Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-01-2004, 22:03
Verwijderd
Citaat:
TiggeWabbit schreef op 19-01-2004 @ 23:48:
ergens tussen de 13 en de 20 cm, en schoon graag... en het liefst met een klein beetje (maar niet te veel) uithoudingsvermogen
over het algemeen heeft een penis geen uithoudingsvermogen
Oud 22-01-2004, 22:21
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Citaat:
Bazz schreef op 22-01-2004 @ 23:03:
over het algemeen heeft een penis geen uithoudingsvermogen
dat hangt af van de eigenaar..en de snelheid waarmee er mee gewerkt wordt
Oud 22-01-2004, 22:26
Soron
Soron is offline
lol.... ik lees nou net ook een paar met de voorkeuren van een "rechte" penis. Nou heb ik ook wel es gehoord dat eentje met een kleine hoek naar links of rechts (en nou bedoel ik niet overdreven hoor) voor veel genot moet zorgen bij de vrouwen... is dat nou waar?

Misschien is er dan nog hoop voor me ..
Oud 22-01-2004, 22:31
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Citaat:
Soron schreef op 22-01-2004 @ 23:26:
lol.... ik lees nou net ook een paar met de voorkeuren van een "rechte" penis. Nou heb ik ook wel es gehoord dat eentje met een kleine hoek naar links of rechts (en nou bedoel ik niet overdreven hoor) voor veel genot moet zorgen bij de vrouwen... is dat nou waar?

Volgens mij is totaal recht ook nei mogelijk..tmoet toch een kant uithange..bij mij dan wel as ut compleet recht naar benede kan hangen als je staat of zit..dan heb je een ontieglijk kleine penis, of je hebt een wijde broek aan en bent wat ondergoed vergetuh...
Oud 22-01-2004, 22:36
Soron
Soron is offline
Citaat:
Kingkai schreef op 22-01-2004 @ 23:31:
Volgens mij is totaal recht ook nei mogelijk..tmoet toch een kant uithange..bij mij dan wel as ut compleet recht naar benede kan hangen als je staat of zit..dan heb je een ontieglijk kleine penis, of je hebt een wijde broek aan en bent wat ondergoed vergetuh...
Mjah dat d8 ik ook.... Vind het wel knap als je dat dat ding kaarsrecht als een vlaggestok omhoog kan hijsen ... haha. Ole.

Maar ik bedoelde wat de vrouwen daar dan van vernemen, van dat verschil.
Oud 23-01-2004, 08:34
Verwijderd
Het komt op zich wel voor dacht ik... het schijnt dat ongeveer 80 % van de mannen een afwijking naar links heeft, ongeveer 18 % een afwijking naar rechts, en ongeveer 2 % helemaal geen afwijking. Maar dit was van een onderzoek waarbij bezoekers van een toneelstuk ernaar werden gevraagd, dus niet super betrouwbaar ofzo. En misschien heeft die 2 % wel nooit goed naar hun eigen penis gekeken .
Oud 23-01-2004, 09:39
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
In mijne zit volgens mij geen bocht, maar ik kan me vergissen, kheb er geen waterpas bij gehad .
Oud 23-01-2004, 10:07
amehoewla
amehoewla is offline
beter een kleine die steigert dan een grote die weigert
Oud 23-01-2004, 10:31
Francesco
Francesco is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 23-01-2004 @ 08:34:
Het komt op zich wel voor dacht ik... het schijnt dat ongeveer 80 % van de mannen een afwijking naar links heeft, ongeveer 18 % een afwijking naar rechts, en ongeveer 2 % helemaal geen afwijking.
Klopt ongeveer wel denk ik. Mannen die links zijn schijnen rechts te dragen en ook verreweg meestal een rechtste knik te hebben, mannen die rechts zijn v.v.

Zelf ben ik rechts, mijn penis buigt lichtjes naar links.
Oud 23-01-2004, 14:26
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
hij hangt links maar kan toch echt kaasrecht omhoog staan nooit geweten dat dat zeldzaam was..
Oud 23-01-2004, 15:49
Verwijderd
Citaat:
MegaManX schreef op 22-01-2004 @ 22:21:
maak je nie druk ik heb dat ook nou en
bedankt hehe kmaak me ook niet druk
Oud 23-01-2004, 15:53
Verwijderd
Die afwijking is natuurlijk lang niet altijd krómheid, maar meestal gewoon schééfheid.
Oud 23-01-2004, 16:11
Billy_bob
Billy_bob is offline
Citaat:
Francesco schreef op 23-01-2004 @ 11:31:
Klopt ongeveer wel denk ik. Mannen die links zijn schijnen rechts te dragen en ook verreweg meestal een rechtste knik te hebben, mannen die rechts zijn v.v.

