Advertentie | |
|
![]() |
|
Vorige week gingen we een jaar met elkaar, toen gingen we naar het Thermaalbad, lekker relaxen, en ik gaf hem een boekje met fragmentjes uit mijn dagboeken... van de mooiste momenten van ons samen...
![]() Op Valentijnsdag gaan we uit eten, maar wat moet ik hem geven? ![]() Ik denk dus dat het gewoon iets kleins wordt...
||
Citaat:
![]() Ik weet het nog niet, vind het een beetje moeilijk, is nog niet zo lang aan. Maar ik ga wel iets spontaans kopen wat ik nog tegen kom. Massage-olie leek me wel wat ![]()
|
Ik geef m een supergrote kaart met een plakboek van het begin, tot nu. Zelfs de kaartjes van onze eerste afspraakje zitten erin
![]() En we naar een valentijnsfeest en op 2e valentijnsdag(zo noemen we t hehe) gaan we naar de bios en daar heb je 'loveseats'zo een bankje, en je krijgt champagne enzo. Daarna uit eten.
|
ik heb een klein hartjesdoosje (een soort beeldje met een didle poppetje erop) tis best klein maar kep t gekocht met de boodschap daar zn ketting in op te bergen die hij altijd kwijt raakt
![]() ik zag dat ding en vond het superleuk en tis nog ergens goed voor ook... verder wou ik nog iets kopen of iets leuks doen maar ik kijk mrg eerst hoe ver we zijn met verhuizen misschien zit een romantisch idee er wel niet in nl.... |
![]() |
|
ik heb mijn kadootje al gekregen! Een super mooi horloge!
hier issie issie mooi of niet? BEN ZO BLIJ!
Laatst gewijzigd op 13-02-2004 om 16:52. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb niets aan niemand gegeven, zelf 2 rozen gekregen. Hoop niet datik nog meer krijg, jezus wat heb ik een hekel aan dat valentijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
HAHAHAH |
![]() |
||
Citaat:
Het is een echt STORM-horloge! www.stormwatches.com en daarnaast waardeer ik het enorm, het gaat helemaal niet om de waarde, ookal wassie van de hema! Ik ga toch ook niet jou kadootjes afzeiken! Leuk voor je dat je 2 rozen hebt gehad! ![]()
Laatst gewijzigd op 13-02-2004 om 16:32. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ook al was ie van catier, breitling oid, ik vind het gewoon een goedkoop uitziend horloge. Mag dat misschien. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat doet Valentijn met je? Roeleke | 83 | 16-02-2004 09:51 | |
Liefde & Relatie |
Valentijnsdag! Kijk hier voor de topics en leuke sites :) Verwijderd | 8 | 12-02-2004 11:27 | |
Liefde & Relatie |
Valentijn.. Peetjeuh | 2 | 27-01-2004 19:48 | |
De Kantine |
lachen gieren brullen met gedichten voor valentijn jimbo82 | 41 | 07-01-2004 08:00 | |
Liefde & Relatie |
Onattente vriend Femmy | 61 | 09-02-2003 13:23 | |
Liefde & Relatie |
Het grote Valentijnstopic chatfreak2002 | 45 | 14-02-2002 13:37 |