|
|
Bekijk resultaten poll: Hoeveel onvoldoendes heb je op je rapport? | |||
0 Picture Perfect |
![]() ![]() ![]() ![]() |
147 | 58.33% |
1 |
46 | 18.25% |
2 |
27 | 10.71% |
3 |
13 | 5.16% |
Meer |
19 | 7.54% |
Aantal stemmers: 252. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Meer dan 3 op het volgende rapport denk ik.
Momenteel sta ik voor Spaans, informatica en wiskunde onvoldoende. En economie, en met een beetje pech ook Frans komen daarbij. Ik verknal alles dit jaar, bovendien is er binnenkort mentorspreekuur wat ongetwijfeld slecht nieuws voor mij betekent, aangezien mijn ouders straf (geen geld, geen computer, alleen maar studeren) als de ideale motivatie zien. |
![]() |
|
![]() |
ik had er 5 en ga ze niet allemaal opnoemen want dat is niet cool. maar uhm, tja, bij ons op school gaan er van de hele havo er maar 16 ckr weten over van de ongeveer 80 a 100 kids dus ben niet de enige met zon brak raport
![]()
|
3
gemiddeld van 2 rapporten: beeldende vorming: 5 Engels: 4,5 maatschappijleer:4,5 en voor de rest wat 5,nogwat dus net voldoende ![]() beeldende vorming ga ik morgen herkansen, had voor de laatste toets een 2,2 ik moet tenminste 1 van de onvoldoendes ophalen, anders ga ik niet over ![]()
|
Ik weet niet hoeveel onvoldoendes ik heb. Wij krijgen niet echt cijfers meer. En als we cijfers krijgen moeten we die maar zelf gaan uitvinden wat ze zijn. We hebben vrijdag een brief gehad voor de 10 minuten gesprekjes gehad, maar nog geen rapport. En woensdag moet dat briefje van de 10 minutengesprekjes al ingeleverd worden.
![]() |
![]() |
|
Nog steeds 0.
En ik heb alleen nog maar SE-cijfers, waarbij ik van de 8 vakken bij 7 al geen onvoldoendes kán komen te staan. Ga dus zeker weten met voldoendes het examen in. Alleen Nederlands is nog onzeker: dat is nu een 6,3 ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Invulling van de 1000 uur onderwijstijd Verwijderd | 6 | 10-07-2006 11:11 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Poll of je GR Bisz | 5 | 07-04-2002 14:36 |