Zelf ben ik rechts, mijn penis buigt lichtjes naar links.
Dan hoor ik bij de 2 % YES
Oud 23-01-2004, 16:33
MasterBates
MasterBates is offline
Citaat:
juno schreef op 19-01-2004 @ 23:32:
jaiks.

Om echt lekker te zijn zijn dit de eisen:
Dikte: tussen 4 en 5
Lengte: tussen 16 en 18

Recht model graag. Met flinke eikel, en goed dooraderd.
check
Oud 23-01-2004, 16:36
juno
juno is offline
Citaat:
MasterBates schreef op 23-01-2004 @ 17:33:
check
Prove it!
Oud 23-01-2004, 16:42
MasterBates
MasterBates is offline
haha moet ik hier zeker een foto van mn piemel posten met een meetlat ernaast?
Dikte heb ik trouwens nog nooit gemeten dacht ik.. in ieder geval niet onthouden.
voor alle jongetjes die zich zorgen maken: het gaat er toch vooral om wat je ermee doet!
Het is toch lastig als hij er niet helemaal inpast.
Oud 23-01-2004, 19:42
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
MasterBates schreef op 23-01-2004 @ 17:42:

Dikte heb ik trouwens nog nooit gemeten dacht ik.. in ieder geval niet onthouden.
Oh ja, want de dikte is ook niet belangrijk natuurlijk. Het gaat erom dat je kunt opscheppen over de lengte. Uhuh.

Citaat:
voor alle jongetjes die zich zorgen maken: het gaat er toch vooral om wat je ermee doet!
Dat is echt ZO'N gelul..
Oud 23-01-2004, 21:12
onzekerdoosje:p
onzekerdoosje:p is offline
weetje welke ideaal is?
die van mijn vriendje....
kom maar kijken
Oud 24-01-2004, 16:09
TiggeWabbit
TiggeWabbit is offline
Citaat:
Soron schreef op 23-01-2004 @ 00:26:

tenzij dat al mijn exen bij die 2 procent hoorden (statistisch gezien onwaarschijnlijk) merk je daar HELEMAAL niks van... helaas pindakaas
Oud 27-01-2004, 12:47
MasterBates
MasterBates is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 23-01-2004 @ 20:42:
Dat is echt ZO'N gelul..
yo, dus jij hebt liever een paal met de juiste afmetingen die niet omhoogkomt, een gast aan het andere eind die er niks van bakt, en klaarkomt zodra hij je met het kopje aanraakt, dan eentje van een paar cm kleiner die je alle hoeken van het bed laat zien, en je orgasme na orgasme laat beleven? dan is het goed.
vat het ajb niet verkeerd op, tuurlijk is een goede maat leuk, wat dat betreft had ik het ook moeilijker kunnen hebben, maar het is niet alles. en ik wou alleen maar de kleinere geschapenen onder ons een hart onder de riem steken.

Oh ja, want de dikte is ook niet belangrijk natuurlijk. Het gaat erom dat je kunt opscheppen over de lengte. Uhuh.

De laatste keer dat ik het mat, was toen ik 17 of achttien was. Ik weet inderdaad nog dat de lengte 17,zoveel was. Dat is psychologisch verklaarbaar: daar werd inderdaad vaker over gepraat -repetitive rehearsal-, en ik dacht altijd dat 17 het gemiddelde was. (blijkt lager te zijn) ergo, dat onthou je beter. De dikte is ook een stuk lastiger te meten.

Maar je hebt gelijk, de dikt is ook belangrijk. Daarom heb ik hem speciaal nog een keer voor je gemeten: hij is 1 centimeter.
Oud 27-01-2004, 13:35
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
MasterBates schreef op 27-01-2004 @ 13:47:
yo, dus jij hebt liever een paal met de juiste afmetingen die niet omhoogkomt, een gast aan het andere eind die er niks van bakt, en klaarkomt zodra hij je met het kopje aanraakt, dan eentje van een paar cm kleiner die je alle hoeken van het bed laat zien, en je orgasme na orgasme laat beleven? dan is het goed.
vat het ajb niet verkeerd op, tuurlijk is een goede maat leuk, wat dat betreft had ik het ook moeilijker kunnen hebben, maar het is niet alles. en ik wou alleen maar de kleinere geschapenen onder ons een hart onder de riem steken.
Yo, nee, ik had het niet over een páár centimeter kleiner.
Jij praat over een kleine. En een kleine laat mij niet orgasme na orgasme beleven (een grote overigens ook niet..), en ik word er al helemáál niet opgewonden van.
Dus het is allebei niks.

