![]() |
||
Citaat:
Maar ik bedoelde wat de vrouwen daar dan van vernemen, van dat verschil. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het komt op zich wel voor dacht ik... het schijnt dat ongeveer 80 % van de mannen een afwijking naar links heeft, ongeveer 18 % een afwijking naar rechts, en ongeveer 2 % helemaal geen afwijking. Maar dit was van een onderzoek waarbij bezoekers van een toneelstuk ernaar werden gevraagd, dus niet super betrouwbaar ofzo. En misschien heeft die 2 % wel nooit goed naar hun eigen penis gekeken
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zelf ben ik rechts, mijn penis buigt lichtjes naar links. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
haha moet ik hier zeker een foto van mn piemel posten met een meetlat ernaast?
Dikte heb ik trouwens nog nooit gemeten dacht ik.. in ieder geval niet onthouden. voor alle jongetjes die zich zorgen maken: het gaat er toch vooral om wat je ermee doet! Het is toch lastig als hij er niet helemaal inpast. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
vat het ajb niet verkeerd op, tuurlijk is een goede maat leuk, wat dat betreft had ik het ook moeilijker kunnen hebben, maar het is niet alles. en ik wou alleen maar de kleinere geschapenen onder ons een hart onder de riem steken. Oh ja, want de dikte is ook niet belangrijk natuurlijk. Het gaat erom dat je kunt opscheppen over de lengte. Uhuh. De laatste keer dat ik het mat, was toen ik 17 of achttien was. Ik weet inderdaad nog dat de lengte 17,zoveel was. Dat is psychologisch verklaarbaar: daar werd inderdaad vaker over gepraat -repetitive rehearsal-, en ik dacht altijd dat 17 het gemiddelde was. (blijkt lager te zijn) ergo, dat onthou je beter. De dikte is ook een stuk lastiger te meten. Maar je hebt gelijk, de dikt is ook belangrijk. Daarom heb ik hem speciaal nog een keer voor je gemeten: hij is 1 centimeter. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Jij praat over een kleine. En een kleine laat mij niet orgasme na orgasme beleven (een grote overigens ook niet..), en ik word er al helemáál niet opgewonden van. Dus het is allebei niks. Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik neem niet aan dat de dames hier dat eisen maar dat gewoon als iets extra's zouden zien. Ow.. volgens mij lijkt gemiddelde ideaal. Minder kans om de vrouwen later pijn te doen en hij zit niet in de weg.. Voor bepaalde mensen die denken dat ik op schep (vaker gezeik mee gehad) NEE want ik meen het bovenstaande : / |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dus als ik iets zou moeten zeggen, het gemiddelde dus.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De gemiddelde heeft toch tussen de 10-20 cm.. En daar kan je de G spott me raken ofzo... Niet altijd van het extreme als standaard uit gaan.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en DiGiTracker, je moet toch echt héél goed zoeken om iemand te vinden die een penis heeft met een lengte die níét tussen de 10 en de 20 cm is (vooral als je mensen met een genetische afwijking en mensen die hun penis chirurgisch hebben laten verlengen niet mee rekent). Dus in de praktijk maakt het niets uit ![]() (hoewel ik ergens denk dat je toch wel verschil voelt tussen 10 of 20 cm, maar dat weet ik niet. Misschien is 10 cm wel lekkerder dan 20 ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar om daar nu zo'n lange discussie over te voeren is natuurlijk wel een beetje onzin.. we weten best allemaal wel dat iedereen een grotere wil.. en nee nu niet gaan overdrijven met een 30 centimeter..maar ik zeg maar zo beter een grotere dan niet.. ![]() Maar heej. wie wil er nu een van 10 centimeter??.. dan kun je wel gaan zeggen van.. heej het is wat je er mee doet.. Jhea.. whatever.. kom op...
||
Verwijderd
|
Citaat:
stel dat het meisje erg krap is.. wedden dat ze liever 10 heeft? |
![]() |
|
![]() |
[
doe mij maar de lengte van mn ex en de dikte van mn huidige vent zoiets van 18,5 lang en 4,5 cm doorsnee ja ik werk met halve cm's ja
||
![]() |
Citaat:
Ik ben zelf heel krap, en heb een tijdlang extreem veel pijn gehad als mijn vriend bij me naar binnen ging, echt: elk ander meisje zou gestopt zijn. Maar het genot dat zo'n grote lul je daarna brengt is dat allemaal waard. Nu heb ik ook nooit meer zoveel pijn gelukkig, dat scheelt natuurlijk ook wel. Maar nee, ik zou nooit kleiner willen. Geen centimeter, bwvs.
|
Vooral met dikte maakt een halve centimeter wel degelijk uit hoor.
5 is heerlijk, 5,5 is wel erg strak. Het nadeel is dat de spieren zo worden uitgerekt dat ze niet meer kunnen samentrekken. Dan voel je dus een waanzinnig lekkere aanloop naar wat je denkt dat een giga orgasme gaat worden, en dan kan het niet tot volle ontwikkeling komen, zeg maar. Het kloppen blijft uit. Je mist de tweede helft. Laatst gewijzigd op 09-02-2004 om 18:42. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ik een meid pijn zou doen tijdens de sex zou het niet makkelijk afgaan. Ik zou om de halve seconde of ik het nou echt wel moet doen.. moet er voorlopig niet aan denken ![]() |
![]() |
|
al die dames die hier een bepaalde grootte opgeven die ze graag zien/voelen willen toch niet zeggen dat als een jongen die van karakter leuk is ofzow, later afgewezen wordt op de grootte van de penis
![]() Als ze een jongen leuk vinden moeten ze 'dat' ook accepteren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik zal heel eerlijk zijn: als ik een vriend met een kleine piemel zou hebben, zou de kans waarschijnlijk groot zijn dat ik later tóch op zoek ging naar een man met een grote. Klinkt misschien erg lullig en whatever allemaal, maar het ís zo.
Mijn vriend geeft ook eerlijk toe dat hij mijn kont lang niet zo mooi had gevonden als 'ie niet zoveel spek op had; nou, zo is het bij mij dus met zijn piemel. Maarrr hij had ook niet 2 centimeter dikker moeten zijn hoor, want dan had hij me waarschijnlijk veel pijn gedaan. Maar dan nog: dat is beter dan zo'n cocktailworstje.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
ook goed .. krijg jij 'n rookworst ... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je bent hoteldebotel op iemand maar je laat hem toch zitten. En waarom later? Ben je zo op sex belust of is liefde voornamelijk sex voor jou? Je hoeft nl. niet alleen de leuter te gebruiken tijdens sex.. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Voor de dames: Wat is jou ideale penis? Mark52 | 321 | 10-10-2011 15:46 | |
Liefde & Relatie |
borsten Flickan | 55 | 05-02-2010 22:49 | |
Seksualiteit |
Ideale penis/vagina boosterr | 14 | 14-05-2005 16:35 | |