Advertentie | |
|
![]() |
|
Hier de screenshots van afgelopen aflevering:
![]() It's alive!!!! ![]() ![]() De ER-slet (links) en Nurse Wetty (rechts) ![]() Romano's operatievarken ![]() ![]() "I've got it Robert" "Sure. Get chest X-rays and show 'em to me" ![]() Exhibit A. ![]() Nathan doet goed werk. ![]() "Lizziieeee!! Get your ass in here! Someone get lost&found jewelery!" ![]() ![]() Carter en Naughty Nurse ![]() Hoe ga ik daar een katheter in krijgen? ![]() ![]() ♥ ![]() ![]() "Put some swastika's on your arms then you are exactly a naughty nazi nurse." ![]() ![]() ![]() Kalfje Ella ![]() ![]() ![]() ![]() "If you, wait for me, than I'll, come to you...." (Greene moet terug ![]() |
![]() |
|
![]() We hebben inmiddels al zolang niet meer aan de forumversie geschreven, dat Carters wond weer genezen is. ( ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik wilde hier eigenlijk mijn 5000e post plaatsen, maar ik ging er per ongeluk overheen.
![]() ![]() Ik wil even alle mensen van de ER-forumversie bedanken. Bij naam zijn dat Anneee, Daantje_0705, fractuur, rare kwast, me blackrose, a*rainbow*girl en iemand of niemand en alle anderen die ik nu vergeet. Dit vind ik het leukste topic van het hele forum en mede door dit topic ben ik op dit forum gebleven. Daantje_0705 wil ik er nog even apart uitlichten, door dit forum heb ik haar leren kennen en daar ben ik enorm blij mee. ![]() Dat we allen nog maar veel plezier aan het forum, dit topic en ER mogen beleven. ![]() in memoriam: Dr. Mark Greene ontopic: nu ER kijken ![]() edit: taalfout en ion toegevoegd Laatst gewijzigd op 13-02-2004 om 15:39. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Maar je hebt mij niet genoemd ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik wil hier graag mijn 4000ste post doen, de 5000 heb ik nog niet gehaald maar dit is voor mij toch ook wel een mijlpaal. Ik vind dit een hardstikke leuk topic, ondanks dat ik niet vaak wat post lees ik het wel regelmatig. Ik ben gewoon niet zo'n schrijver maar vind ER wel hardstikke leuk.
Ik wil de groetjes doen aan alle mensen van de ER-forumversie namelijk: Keyser Saus, Iemand of Niemand, Fractuur, a*rainbow*girl en alle mensen die minder vaak wat posten hier. En natuurlijk wil ik Michel heel veel liefs toewensen: Michel, je bent een schat (en dat meen ik ja) ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Om ontopic te blijven ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ontopic: Ik zal proberen vrijdag wat te schrijven, morgen lukt niet (4 uur op de uni ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() @ i o n: ![]() Vanavond weer ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Zoals beloofd...ik schrijf verder, verwacht er niet te veel van, want ik heb al een heleboel fantasie moeten gebruiken voor een ander doorschrijfverhaal. Maar....I'll give it a try
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Terwijl Romano met de patient richting lift stormt, komt de man ruw overeind en begint Chinees te schreeuwen. Romano duwt m naar beneden en roept om Chen. Die vliegt met Romano mee de lift in.
"Spicey" zegt Carter. "dat is niet grappig" zegt Abby chagrijnig, en ze loopt de lounge in. "Chuny whose next?" vraagt Kovac. "Macy Thompson, 45 years old, feeling dizzy after attack of epilepsia yesterday." Kovac neemt mw Thompson mee naar curtain 1. Het is een mooie dame, met nietsverhullende 'kleding'. Kovac slikt even; "okay lay down so I can check your vitals." Carter en Sussan kijken gniffelend toe. "Luka's new victim" fluistert Susan. Net iets te hard. Kovac kijkt woest om. "Hebben jullie niks te doen ofzo? ![]() Er komt een oproep binnen op de radio. "This is unit 4352, we need assistance here on 4th Avenue. We have a woman who is going to give birth and she is trapped in a car accident." Plotseling bruist de ER! "Abby, Carter; go into the field with me! Susan you're in charge!" En ze stuiven weg..... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zal binnenkort (vermoedelijk morgen) weer een stukje schrijven ![]() |
![]() |
|
Ik vond het echt een lieve aflevering vol verrassingen. Carter die ineens voor Abby dr neus stond, Corday die heel haar verhaal verteld aan een wildvreemde patient. Ik vind het altijd zo jammer dat het weer zo snel afgelopen is
![]() Goed nieuws: ER op net 5 is om zeven uur ipv half zeven en dan zijn we misschien wel klaar met eten ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
De screenshots van First Snowfall:
![]() (*doet stiekeme ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() "Just looking at one of those Stealth-thingies" ![]() ![]() "Please watch the backrotor of the helicopter" ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() "Gallant, you can go now" ![]() Eric wilde Abby eerst niet zien ![]() ![]() ![]() Carter & Lizzy in de OR ![]() "We did it" ![]() ![]() ![]() Abby heeft het ook nooit makkelijk..... ![]() ![]() ![]() "Two months ago, my husband Ma'k died...." ![]() "By the way I keep my promises, you failed!" ![]() ![]() ![]() ![]() <3 ![]() ![]() Nathan goed bezig ![]() |
![]() |
|
lieve lieve ER forumers!!!
![]() willen jullie morgen ochtend duimen voor deze ER gek ![]() hehe ik moet afrijden namelijk ![]() ![]() tot morgen!!!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Samenvatting: Forum, bijna hele boek numen | 1 | 25-09-2007 14:37 | |
De Kantine |
Wat saai zeg. #3 Verwijderd | 500 | 25-06-2007 16:08 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Films, TV & Radio |
ER Forum-versie 2 rare kwast | 1 | 29-12-2003 11:25 | |
ARTistiek |
Mijn verhaal, veranderd en helft van hfdst 2!!!! ArvidKeemink | 9 | 08-09-2001 21:32 |