Citaat:
De laatste keer dat ik het mat, was toen ik 17 of achttien was. Ik weet inderdaad nog dat de lengte 17,zoveel was. Dat is psychologisch verklaarbaar: daar werd inderdaad vaker over gepraat -repetitive rehearsal-, en ik dacht altijd dat 17 het gemiddelde was. (blijkt lager te zijn) ergo, dat onthou je beter. De dikte is ook een stuk lastiger te meten.

Maar je hebt gelijk, de dikt is ook belangrijk. Daarom heb ik hem speciaal nog een keer voor je gemeten: hij is 1 centimeter.
Oud 04-02-2004, 16:59
Liss
Liss is offline
Citaat:
FaceTheTruth schreef op 20-01-2004 @ 13:00:
eisen stellen aan formaten (borsten, geslachtsdelen) vind ik best lame
Idd
Oud 04-02-2004, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Liss schreef op 04-02-2004 @ 17:59:
Idd
geen eis... gewoon wat je fijn vindt.

Ik neem niet aan dat de dames hier dat eisen maar dat gewoon als iets extra's zouden zien.

Ow.. volgens mij lijkt gemiddelde ideaal. Minder kans om de vrouwen later pijn te doen en hij zit niet in de weg..

Voor bepaalde mensen die denken dat ik op schep (vaker gezeik mee gehad) NEE want ik meen het bovenstaande : /
Oud 04-02-2004, 22:55
Maarten
Maarten is offline
Als jij een lul hebt van 1 cm zie ik jou niet een vrouw plezieren so size does matter

Eveneens als je een lul van 50 cm hebt dan zie ik het ook niet echt goed gebeuren
Oud 05-02-2004, 08:57
Verwijderd

19 à 20 cm graag
Oud 05-02-2004, 19:27
Liss
Liss is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 04-02-2004 @ 22:41:
geen eis... gewoon wat je fijn vindt.

Ik neem niet aan dat de dames hier dat eisen maar dat gewoon als iets extra's zouden zien.

Ow.. volgens mij lijkt gemiddelde ideaal. Minder kans om de vrouwen later pijn te doen en hij zit niet in de weg..

Voor bepaalde mensen die denken dat ik op schep (vaker gezeik mee gehad) NEE want ik meen het bovenstaande : /
Hm, ik heb eigenlijk niet een eis ofzo, of hoe ik het graag zou willen zien. Gewoon lekker normaal
Dus als ik iets zou moeten zeggen, het gemiddelde dus.
Oud 05-02-2004, 19:44
Verwijderd
Citaat:
cut_off schreef op 20-01-2004 @ 02:49:
dus ik mag alvast gaan huilen met mn 15cm(ofzo) ietwat naar links afwijkende geval

zal mij werkelijk een reet roesten wat meiden ervan denken, als iemand me leuk genoeg vindt moet ze mn piemeltje ook maar leuk vinden
hij is teminste eerlijk, volgens mij kan je dat niet zeggen over de meeste vriendinnetjes die hier komen posen met die van hun vriend
Oud 05-02-2004, 20:22
Verwijderd
Citaat:
DiGiTracker schreef op 04-02-2004 @ 23:55:
Als jij een lul hebt van 1 cm zie ik jou niet een vrouw plezieren so size does matter

Eveneens als je een lul van 50 cm hebt dan zie ik het ook niet echt goed gebeuren
hoeveel mensen ken jij die een leuter heeft van 1 of 50 cm?

De gemiddelde heeft toch tussen de 10-20 cm..

En daar kan je de G spott me raken ofzo...

Niet altijd van het extreme als standaard uit gaan..
Oud 06-02-2004, 08:06
Maarten
Maarten is offline
Het zijn er niet veel, maar toch maakt het wel verschil want er is verschil. Maar er is ook verschil bij vrouwen dus
Oud 06-02-2004, 09:25
Verwijderd
Citaat:
Nordland schreef op 05-02-2004 @ 20:44:
hij is teminste eerlijk, volgens mij kan je dat niet zeggen over de meeste vriendinnetjes die hier komen posen met die van hun vriend
Ik denk dat de meisjes die komen opscheppen over hun vriend op zich wel meestal eerlijk zijn, maar dat alleen de meisjes die een vriend met een grote penis hebben erover opscheppen, ofzo. De opschepverhalen gaan trouwens vooral over 17/18 cm, dat is geen abnormale lengte ofzo.

