Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En als nummer drie 15% heeft en nummer 5 heeft 10%, dan moet Meike dus tussen de 15 en de 10% hebben gehad. Maar ja, wie weet hebben d'r maar 10 mensen gebeld ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Boris is echt wel supergoed. Hebben jullie www.sofuja.com gezien en dan Take me as I am van het bovenste album bij de muzieksectie? Vind het echt een mooi nummer
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Klinkt wel hip ja ![]() En hij zingt nog steeds mooooi ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zeker in deze ronde. Er zijn iets van 6 favorieten!
||
Citaat:
|
Als het aan mij zou liggen was de volgorde als volgt:
1. Irma (verrassend! Zij was me nog nooit eerder opgevallen) 2. Boris (nog beter dan verwacht) 3. Tialda (erg mooi, alleen het lage in het begin lag d'r niet zo) 4. Eric (ook niet verwacht) 5. Alice (ik vond d'r niet gehaast zingen, maar idd wel nep met d'r toneelspel) 6. Elisaar (viel me tegen, maar niet zo erg als dat de jury zei) 7. Fardoe (viel me ook erg tegen). 8. Daniel (vond ik totaal geen mooie stem hebben) 9. Martijn (is irritant en zong slecht) Ik vond het vooral raar dat de jury zei dat Elisaar niet kon zingen. Waarom hebben ze d'r dan naar de workshopronde gehaald?!
|
Veel mensen zeiden dat dit de workshop was met té veel goede zangers. Nou, Boris en Irma waren zeer veel beter dan de rest van de mensen, die allemaal door de mand vielen!
Martijn was zoals verwacht supersneu, echt extreem droevig, wanprestatie van de eeuw!! Fardoe zong vrij vals, heeft het niet wat mij betreft. Tialda viel echt enorm tegen, ik mag haar sowieso niet. Elisaar is een lekker ding en ik ben fan maar ze schreeuwde gewoon, het was vreselijk! Eric heeft absoluut geen stem! Alice, inderdaad, FAKE. Daniël, leuke jongen, die mag van mij best als derde door! |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat Irma eerste is trouwens. En hell , ik wilde Boris helemaal niet leukvinden omdat iedereen hem al leuk vindt, maar my god hij zag er erg appetijtelijk uit ![]()
||
Citaat:
|
Irma was goed!En Boris, tja daarbij sluit ik me aan bij, volgens mij, de rest van NL : Hij is goed én leuk. Martijn was brrrrrrrrrrr heel slecht! Rest vond ik niet zo denderend, iig veel minder als ik had verwacht..
||
Citaat:
Ik vond d'r heel mooi zingen en totaal niet gehaast. Wel waren d'r bewegingen idd nogal nep. Ze wilde zich inleven in de tekst, maar deed dat iets té. Ik denk dat dat wel af te leren is. In ieder geval vond ik haar stukken beter dan Daniël.
|
Ik vond et echt raar dat de jury zei dat Alice niet goed zong, ik vond dat juist goed zong. ze deed misschien verder een beetje overdreven, maar dat heeft niks met de zangkwaliteit te maken, maar ja.
Maar terecht dat Boris gewonnen heeft
|
Verwijderd
|
Ik was op een verjaardag, dus ik heb zo half half idols kunnen volgen. Wat me zo opviel was dat Boris en Irma erg geweldig waren, maar dat vind ik al vanaf het begin
![]() De rest vond ik allemaal minder dan die twee. Maar ik heb het opgenomen (geen zin om tot woensdag te wachten ![]() ![]() Iig zijn Boris en Irma door! Jeeej! Nog meer Boris <3 En hij was mooooi. En Irma is koel ![]() De rest weet ik niet zo goed dus, maar volgens mij is die stem van de jury bij Eric wel goed terecht gekomen. En iedereen op die verjaardag vond hem stom en raar, maar ik vond hem wel schattig ![]() Ik hoop dat Nick of Merel de wildcard krijgt ![]() Ennum Elisaar was hetzelfde verhaal als Frank. Afgeleid door het uiterlijk en uitstraling, en dan nu tot de conclusie komen dat ze toch niet kan zingen.. |
![]() |
|
![]() |
Eindelijk ben ik het eens helemaal eens met de stemmen.
Boris en Irma zijn volkomen terecht door, zij zijn mijn favorieten. Eric zong gisteren niet zo goed maar hij kan het best aardig dus dat vind ik ook wel goed. En gelukkig is Elisaar niet door!!! Wat zong zij slecht! Martijn.. Wat een raar figuur. Toen Tooske hem aankondigde en ik hem zag dacht ik dat hij wel de jongste zou zijn die meedoet. Een jaar of 15 ofzo. Zegt hij in zijn filmpje dat hij 21 ( ![]() Wat een babyface heeft die gast! En hij zong ook verschrikkelijk. Volgende week wildcard ronde. Van mij mag Nick em hebben. En Boris: leuk, leuk, leuk ![]() Laatst gewijzigd op 15-02-2004 om 08:52. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |