Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ook degenen die je niet mogen , was bij ons op school ook zo toen er een jongen dood ging
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Ik denk het wel... Dat was ook de reden dat ik 2 jaar geleden toch maar niet dood wilde..
Ik denk dat (hoe achterlijk ze soms doen tegen me) mn ouders me wel zullen missen. En ik denk mn vriendje en mn vrienden ook wel hoor.. Anders zou het knap lullig zijn en dan zou de vriendschap geen waarde hebbben..
|
mijn familie zullen me ff missen maar vrolijk verder gaan.
mijn beste (2) vriendinnen zullen me missen maar die hebben elkaar nog, (maar ze hebben het er wel moeilijk mee dat is dus ook een nee reden voor mij) de leergroep zal me missen (voor het huiswerk) maar verder niet echt iemand
||
Citaat:
Oh en dreen: ![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat de meeste mensen meer gemist zullen worden dan ze denken(zie de volle zalen voor de zelfmoordenaars).
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Ik twijfel nu wel of het gevoel ooit helemaal weggaat, of dat je accepteert dat je iemand mist en er verder niet echt aandacht aan besteedt.
||
Citaat:
De reden dat mensen na een zelfmoord minder snel zullen doorgaan met hun leven, is denk ik dat ze denken dat ze iets fout hebben gedaan, of dat ze iets hadden kunnen doen om dit te voorkomen. Als iemand sterft in een auto-ongeluk, dan kan niemand daar wat aan doen. Maar als iemand zelfmoord pleegt, dan komt dat omdat hij de wereld een ongelooflijke kutplaats vond om te leven. En aangezien iedereen die wereld mede maakt... Ik denk dat veel mensen zich schuldig voelen als iemand die ze kennen zelfmoord pleegt. Laatst gewijzigd op 10-02-2004 om 16:46. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
ik hoop dat ik tog wel een btje gemist zal wordwen als is het bij wijze van spreken maar door m''n hond. Ik hoop dat ik in dit leven tog wel een btje echte vriendschappen heb opgebouwd. Ik weet zeker dat sowieso mijn familie me wel zou gaan missen...tenminste dat hoop ik dan
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Brieven aan ____ (II) Verwijderd | 2 | 19-01-2006 20:56 | |
Verhalen & Gedichten |
story: geef je mening... Ronella | 5 | 14-05-2004 16:02 | |
Liefde & Relatie |
Wil je dit lezen? aan niemand in het bijzonder Rufus | 7 | 05-01-2003 16:03 | |
Psychologie |