Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2004, 10:12
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Abby in die outfit

Verder was Romano weer geweldig, ook die middelvinger. En Nathan is ook

En dat liedje wat je op t einde hoorde was toevallig een van mn favoriete liedjes.

Laatst gewijzigd op 06-02-2004 om 10:14.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-02-2004, 13:49
Paris
Paris is offline
Leuke aflevering, Ella, Abby, Carter verkleed En Romano was natuurlijk weer
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Keyser Saus schreef op 06-02-2004 @ 11:12:
Abby in die outfit

Verder was Romano weer geweldig, ook die middelvinger. En Nathan is ook

En dat liedje wat je op t einde hoorde was toevallig een van mn favoriete liedjes.
Dat vroeg ik me toevallig af, hoe heet dat liedje?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 15:25
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 06-02-2004 @ 15:23:
Dat vroeg ik me toevallig af, hoe heet dat liedje?
The Promise van Tracy Chapman (mag over msn als je m wil hebben)
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Keyser Saus schreef op 06-02-2004 @ 16:25:
The Promise van Tracy Chapman (mag over msn als je m wil hebben)
ok, thnx
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 17:17
Paris
Paris is offline
Ik heb nu alweer zin in donderdag
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 17:52
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb de aflevering van donderdag nog steeds niet gezien omdat het toen Grote avond was dus ik heb er nog een te goed
Oud 07-02-2004, 18:03
Paris
Paris is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 07-02-2004 @ 18:52:
Ik heb de aflevering van donderdag nog steeds niet gezien omdat het toen Grote avond was dus ik heb er nog een te goed
Lucky you
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 18:35
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Hier de screenshots van afgelopen aflevering:

It's alive!!!!

De ER-slet (links) en Nurse Wetty (rechts)

Romano's operatievarken

"I've got it Robert"
"Sure. Get chest X-rays and show 'em to me"

Exhibit A.

Nathan doet goed werk.

"Lizziieeee!! Get your ass in here! Someone get lost&found jewelery!"

Carter en Naughty Nurse

Hoe ga ik daar een katheter in krijgen?

"Put some swastika's on your arms then you are exactly a naughty nazi nurse."

Kalfje Ella

"If you, wait for me, than I'll, come to you...." (Greene moet terug )
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 14:35
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
up

We hebben inmiddels al zolang niet meer aan de forumversie geschreven, dat Carters wond weer genezen is. () De shift is net begonnen en iedereen is weer on call. Abby is net naar triage en haalt de eerste patient die avond. Greene werkt een bagel weg en Carter en Kovac staan buiten wat te basketballen.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 14:57
Paris
Paris is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 07-02-2004 @ 19:35:
Hier de screenshots van afgelopen aflevering:

[afbeelding]
It's alive!!!!

[afbeelding]
De ER-slet (links) en Nurse Wetty (rechts)

[afbeelding]
Romano's operatievarken

[afbeelding]
"I've got it Robert"
"Sure. Get chest X-rays and show 'em to me"

[afbeelding]
Exhibit A.

[afbeelding]
Nathan doet goed werk.

[afbeelding]
"Lizziieeee!! Get your ass in here! Someone get lost&found jewelery!"

[afbeelding]
Carter en Naughty Nurse

[afbeelding]
Hoe ga ik daar een katheter in krijgen?

[afbeelding]

[afbeelding]
"Put some swastika's on your arms then you are exactly a naughty nazi nurse."

[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]
Kalfje Ella

[afbeelding]

[afbeelding]
"If you, wait for me, than I'll, come to you...." (Greene moet terug )
Coole aflevering
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 19:48
Crazy Angel
Crazy Angel is offline

kon het nie laten. leuke foto.
xx moi
Oud 09-02-2004, 20:18
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Crazy Angel schreef op 09-02-2004 @ 20:48:
[afbeelding]

kon het nie laten. leuke foto.
xx moi
Bij deze is dit mijn nieuwe desktop-afbeelding.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 19:04
Verwijderd
Ik zou graag verder schrijven maar ik heb het op het moment razend druk (ja, ik weet het, plannen). Deze week komt er waarschijnlijk niets van en volgende week ook niet.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 19:16
Verwijderd
Henk!

Verkeerde topic

Dr. Romano
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 13:22
Verwijderd
Vanavond weer
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 15:55
Paris
Paris is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 12-02-2004 @ 14:22:
Vanavond weer
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 20:39
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Ik wilde hier eigenlijk mijn 5000e post plaatsen, maar ik ging er per ongeluk overheen. Dan hier mijn jubileum-post-nummer-5050. Ook een leuk getal.

Ik wil even alle mensen van de ER-forumversie bedanken. Bij naam zijn dat Anneee, Daantje_0705, fractuur, rare kwast, me blackrose, a*rainbow*girl en iemand of niemand en alle anderen die ik nu vergeet. Dit vind ik het leukste topic van het hele forum en mede door dit topic ben ik op dit forum gebleven. Daantje_0705 wil ik er nog even apart uitlichten, door dit forum heb ik haar leren kennen en daar ben ik enorm blij mee. Verder heb ik (bijna) alle anderen die ik heb genoemd leren kennen als aardige mensen.
Dat we allen nog maar veel plezier aan het forum, dit topic en ER mogen beleven.

in memoriam:

Dr. Mark Greene

ontopic: nu ER kijken

edit: taalfout en ion toegevoegd

Laatst gewijzigd op 13-02-2004 om 15:39.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 06:57
Verwijderd
Citaat:
Keyser Saus schreef op 12-02-2004 @ 21:39:
Ik wilde hier eigenlijk mijn 5000e post plaatsen, maar ik ging er per ongeluk overheen. Dan hier mijn jubileum-post-nummer-5050. Ook een leuk getal.

Ik wil even alle mensen van de ER-forumversie bedanken. Bij naam zijn dat Anneee, Daantje_0705, fractuur, rare kwast, me blackrose, a*rainbow*girl en alle anderen die ik nu vergeet. Dit vind ik het leukste topic van het hele forum en mede door dit topic ben ik op dit forum gebleven. Daantje_0705 wil ik er nog even apart uitlichten, door dit forum ben ik haar leren kennen en daar ben ik enorm blij mee. Verder heb ik (bijna) alle anderen die ik heb genoemd leren kennen als aardige mensen.
Dat we allen nog maar veel plezier aan het forum, dit topic en ER mogen beleven.

in memoriam:
[afbeelding]
Dr. Mark Greene

Gefeliciteerd met je 5050e post .Tja, als je post in de Henk Vos fantopic ga je over de 5000 heen zonder dat je het merkt. Maar in ieder geval heel erg gefeliciteerd met het bereiken van deze mijlpijl, en dat er nog vele posts mogen volgen. Onder andere in dit topic.

Maar je hebt mij niet genoemd
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 12:53
Paris
Paris is offline
Citaat:

Ik wil even alle mensen van de ER-forumversie bedanken. Bij naam zijn dat Anneee, Daantje_0705, fractuur, rare kwast, me blackrose, a*rainbow*girl en alle anderen die ik nu vergeet. Dit vind ik het leukste topic van het hele forum en mede door dit topic ben ik op dit forum gebleven. Daantje_0705 wil ik er nog even apart uitlichten, door dit forum ben ik haar leren kennen en daar ben ik enorm blij mee. Verder heb ik (bijna) alle anderen die ik heb genoemd leren kennen als aardige mensen.

in memoriam:
[afbeelding]
Dr. Mark Greene

Gefeliciteerd Maar hopen dat er nog veel ER-forumversie-topics mogen komen
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 17:29
Bassie&Adriaan
Bassie&Adriaan is offline
Citaat:

Ik wil even alle mensen van de ER-forumversie bedanken. Bij naam zijn dat Anneee, Daantje_0705, fractuur, rare kwast, me blackrose, a*rainbow*girl en iemand of niemand en alle anderen die ik nu vergeet. Dit vind ik het leukste topic van het hele forum en mede door dit topic ben ik op dit forum gebleven. Daantje_0705 wil ik er nog even apart uitlichten, door dit forum heb ik haar leren kennen en daar ben ik enorm blij mee. Verder heb ik (bijna) alle anderen die ik heb genoemd leren kennen als aardige mensen.

in memoriam:
[afbeelding]
Dr. Mark Greene

Gefeliciteerd met je 5050e post!
Oud 14-02-2004, 09:57
Bob de Beer
Bob de Beer is offline
Citaat:

in memoriam:
[afbeelding]
Dr. Mark Greene

Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 15:33
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik wil hier graag mijn 4000ste post doen, de 5000 heb ik nog niet gehaald maar dit is voor mij toch ook wel een mijlpaal. Ik vind dit een hardstikke leuk topic, ondanks dat ik niet vaak wat post lees ik het wel regelmatig. Ik ben gewoon niet zo'n schrijver maar vind ER wel hardstikke leuk.

Ik wil de groetjes doen aan alle mensen van de ER-forumversie namelijk: Keyser Saus, Iemand of Niemand, Fractuur, a*rainbow*girl en alle mensen die minder vaak wat posten hier.

