Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Alles van Missy Elliot eigk
![]() Daftpunk clips vind ik ook prachtig, heb Interstella 5555 ook grijs gedraaid. En Jay Z - Big Pimpin, 1 van de eerste clips waar echt met geld werd gesmeten ![]() ![]() FBS Clips vind ik trouwens ook om te smullen, maar ik hou me niet zo bezig met de directors ![]() |
![]() |
|
JUST van Radiohead
COME TO DADDY van Aphex Twin MILKSHAKE van Kelis HUMAN NATURE van Björk SMACK MY BITCH UP van The Prodigy Mmm... even verder over nadenken.
||
Citaat:
Toch eens opzoeken dan. Radiohead heeft meer meesterlijke clips trouwens. Fkae plastic trees, fade out, paranoid android... Allemaal mooie clips.
|
bavy, hear me to-night
couse my feelings, are just so right as we dance, by the moon-light i feel love, for the first time Over twee jongens en een meisje die op vakantie gaan, ik weet niet waarom, maar dat was de eerste keer dat ik echt bewondering had voor een clip, ik kan echt niet meer op de naam komen... Oh, en die NERD versie van sympathy for the devil. En die van fatboy slim met christopher walken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Modjo - Lady ben ik een hele tijd nog verslaafd aan geweest zowat. Ook door de clip inderdaad, hoewel dat in feite een heel simpel stukje film was ![]()
|
Megalomanic, het nieuwe liedje van Incubus. Die clip is briljant en heeft ook nog een betekenis. Links 234 van Rammstein is ook een van m'n favoriete clips.
Verder nog: Walk This Way - Run DMC ft. Aerosmith The Hell Song - Sum 41 Smells Like Teen Spirit - Nirvana ![]()
||
Citaat:
![]() Maar: Wat is er zo speciaal aan deze clip? Leuke timing met lampen, een groot wit scherm, en een gitaar... Kijk, het nummer rockt de pan uit, maar de clip vind ik niet echt denderend moet ik zeggen...
||
Citaat:
Mooi clips vind ik: Alles van Tool Radiohead - Street Spirit Sigur Ros - Vaka Sigur Ros - Vidrar vel Til loftarasa
|
Verwijderd
|
Onder de categorie Short films zijn de korte animatiefilmpjes van Don Hertzfeldt aan te raden:
Ah, L'Amour (1995) Billy's Balloon (1998) Rejected (2000) Zijn gewoon te vinden met shareprogramma's als DC++ Ook een korte animatiefilm (stop-motion) genaamd More (1998) van Mark Osborne is zeker de moeite waard. Hij is te 'previewen' op de site, lage resolutie, Quicktime vereist: http://www.gethappy.com/more1.html |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind de clips van Bjork en Aphex Twin ook geweldig; vooral de clip van Army of Me. Echt
![]() De laatste clip van No Doubt (It's My Life) vind ik hilarisch; erg overdreven en zo maar het ziet er wel mooi uit. De clip van Robbie Williams bij het nummer Come Undone vond ik ook erg mooi. En de clip bij Kelly Watch the Stars van Air. ![]() Korte films weet ik niet zoveel over. Ik was vorig jaar op de open dag van de NFTA en heb daar in de "schoolbioscoop" twee korte filmpjes gezien die me allebei niet zo aanspraken. |
![]() |
|
|