Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Goodluck,
|
Op bijna alle scholen wordt een faalangsttraining gegeven. Dus je zou het idd aan je mentor kunnen vragen. Verder kun je er met je ouders of een huisarts over praten, als je liever individueel behandeld wil worden.
Of misschien heb je het helemaal niet nodig, alleen wat praktische tips. Zoals ontspanningsoefeningen voor een spannend moment als een belangrijke afspraak. Dat helpt al een heel stuk. Oefening: bal vuisten, voel de spanning, en ontspan. Bal vuisten, adem in, voel de spanning en ontspan. enz. En gewoon eerlijk tegen iemand zijn. Zoals iemand ook een keer een ongelofelijke zak noemen als'ie dat werkelijk is.
|
Mediteren ?
Yoga of zo iets? Misschien helpt het wel, om ook tot rust te komen. En misschien komen er wel onderbewuste dingen in je op, waarvan je niet wist dat ze er waren. Leen een keer een boek in de bibliotheek, daar hebben ze denk ik wel meditatie boeken. Veel succes!
|
![]() |
hey ik ben ook erg subassertief, ik ben er vorig jaar ongeveer op blijven zitten.. het lag natuurlijk ook aan mij cijfers maar het subassertieve speelde ook een grote rol..
bij ons op school geven ze ook trainingen maar k wil ze niet volgen (stom natuurlijk maja) zijn er ook andere manieren om assertiever te worden?? dus zonder een een of andere curcus.. ik hoop het.. |
![]() |
|
![]() |
heeys, ik herken het, het is idd hele vervelend
![]() Ik doe ook zo'n opleiding (welzijn ROC) en aan mij gaven ze het advies om niveau 3 te gaan doen terwijl ik goede cijfers had en niveau 4 kan. ze gaven me dat advies omdat ik te weinig initiatief nam en omdat ik had aan gegeven dat ik het eng vind om voor grote groepen te staan. Bij dat laatste is egt een rot streek ,want we moesten een leerdoel over jezelf maken dus een "probleem" waar je aan wou werken; ik had dus aangegeven voor groepen staan + meer initiatief nemen! NOOIT meer doen dus ,want daar wordt je op afgerekend ![]() sorry wou ik ff kwijt! ![]() wat je er aan kan doen ik zou zeggen kijk es op deze site menscentraal.nl maybe heb je er wat aan, ennuh niet TE veel aan trekken wat de leraren zeggen het betekent niet dat ze automatisch gelijk hebben! G'luck!!! ![]() ![]()
||
Citaat:
Een pestkop is als een ballon, een goeie tik en hij is weg.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Aantrekkingskracht: de wanhopige man en de onbereikbare vrouw. Egoconstructie | 99 | 15-01-2020 13:47 | |
Psychologie |
Werken als hulpverlener & niet zo sociaal vaardig zijn? Verwijderd | 17 | 06-10-2010 20:48 | |
De Kantine |
Ben jij meer of minder volwassen dan je leeftijdsgenoten? Verwijderd | 81 | 28-07-2010 09:45 | |
De Kantine |
wat saai zeg... #17 Verwijderd | 500 | 08-09-2007 22:59 | |
Psychologie |
Hoe zit het met de assertiviteit Frida | 17 | 29-05-2002 16:31 | |
Films, TV & Radio |
buffy!!! Prince_AT | 94 | 08-01-2002 15:28 |