En natuurlijk wil ik Michel heel veel liefs toewensen: Michel, je bent een schat (en dat meen ik ja)
Oud 17-02-2004, 15:36
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 17-02-2004 @ 16:33:
Ik wil hier graag mijn 4000ste post doen, de 5000 heb ik nog niet gehaald maar dit is voor mij toch ook wel een mijlpaal. Ik vind dit een hardstikke leuk topic, ondanks dat ik niet vaak wat post lees ik het wel regelmatig. Ik ben gewoon niet zo'n schrijver maar vind ER wel hardstikke leuk.

Ik wil de groetjes doen aan alle mensen van de ER-forumversie namelijk: Keyser Saus, Iemand of Niemand, Fractuur, a*rainbow*girl en alle mensen die minder vaak wat posten hier.

En natuurlijk wil ik Michel heel veel liefs toewensen: Michel, je bent een schat (en dat meen ik ja)

Om ontopic te blijven : Als Kovac een driepunter mist komt er een ambulance de bay ingeraast. Carter trekt zn labcoat aan en loopt naar de ambulance toe...
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 20:33
Verwijderd
Citaat:

Gefeliciteerd met je 4000e post! En dat er nog vele goede (want dat valt mij altijd op) posts mogen volgen

ontopic: Ik zal proberen vrijdag wat te schrijven, morgen lukt niet (4 uur op de uni ) en voor de rest nog wat toetsen.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 13:54
Verwijderd
Vanavond weer en morgen zal ik wat proberen te schrijven (als ik het laatste stuk kan terugvinden )
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 13:57
Paris
Paris is offline
Citaat:

Gefeliciteerd, he

@ i o n: Schrijf maar een stukje.

Vanavond weer
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 21:35
Paris
Paris is offline
Ik vind het een goede aflevering. Gewoon zoals we het gewend zijn, niet zoals de laatste paar afleveringen. Niet zoveel drama, niet zo druk, gewoon een leuke verhaallijn, wat grappen en een paar verdrietige dingen. Ik vond 'm leuk
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 21:35
rare kwast
rare kwast is offline
carter is soooow sweet
echt lief op het laatste met abby
Oud 19-02-2004, 21:37
Verwijderd
hehe, die Kovac op de golfbaan
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 21:39
Paris
Paris is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 19-02-2004 @ 22:37:
Dat was goed

You idiot, you can't just drive on to a golfcourse..!
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 19:02
Verwijderd
Zoals beloofd...ik schrijf verder, verwacht er niet te veel van, want ik heb al een heleboel fantasie moeten gebruiken voor een ander doorschrijfverhaal. Maar....I'll give it a try

Citaat:
Keyser Saus schreef: Als Kovac een driepunter mist komt er een ambulance de bay ingeraast. Carter trekt zn labcoat aan en loopt naar de ambulance toe...
Met een harde klap gingen de deuren open: "what have we got here?" 3 kogels in borst, been en buik. BP 90/60 pulse 130. Al een zoutoplossing gegeven? "ja, lichte stijging, maar nog steeds onstabiel" Carter schijnt met zijn lampje in de ogen van de zwaarbebloede Aziatische man. Pupilreflex in orde. "Meneer, weet u waar u bent?" Er klinkt slechts wat gekreun. De patient wordt naar de trauma-room gereden waar hij snel op alle apparatuur wordt aangesloten. Gepiep overstemt de aanwijzingen van Carter, terwijl Gallant van een afstandje toekijkt. Abby, Haleh en Susan helpen mee om de patient stabiel te krijgen. "Bp is dropping, just 70/40, pulse 150" Get Romano over here! schreeuwt Carter, die eigenlijk denkt dat het een verloren zaak is. Plotseling vliegen de deuren op en staat het kleine gestalt van Romano in de deuropening: 'I heard my name? What's this? Oh, another dealer I suppose....Wanneer stoppen ze nou eens met elkaar overhoop te schieten. Al die schietpartijen geven een enorme belasting. Laat me er eens bij....3 bullets...get him stable and bring him to the OR. I'll take care of him...."
Met citaat reageren
Oud 21-02-2004, 20:55
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Terwijl Romano met de patient richting lift stormt, komt de man ruw overeind en begint Chinees te schreeuwen. Romano duwt m naar beneden en roept om Chen. Die vliegt met Romano mee de lift in.

"Spicey" zegt Carter. "dat is niet grappig" zegt Abby chagrijnig, en ze loopt de lounge in. "Chuny whose next?" vraagt Kovac. "Macy Thompson, 45 years old, feeling dizzy after attack of epilepsia yesterday." Kovac neemt mw Thompson mee naar curtain 1. Het is een mooie dame, met nietsverhullende 'kleding'. Kovac slikt even; "okay lay down so I can check your vitals." Carter en Sussan kijken gniffelend toe. "Luka's new victim" fluistert Susan. Net iets te hard. Kovac kijkt woest om. "Hebben jullie niks te doen ofzo? "

Er komt een oproep binnen op de radio. "This is unit 4352, we need assistance here on 4th Avenue. We have a woman who is going to give birth and she is trapped in a car accident." Plotseling bruist de ER! "Abby, Carter; go into the field with me! Susan you're in charge!" En ze stuiven weg.....
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 08:14
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 19-02-2004 @ 22:37:

Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Keyser Saus schreef op 26-02-2004 @ 09:14:
[afbeelding]

Hip

Ik zal binnenkort (vermoedelijk morgen) weer een stukje schrijven
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 13:46
Paris
Paris is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 26-02-2004 @ 14:44:
Hip

Ik zal binnenkort (vermoedelijk morgen) weer een stukje schrijven
Ik ga binnenkort ook wel weer een stukje schrijven
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 22:03
rare kwast
rare kwast is offline
wat is carter toch een schatje
Oud 26-02-2004, 22:03
Verwijderd
Aflevering:

En Dr. Romano kwam er weer niet in voor
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 16:07
Paris
Paris is offline
leuke aflevering, wel zielig voor Abby. Dat laatste stukje vond ik leuk, dat hij haar opbelde en toen aan kwam rijden. Carter is lief!
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 16:49
Verwijderd
Corday: Dr. Nathan, please watch the backrotor of the helicopter
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 22:51
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vond het echt een lieve aflevering vol verrassingen. Carter die ineens voor Abby dr neus stond, Corday die heel haar verhaal verteld aan een wildvreemde patient. Ik vind het altijd zo jammer dat het weer zo snel afgelopen is

Goed nieuws: ER op net 5 is om zeven uur ipv half zeven en dan zijn we misschien wel klaar met eten
Oud 28-02-2004, 11:58
Paris
Paris is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 27-02-2004 @ 23:51:
Ik vond het echt een lieve aflevering vol verrassingen. Carter die ineens voor Abby dr neus stond, Corday die heel haar verhaal verteld aan een wildvreemde patient. Ik vind het altijd zo jammer dat het weer zo snel afgelopen is

Goed nieuws: ER op net 5 is om zeven uur ipv half zeven en dan zijn we misschien wel klaar met eten
Om zeven uur komt zeker beter uit. Dan zijn wij ook wel klaar met eten. Eerst was het van: Ik wil wel om half zeven klaar zijn met eten, hoor. Ik moet ER zien.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 14:09
rare kwast
rare kwast is offline
volgens mij heb ik weer wat gemist?!?!

net 5?! ER?!?!
dat klinkt leuk
Oud 28-02-2004, 16:13
Paris
Paris is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 28-02-2004 @ 15:09:
volgens mij heb ik weer wat gemist?!?!

net 5?! ER?!?!
dat klinkt leuk
Dat is zeker leuk 6x in de week ER
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 18:09
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
De screenshots van First Snowfall:

(*doet stiekeme naar Dana *)

"Just looking at one of those Stealth-thingies"

"Please watch the backrotor of the helicopter"

"Gallant, you can go now"

Eric wilde Abby eerst niet zien

Carter & Lizzy in de OR
"We did it"

Abby heeft het ook nooit makkelijk.....

"Two months ago, my husband Ma'k died...."

"By the way I keep my promises, you failed!"

<3

Nathan goed bezig
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 09:54
Paris
Paris is offline
Vandaag weer ER! Doug en Carol <3
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 09:59
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
a*rainbow*girl schreef op 01-03-2004 @ 10:54:
Vandaag weer ER! Doug en Carol <3
Ik ben vandaag niet thuis, dus ik moet binnen nu en een uur leren hoe de nieuwe video/DVD dinges werkt.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 18:14
PV
PV is offline
tja, tis nu bezig *reclame* ik heb deze afleveringen allemaal al 1 of meerdere keren eerder gezien maar toch blijft het leuk
Met citaat reageren
Oud 03-03-2004, 21:02
Verwijderd
Sorry dat ik niet doorgeschreven heb, maar ik word helemaal gek van het werk. Zal proberen aan het eind van de week mijn belofte in te lossen.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 16:26
rare kwast
rare kwast is offline
lieve lieve ER forumers!!!
willen jullie morgen ochtend duimen voor deze ER gek
hehe
ik moet afrijden namelijk en bedacht hoe meer mensen duimen hoe beter het gaat

tot morgen!!!
Reageren

Regels voor berichten