Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Spaar smint doosjes, wel door mezelf leeggemaakte ![]()
|
Vroeger moest ik gewoon altijd rietjes kopen. Van die mooie met poppetjes erop en met een krul erin. Nu doe ik dat niet meer hoor, dat was toen ik echt jong was. Ik houd niet van sparen, ik vind het altijd nutteloos. Maar ach, als anderen zich er fijn bij voelen..
![]()
|
Ben een straatjutter, dus neem eigenlijk alles mee wat me in eerste instantie bruikbaar lijkt...heb een bakfiets dus eigenlijk gaat practisch alles mee. Van houten balken en platen via bedspiralen naar oude tassen enzo. M''n kamer/huis staat ook helemaal vol met reut.
||
Citaat:
maar dat schiet niet zo erg op ik heb er pas 22 ofsow
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Vroeger toen ik klein was en toen ik nog op ballet zat spaarde ik allemaal van die balletdingetjes, had er echt heel veel van
![]() En ik was fan van de spicegirls dus daar had ik ook best wel prutjes van gespaard, maar dat heb ik een jaartje terug weggegooid, alleen in het wereldbolteeshirt heb ik nog, daar slaap ik nog wel eens in ![]() |
![]() |
|
![]() |
vroeger.... vroeger..spaarde ik jaja ook idd flippo's kassabonnetjes, snoep papiertjes, interviews, ehmz, nagellak potjes, ehmz, tandjes toen ik nog in de wisselperiode zat..en nu tegewoordig doe ik aan alles qua spare wat te make heeft met spiritualiteit. en edelsteentjes
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() vo0ral dieJ kaartjes van spijkerbr0eke en truitjes,.. 0wYa.. ik heb 0ok een la v0l met b0nnetJes.. ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
wat sparen en/of verzamelen jullie???? Jongenuittwente | 53 | 15-10-2015 21:22 | |
Lifestyle |
Verzamelwoede reine claude | 61 | 15-05-2006 17:21 | |
Lifestyle |
Verzamel je rijk! Broeder | 50 | 14-07-2005 18:20 | |
Werk, Geld & Recht |
Sparen? Hoe doe jij het? Sweetsurrender | 50 | 03-02-2005 22:04 | |
Lifestyle |
verzamelen maantje tuurt | 100 | 16-06-2003 19:13 | |
De Kantine |
verzamelen/sparen jullie iets? Verwijderd | 58 | 05-01-2003 09:54 |