en DiGiTracker, je moet toch echt héél goed zoeken om iemand te vinden die een penis heeft met een lengte die níét tussen de 10 en de 20 cm is (vooral als je mensen met een genetische afwijking en mensen die hun penis chirurgisch hebben laten verlengen niet mee rekent). Dus in de praktijk maakt het niets uit .
(hoewel ik ergens denk dat je toch wel verschil voelt tussen 10 of 20 cm, maar dat weet ik niet. Misschien is 10 cm wel lekkerder dan 20 ).
Oud 06-02-2004, 10:52
Stevill
Stevill is offline
hahaha de eeuwig durende mannelijke penisnijd is zo vermakelijk.
Oud 09-02-2004, 12:00
marqhuinos
marqhuinos is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 06-02-2004 @ 11:52:
hahaha de eeuwig durende mannelijke penisnijd is zo vermakelijk.
Bes wel ja...

Maar om daar nu zo'n lange discussie over te voeren is natuurlijk wel een beetje onzin.. we weten best allemaal wel dat iedereen een grotere wil.. en nee nu niet gaan overdrijven met een 30 centimeter..maar ik zeg maar zo beter een grotere dan niet..
Maar heej. wie wil er nu een van 10 centimeter??.. dan kun je wel gaan zeggen van.. heej het is wat je er mee doet.. Jhea.. whatever.. kom op...
Oud 09-02-2004, 12:41
Verwijderd
Citaat:
marqhuinos schreef op 09-02-2004 @ 13:00:
Bes wel ja...

Maar om daar nu zo'n lange discussie over te voeren is natuurlijk wel een beetje onzin.. we weten best allemaal wel dat iedereen een grotere wil.. en nee nu niet gaan overdrijven met een 30 centimeter..maar ik zeg maar zo beter een grotere dan niet..
Maar heej. wie wil er nu een van 10 centimeter??.. dan kun je wel gaan zeggen van.. heej het is wat je er mee doet.. Jhea.. whatever.. kom op...

stel dat het meisje erg krap is.. wedden dat ze liever 10 heeft?
Oud 09-02-2004, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Liss schreef op 04-02-2004 @ 17:59:
Idd
Ach ja, als er maar iets leuks achteraan loopt
Oud 09-02-2004, 18:27
skadhd
skadhd is offline
[

doe mij maar de lengte van mn ex en de dikte van mn huidige vent

zoiets van 18,5 lang en 4,5 cm doorsnee
ja ik werk met halve cm's ja
Oud 09-02-2004, 18:37
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 09-02-2004 @ 13:41:
Not.
Ik ben zelf heel krap, en heb een tijdlang extreem veel pijn gehad als mijn vriend bij me naar binnen ging, echt: elk ander meisje zou gestopt zijn. Maar het genot dat zo'n grote lul je daarna brengt is dat allemaal waard. Nu heb ik ook nooit meer zoveel pijn gelukkig, dat scheelt natuurlijk ook wel.
Maar nee, ik zou nooit kleiner willen. Geen centimeter, bwvs.
Oud 09-02-2004, 18:37
juno
juno is offline
Vooral met dikte maakt een halve centimeter wel degelijk uit hoor.

5 is heerlijk, 5,5 is wel erg strak. Het nadeel is dat de spieren zo worden uitgerekt dat ze niet meer kunnen samentrekken. Dan voel je dus een waanzinnig lekkere aanloop naar wat je denkt dat een giga orgasme gaat worden, en dan kan het niet tot volle ontwikkeling komen, zeg maar. Het kloppen blijft uit. Je mist de tweede helft.

Laatst gewijzigd op 09-02-2004 om 18:42.
Oud 09-02-2004, 18:40
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
juno schreef op 09-02-2004 @ 19:37:
Vooral met dikte maakt een halve centimeter wel degelijk uit hoor.

5 is heerlijk, 5,5 is wel erg strak.
Juist omdát het wel uitmaakt, zou ik hem nooit dunner willen. Nu is het precies goed.
Oud 09-02-2004, 21:54
Verwijderd
Citaat:
*Cayenne* schreef op 09-02-2004 @ 19:37:
Not.
Ik ben zelf heel krap, en heb een tijdlang extreem veel pijn gehad als mijn vriend bij me naar binnen ging, echt: elk ander meisje zou gestopt zijn. Maar het genot dat zo'n grote lul je daarna brengt is dat allemaal waard. Nu heb ik ook nooit meer zoveel pijn gelukkig, dat scheelt natuurlijk ook wel.
Ik had het dus over de eerste keer.

