Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja das wel kut, inderdaad!
Maar als je er echt mee zit moet je naar hem toe gaan ofzo, ik heb ook zoiets meegemaakt en het maakte me gek. Stap naar hem toe, dan weet je de waarheid, hoe pijnlijk het nadien ook is, dan weet je dat hij je niet waard is.
|
![]() |
Ik heb nu net ongeveer hetzelfde gehad...een maand lang een relatie en het leek echt net alsof het nooit meer over kon gaan... maar dan opeens...dan is het voor hem toch over...
hij heeft mij verteld wat er precies aan de hand was... en ik waarschuw je...het is klote als er precies wordt gezegd wat er aan de hand is, dus bereid je op alles voor wat hij kan zeggen... anders komt het misschien te hard aan, zoals bij mij... ik heb 2 uur lang jankend op de grond gezeten... en nu ben ik ziek... ![]() het kan zijn dat er niks aan de hand is met die jongen...maar iik waarschuw je...liefde kan zo snel over zijn... ![]() ![]() ![]() succes |
![]() |
||
Citaat:
'k heb ook zoiets meegemaakt, maardaar ga ik niet dieper op in ![]()
|
Verwijderd
|
Het kan zijn dat hij je wel leuk vond, maar wel aan het twijfelen was of ie iets met je zou willen. Als hij dan uiteindelijk de beslissing heeft genomen is het dus ineens afgelopen.
Bovendien heb ik ook weleens zoiets gehad, dat ik op eens bedacht dat ik er geen zin meer in had, ik weet ook niet waarom. Ik vind het heel vervelend, maar lets face it: hij wil niets met je, al is er natuurlijk een kleine kans dat er inderdaad iets is gebeurd (mobiel kwijt, oid), maar als hij je echt leuk had gevonden had hij je wel weten te bereiken. Desalniettemin wens ik je succes! |
![]() |
|
Nou hij was zijn mobiel niet kwijt!! Ik heb hem een smsje gestuurd wat er aan de hand was en toen kreeg ik een lief smsje met slaap lekker lief, maarja lekker antwoord op je vraag! De volgende dag vroeg ik wat er aan de hand was en toen zei hij dat ik ff rustig aan moest doen. Nu hebben we morgen een afspraak maar ik verwacht er niet teveel van! Ik begrijp sowiezo nog steeds niet waarom hij ineens heel anders over me denkt! Hoe je zomaar ineens iemand een stuk minder leuk kan vinden?!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Legolas L.E. | 191 | 07-06-2011 21:54 | |
Eten & Drinken |
over datum Verwijderd | 46 | 03-06-2008 18:53 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik mis je zo Sprinkle | 4 | 04-07-2004 21:22 | |
Psychologie |
Het Zwaarweer forum *Butterfly* | 125 | 04-10-2002 18:24 | |
Psychologie |
Is het manipuleren van mensen per definitie slecht? Verwijderd | 20 | 08-09-2002 20:25 | |
Liefde & Relatie |
het zelf wel mogen, maar van de ander niet kunnen uitstaan Roozie | 5 | 09-06-2002 22:03 |