![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Man, jij verveelt je werkelijk!
![]() Maar, er zullen bepaalde mensen (zoals Leonoor ook al zei) zijn die het kunnen. Trinity (hoe heette ze ook alweer in het echt? Mary Ann Moss ofzo? ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ik heb zowel Lotr 1 als Matrix 1 halverwege afgezet omdat ik ze zo saai vond
|
ja die hele LOTR en Matrix boeien me niks, heb wel gedeeltes gezien,maar t publiek wat daarop afkomt spreekt me niet aan, evenmin als de inhoud van de films...
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Neo kan, als hij in de matrix zit toch ook ineens veel meer (kogels tegenhouden bijvoorbeeld..) dit doet hij niet lichamelijk, maar geestelijk.. hij is immers slechts met zijn ziel in de matrix en niet met zijn lichaam.. De matrix is een programma die men ervaart als werkelijk, maar ìs geen werkelijkheid. Trinity kan in de matrix dus inderdaad haar lichaam in allerlei bochten wringen (blijkbaar) net zoals Neo kogeltjes kan tegenhouden.. Haar lichaam is ergens anders en haar ziel ervaart dus de gebeurtenis zoals het in de matrix plaatsvindt.. Ze is in de matrix geen echt mens, alleen haar ziel is daar, haar lichaam niet. In de matrix is haar lichaam een computerprogramma, dus zou de beweging wel moeten kunnen... (tja kun je discussieren wat je definieert als 'mens' maarja..) (als ik de film goed begrepen heb tenminste..)
Laatst gewijzigd op 10-02-2004 om 15:13. |
![]() |
||
Citaat:
Lijkt me erg pijnlijk en erg onwaarschijnlijk dat iedereen dat zo maar zou kunnen... Misschien dat van die slangenmensen het kunnen, maar echt helemaal gezond en relaxt lijkt het me niet.. Eerder heel pijnlijk.. ![]() ![]()
|
![]() |
die trap kan best wel hoor, je moet alleen ver genoeg vooroover kunnen buigen en een flexibele voorste dijspier hebbe. er kan ook wel behoorlijk wat kracht achter zitten, net als een gewone achterwaarstse trap. gewoon veel en geduldig trainen, komt het goed (hebbe die matrix gasten ook jaren gedaan, dat je het weet).
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je etc etc. deel 17 Dinalfos | 500 | 09-11-2005 11:53 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
bullettime in online games Screaming Slave | 22 | 06-08-2003 15:49 |