Als ik een meid pijn zou doen tijdens de sex zou het niet makkelijk afgaan. Ik zou om de halve seconde of ik het nou echt wel moet doen..

moet er voorlopig niet aan denken
Oud 09-02-2004, 21:54
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
Citaat:
skadhd schreef op 09-02-2004 @ 19:27:
doe mij maar de lengte van mn ex en de dikte van mn huidige vent

zoiets van 18,5 lang en 4,5 cm doorsnee
ja ik werk met halve cm's ja
haha zal je huidige man leuk vinden om te lezen

EDIT

Laatst gewijzigd op 09-02-2004 om 21:57.
Oud 09-02-2004, 22:00
Thompie
Thompie is offline
al die dames die hier een bepaalde grootte opgeven die ze graag zien/voelen willen toch niet zeggen dat als een jongen die van karakter leuk is ofzow, later afgewezen wordt op de grootte van de penis

Als ze een jongen leuk vinden moeten ze 'dat' ook accepteren.
Oud 09-02-2004, 22:27
juno
juno is offline
Dat doen we ook heus hoor. Er valt immers weinig aan te veranderen he. Maar we zijn nu gewoon even eerlijk. Size matters, too.
Oud 10-02-2004, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Thompie schreef op 09-02-2004 @ 23:00:
al die dames die hier een bepaalde grootte opgeven die ze graag zien/voelen willen toch niet zeggen dat als een jongen die van karakter leuk is ofzow, later afgewezen wordt op de grootte van de penis

Als ze een jongen leuk vinden moeten ze 'dat' ook accepteren.
Nee, tuurlijk niet. Het gaat er in dit topic om wat je het leukst zou vinden, niet wat je als eis stelt
Oud 10-02-2004, 18:28
marqhuinos
marqhuinos is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 09-02-2004 @ 13:41:
uhm...
dan hebben we het tog over de dikte niet??
Oud 10-02-2004, 18:43
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Ik zal heel eerlijk zijn: als ik een vriend met een kleine piemel zou hebben, zou de kans waarschijnlijk groot zijn dat ik later tóch op zoek ging naar een man met een grote. Klinkt misschien erg lullig en whatever allemaal, maar het ís zo.
Mijn vriend geeft ook eerlijk toe dat hij mijn kont lang niet zo mooi had gevonden als 'ie niet zoveel spek op had; nou, zo is het bij mij dus met zijn piemel.
Maarrr hij had ook niet 2 centimeter dikker moeten zijn hoor, want dan had hij me waarschijnlijk veel pijn gedaan. Maar dan nog: dat is beter dan zo'n cocktailworstje.
Oud 10-02-2004, 19:37
OnOne
OnOne is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 09-02-2004 @ 19:37:
Not.
THANK U 4 SHARING MISS!
Oud 11-02-2004, 08:39
Raven
Raven is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 10-02-2004 @ 19:43:
Ik zal heel eerlijk zijn: als ik een vriend met een kleine piemel zou hebben, zou de kans waarschijnlijk groot zijn dat ik later tóch op zoek ging naar een man met een grote. Klinkt misschien erg lullig en whatever allemaal, maar het ís zo.
Mijn vriend geeft ook eerlijk toe dat hij mijn kont lang niet zo mooi had gevonden als 'ie niet zoveel spek op had; nou, zo is het bij mij dus met zijn piemel.
Maarrr hij had ook niet 2 centimeter dikker moeten zijn hoor, want dan had hij me waarschijnlijk veel pijn gedaan. Maar dan nog: dat is beter dan zo'n cocktailworstje.

ook goed .. krijg jij 'n rookworst ...
Oud 11-02-2004, 08:46
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
Zweepje schreef op 11-02-2004 @ 09:39:
ook goed .. krijg jij 'n rookworst ...
Minstens he?
Oud 11-02-2004, 11:07
juno
juno is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 11-02-2004 @ 09:46:
Minstens he?
Leverworst!
Oud 11-02-2004, 11:45
Verwijderd
Citaat:
*Cayenne* schreef op 10-02-2004 @ 19:43:
Stel dat je een gozer tegen komt en hij vindt je borsten niet groot genoeg en laat je daarvoor zitten...

Je bent hoteldebotel op iemand maar je laat hem toch zitten. En waarom later?

Ben je zo op sex belust of is liefde voornamelijk sex voor jou? Je hoeft nl. niet alleen de leuter te gebruiken tijdens sex..
Topic gesloten

Regels voor berichten