![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Noem jezelf alsjeblieft geen kakker als je er zo uitziet. Oja, diesel uit Thailand is geen kak-merk. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien kent ze de etiquette WEL heel goed. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik zat meer te denken aan zoiets, en jij bent de eerste bewoner ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hahahah; geweldige site |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voor de laatste keer, Kakkers zijn mensen die zich ergeren aan jou, omdat jij goedkoopste merkpolo kraagomhoog doet... ![]() Ps, koop geen kleren meer, maar ga sparen voor een retourtje VS en een botoxweekendje ofzo... |
![]() |
|
![]() |
Ik haat gewoon het genre-kruisen.
Daarom krijg ik ook stuiptrekkingen als ik tegenwoordig 'kleurige schotse rokjes' overal zie. Een vriendin van me heeft zo'n rok dan in de 'gothic-versie'. En dan draagt ze die samen met zo'n t-shirt die je dan meer in de discotheek vindt. Of ze heeft ook zo'n rok met plastic aan, en dan doet ze die over een brede broek. Dat vind ik om van te kotsen. Voor de rest is ze wel fijn. En ik weet dat ik ook niet altijd zo goed gekleed ben, ik heb puntschoenen (in (B) zijn ze nog hip!), streepjesshirts etc... En ik draag ze ook gewoon tot ze kapot zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ook al kun je je nog zo hard hullen in fake(en ook al waren ze echt)spuuglelijke diesel shirtjes,stijl is ff iets anders... |
![]() |
|
![]() |
ff mijn mening hierover geven:
ik vind de meelopers en de wannabees het irritantste. en goth betekend niet meteen aandachttrekken, dat zijn meestal de wannabees. vooral als "alternatief zijn" in raakt enzo. je hebt er natuurlijk wel overdrijvers bij, maar je moet niet meteen een slechte stempel op het woord gothic/goth drukken! er zijn zat "zwartzakken" (om het in mijn eigen woorden te omschrijven) die in het dagelijkse leven helemaaaaaaal geen opvallende kledij dragen. maar juist de mensen die geen eigen stijl hebben, meelopen met de trends en (ookal willen ze het niet bekennen) eigen stijl hebben maar met anderen meelopen (het jij-hebt-ut-dus-ik-wil-ut-ook-syndroom ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar weet je wat ik nogal vervelend vind? Alle alternatievelingen en goths enz..worden hier toch wel vaak over één kam gescheert (of is dit nu met een -d?, scheerde..). Vanwaar komt die wrok toch? ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() fijn, daar gaat je belasting heen. en wij moeten werken voor onze centen! |
![]() |
||
Citaat:
tuig van de richel, afschieten die lui! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Het verschilt namelijk heel veel tussen die stijlen + waarom hebben ze zo'n slechte naam? ![]() door die paar die het hele "hokje" (om het dan maar zo te omschrijven) een slechte naam geven? NIET iedereen is hetzelfde, ookal hebben ze toevallig ongeveer dezelfde kledingstijl dat zegt niets over iemands persoonlijkheid
|
jonge meisjes die zich té hoerig kleden
meisjes (en jongens, maar dat komt zo weinig voor) in trainingspakken meisjes of jongens met trainingsbroeken mensen met ongelooflijk wijde gothic jurken ( vooral in paars/rode tinten) mensen met lonsdale kleding meisjes met hele wijde truien
|
|