Advertentie | |
|
![]() |
|
uhms *krabt hooft* weet tut niet maar ach k denk dattut iets te maken had met dat ik thuis was ofzow en saggie was ossow k weettut niet meer *verwijst naar slechte geheugen* maar t was vast op dat moment een briljante ingeving die ik destijds uitstekend kon onderbouwen/verklaren
![]()
||
Citaat:
![]() oude naam is liever... och vergeet toch zomaar over mijn super interessante naam te vertellen... nou ik paardrij en in die tijd was ik gek van een gekke pony die zo heette en toen waren we op school aant geinen en toen heeft iemand deze naam voor mij verzonnen maar ik dacht eigenlijk van mjah ik kom toch nooit meer terug en nou zit ik hier alweer weet ik het hoe lang... maar nou heb ik zowiets van tja de mensen kennen me onder deze naam en ik ben te lazy om me opnieuw aan te melden..
Laatst gewijzigd op 18-05-2002 om 20:14. |
![]() |
|
Nou, ik heet dus Ripper, en hoe kom ik daar aan?
Ik kijk naar ''Buffy, The Vampire Slayer'', en kenners van de serie weten dat Giles (= mijn favo personage) in zijn jeugdjaren nogal losbandig was en toen Ripper werd genoemd.... ![]() ![]() Dus: mijn nickname komt NIET van Jack the Ripper!!! ![]() ![]() Ripper
Laatst gewijzigd op 22-04-2011 om 19:55. |
![]() |
|
het zat zo.. we gingen naar festival mundial in tilburg en toen ginge we taco's eten en toen later die dag wou ik iets voer die dinge zegge en ik was de naam kwijt dus toen zei ik paco en toen werd er paco de taco van gemaakt en die week melde ik me toevallig hier ook aan en toen werd het dus paco de taco..
||
Citaat:
![]() Heb deze nick een paar jaar, gewoon creatieve uitbarsting. En als ik een andere naam verzin kom ik altijd op deze terug dus ![]() Veel denken aan creperen maar dat was neit de bedoeling ofso
|
hmz waarschijnlijk denkt iedereen dat t van die film blub ik ben een vis vandaan komt maar dat is dus nie so
![]() want kijk mijn beste vriendin en ik hebben iets met vissen, vraag me niet waarom ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
kweenie, ik vind het een superdomme naam. Het wordt tijd dat ik 'm eens ga changen... Maar dan heb ik niet meer die SiG, dat vind ik ook wel weer jammer. Maar in iedergeval mijn naam slaat echt nergens op, maar toen ik die naam verzon had ik volgens mij een btje last van een identiteits crisis, dus dat verklaart een hoop...
![]()
|
Sherazade is de naam van het Arabische harem-meisje dat na een nachtje slapen bij met de sultan onthoofd zou worden, maar ze was hem te slim af door elke avond een spannend verhaal te vertellen zodat hij altijd zou uitkijken naar het vervolg en zo deed ze dat 1001 nachten achter elkaar, waarna ze mocht trouwen met de sultan of zoiets (of misschien toch onthoofd werd dat weet ik niet
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben gewoon Morgan online ~_^ Komt van Morgause, wat eigenlijk meer mijn zelfbedachte naam is. Mijn andere online naam is dan ook Morgause Nokami. Heeft niet bijzonder veel met mijn lifestyle te maken, eigenlijk. Ik draag geen Morgan kleren, veel te dozig (ik zoek nog steeds een leuk truitje van Morgan though, omdat mijn naam erop staat ~_^)
|
![]() |
|
Ooit in een boek wat gelezen over The Scarlet Woman, iemand die zo genoemd werd ofzo...dat is iemand die van jongen naar jongen fladdert, maar dat klopt niet...maja dat wist ik ook niet toen...later heb ik het verandert naar Scarlet, en dat betekend scharlaken...vond ik wel passend, want ik heb rood haar...en klinkt mooi
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Had met een paar vriendinnen wat bijnamen voor elkaar bedacht 'andere namen' eigenlijk en toen kwam ik op goos.. ben gek op woorden met 2 o's hehe
![]() Maar ik heb heeel veel spijt van deze nick ![]() Log wel een volgende keer opnieuw in ofzo ![]() |
![]() |
|
![]() |
jonge, ik kom altijd terug en sterker als ooit tevoren, ik lach bij wat ik meemaak. Er is niemand die mij ooit voor altijd klein zou kunnen krijgen want ik kom altijd terug.
Ik ben de vriend van liefde en de nachtmerrie van het kwaad. Ik ben de wijsheid zelfe en gezegend met een groot inlevingsvermogen en rationaliteit, Ik heb altijd gelijk ook al heb ik het niet, ik spreek altijd de waarheid zelfs als ik lieg, en ik herhaal; Ik kom altijd terug!
|
Verwijderd
|
mijne komt van de combinatie punk en pocahontas (goh
![]() ![]() (edit) en dat zegt eigenlijk niet zoveel over mijn lifestyle omdat ik geen 'echte' punker ben. ik hou alleen van de muziek maar ben het grotendeels niet eens met punkideeen. |
![]() |
|
Was voorheen ^Marije^ maar vond mn nick saai (was de vleugeltjes intens zat) en ging daarom naarstig op zoek naar iets nieuws. Dus ik spit wat in mijn kamer/kot en kom een superkoel kinderboek tegen, met daarin een beestje en die heet Hukkie !!
Ik, als groot fan van mijn jeugdheld Hukkie, greep mijn kans en heb mij meteen aangemeld als nieuwbakken lid (maar dus toch niet zo vers als men zou denken). Zo.
|
![]() |
Ik vond bubbeltjes gewoon lief klinken, maar als je er bij nadenkt kan het best ranzig zijn
![]() He Flippie ![]() |
![]() |
|
Morphia's Waltz - The Gathering
Lijkt op Morphia S. Waltz, een naam waar ik mooie associaties bij kreeg en krijg. Ze is een soort droomkoningin die me vertelt wat goed is en waar ik verder mee zou komen. Morpheus is de God van de dromen, Morphia zou zijn dochter kunnen zijn. Metamorfose --> Morphia. Ik ben veranderd, heel erg veranderd. Misschien op een goede manier, misschien niet. |
![]() |
|
Mijn nick heefd niks met mijn Lifestyle te maken, dat Sugar kwam in eerste instantie van een nummer van Sythem of A Down, vond sugar alleen wat saai dus is dat black erbij gekomen.
Zwarte zuiker, vond het wel leuk aangezien zuiker meestal wit is (of bruin) en zwart is het tegenovergestelde van wit maar ook zijn gelijke.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Hoe kwam je tot je nick/sig/ava? Daboman | 66 | 13-05-2007 18:45 | |
De Kantine |
Het Grote: geef uitleg over je nick-ava-sig! Topic Hulk | 89 | 17-05-2006 09:12 | |
Lifestyle |
je nick Ninnoc | 158 | 28-08-2003 18:18 | |
Games |
nicks bij onlinegames. Korsakoff | 37 | 22-05-2003 15:50 | |
Software & Hardware |
Wat vindt google van je nick? sgoku01 | 6 | 03-11-2002 18:43 | |
De Kantine |
je nick? Verwijderd | 78 | 05-05-2002 15:47 |