Advertentie | |
|
![]() |
|
nou, ik heb er nog echt geen idee van wat ik hem ga geven. iig zo'n grote kaart, wat ik erbij gaan doen weet ik nog niet.
en misschien dat we zn ouders het huis uit gaan werken en een filmpie huren. iets leuks en gezellies iig.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou uuhm... ik had een vriendje maar dat is net uit dus die stuur ik niks
![]() Ja en verder wil ik iemand waarmee ik dit weekend gezoend heb wel iets sturen ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik vind al da valentijn-gedoe overdreve. het is allemaal zo commercieel. ge moet eelt jaar door tone da ge elkaar graag ziet en ni alleen op enen dag. en als ge uw lief echt graag ziet zal diene da wel wete, ook zonder da ge em daarvoor kado's moet kope of zo. voor mij hoeft valentijn dus echt ni ze.
|
![]() |
|
![]() |
mja als iemand toch nog GEWELDIGE ideeën moest hebben qua verassingen plz let me know!
![]() men vriendin gaat namelijk iets heel speciaals doen, iets wat naar eigen zeggen nogal duur is, maar ik mag absoluut nix weten, alleen dat het 's avonds gepland staat en ik geblinddoekt moet worden! Ben echt wel benieuwd dus maar nu wil ik haar ook echt op een speciale manier verassen alleen zou ik wel wat inspiratie kunnen gebruiken ![]() Money is iig gen al te grote issue dus laat maar komen ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik vond Valentijn commercieel..
Maar dit jaar is't de eerste keer dat ik een vaste vriend heb met Valentijn (ik kende hem wel net vorige Valentijn).. en ik heb begrepen dat hij dat wel een speciale dag vindt. Dus ik zal wel iets krijgen en ben zelf van plan iets leuks te geven. Hij praatte ook al van uiteten (simpel hoor), ma da vin ik nu nie echt nodig, dus ik weet nie of het ervan komt. Ik blijf er slapen en de dag erna neemt ie een dagje vrij en dan kunnen we samen shoppen in Wijnegem. Maar nu een antwoord op je vraag: Wat ik precies zal geven weet ik niet.. misschien iets leuks uit de Expo ofzo met een leuk kaartje erbij (zoiets van Leendert Jan Vis is echt leuk). Tien dagen later zijn we een jaar samen, dus dan moet er weer iets gegeven worden en dat moet 't dus nog es overtreffen, want dat vind ik dan weer ietsje belangrijker! ![]() Ik geef zowiezo bijna iederee maand iets: al is dat iets stoms dat i kzelf heb getekend of iets liefs dat ik heb uitgeprint, hij vind het wel leuk. Je moet iedere dag laten zien dat je van hem/haar houdt, niet enkel op die ene dag.. maar 't is wel een leuke dag om het nog es te bendrukken en voor de single ones om de stap te zetten. Oeioei, wat een betoor ![]()
|
Mijn ouders hebben altijd belachelijke ideeën over van alles en nogwat, maar qua valentijn/liefde en dat soort dingen hebben ze echt supertoffe ideeën! Echt vreemd...
Ik heb die dag waarschijnlijk de eerste 2 uur vrij, dus ik kan haar verassen ![]() ![]()
|
![]() |
Valentijn is commerciële zever!!! Dat is mijn mening toch. Tegenwoordig is alles wel zo: kerstmis, pasen en niet te vergeten dat halloween er ook nog bijkomt. Alles is te fel 'upgefucked', geldtroggelaarij volgens mij.
En wat is Valentijn? Eén dag per jaar eens lekker verliefd doen, handje vasthouden, gaan eten, kadoo'tje, kusje hier, kusje daar... De dag erna is alles vergeten en kan alles weer normaal verlopen. Dan is het allemaal van gaan belang meer. Dan mag je terug ambras maken à volonté! Nu ja, mijn mening...
|
Verwijderd
|
ik wil graag weten wat jongens nou leuk vinden om te krijgen voor valentijn (iets leuks gaan doen zit er niet in, geen tijd etc, duss).
damn, ja ik heb wel een paar heeele lompe ideetjes, alleen ik moet ze nog een beetjuh uitwerken.. Maar ik ben dan weer zow moeilijk dat ik denk: wat als ik hem nou een kaartje stuur, of iets onwijs cools (niet dat ik iets cools weet maargoed ![]() ![]() ![]() Toch zei ie wel dat ie een idee had, hij zei iets vaags, en daarna "daar kom je volgende week wel achter". Ik zou niet weten hoe hij iets kan kopen eigenlijk, want hij werkt letterlijk elke dag ![]() Vinden jongens een kaartje klef? xxx Alicia ps: sorry voor de lompe vraag ![]() |
![]() |
|
Valentijn$dag suXx...
als je om iemand geeft, ken je 't hele jaar door een kaartje sturen of naar die persoon stappen om te vertellen wat je voor hem/haar voelt.
||
Citaat:
![]() Ripper
|
![]() |
ik denk dat ik gewoon met mn vriendin in zwitserland na het snowboarden, ga chillen in het bubbelbad. en dan lekker stappen niet te laat na bed moeten de volgende dag weer boarden.....
heb er zin in.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() xxx Ems [Dit bericht is aangepast door Emmy01 (10-02-2002).]
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |