13:48 | |
Liefde & Relatie |
Wat heb je liever? .Ingrid. | 67 | 01-09-2008 21:04 | |
Liefde & Relatie |
Iemand die heel leuk is (in die zin) maar stinkt... kloontje20 | 39 | 12-03-2007 09:50 | |
Liefde & Relatie |
Met wie zou jij nooit een relatie beginnen? Sangria | 78 | 30-10-2003 19:06 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Een stinkende leraar hendrikafox | 1 | 21-03-2002 15:04 |