![]() |
|
eerst kaarsvet met een mes wegkrabben, dan keukenpapiertje eronder en erop leggen en de warme strijkbout erop zetten. Het gesmolten kaarsver dringt in het papier. Steeds een nieuw stukje papier pakken tot alles eruit is, en dan in de kookwas.(dat moet-ie toch al van alle jus en wijnvlekken)
Dankjewel oma Graag gedaan wijffie |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
wel even een waarschuwing :
Gebruik alleen witte paraffine kaarsen voor dit soort spelletjes.. bij gekleurde kaarsen en kaarsen met folie erom loop je het risico dat je iemand lelijk verbrand !!! begin hoog .. 1 meter en druppel daarna van een lagere hoogte .. en begin op een bil als je dit met deze partner nog niet gedaan hebt .. zo kun je veilig uitzoeken wat je partner kan hebben .. en zet voor de zekerheid een emmer water klaar .. je weet maar nooit. op troep te voorkomen .. leg je 'n flink stuk huishoud folie onder je "slachtoffer" dan kun je daarna de hele handel makkelijk in de prullebak mieteren ![]() |
![]() |
|
persoonlijk ben ik wel een beetje geintereseerd in SM. Ook het masochistische deel bevalt me wel. Ik heb een keer kaarsvet geexperimenteerd maar mijn vriend vond het helemaal niets. Als jij het opwindend vind maar je vriend kijkt er vol afgrijnzen naar, dan is voor jou de lol er ook snel vanaf.
en nog een nadeel: het geef zo'n troep het er vanaf te pulken ![]()
||
Citaat:
daar heb je dan geen liefdes relatie mee .. maar gewoon .. om soms eens mee te spelen .. het is dan wel verstandig om met die meester op papier te zetten wat er wel en niet mag .. en dat bepaal JIJ dus !!! laat je nergens toe dwingen .. ik zou er wel eerst met je vriend over praten .. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
nee joh gewoon 'n lijstje van wat je meester wel en niet met je uit mag spoken en wat je leuk vind en wat eng ( maar wel mag) en dan kan de meester 'n leuke sessie in elkaar draaien .. 'n kok moet ook weten welke ingredienten hij kan gebruiken .. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
( En hoe weet je nou van te voren wat je wel of niet leuk gaat vinden?) |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
naja misschien is romantiek sowieso niet echt de bedoeling van dit soort seks..
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Blunders revisited olsen | 149 | 09-12-2004 22:39 | |