Advertentie | |
|
![]() |
|
www.zvdk.nl staat ook een server die de hele dacht dust aan heeft staan
![]()
||
Citaat:
|
speel meeste op xs4all en nexus
vroeger kwam ik veel op zvdk en xs4all en heeel vroeger op gamepoint (beta 3-4) clans zijn niet nerd, clans zijn leet ![]() zeker als je het een beetje ver schopt (halve finale opencup, 1ste in 5on5 NL ladder enz ![]() ![]() ![]() ![]() heb nu hele tijd [half jaar] niet gecst en gewarred maar sinds een dag of.. 3 toch weer beginnen
||
Citaat:
bovendien heb ik nooit geweten dat P!C goed was, cq 1ste heeft gestaan... ooit opencup oid gespeeld?
||
Verwijderd
|
Citaat:
meest gespeeld staat niet per-sé gelijk aan "beste". hell, ofp is eigenlijk zoveel beter (afgezien vand e crappy netwerk code, maar Resistance helpt een hoop). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Japie is trouwens noob. |
![]() |
||
Citaat:
ze spele nu alleen nog 2on2.. en da ze daar 1ste hebbe gestaan betwijfel ik.. bovendien hebbe ze verder ook in geen enkele ladder gespeeld
||
Verwijderd
|
Citaat:
voor zover ik weet is p!c allang gestopt. |
![]() |
|
CS is het meest gespeeld en dat geeft volgens mij toch echt wel aan dat het een goed spel is.
OFP wordt echt veeel minder gespeeld, dus zijn dr minder fans van, dus minder populair, dus minder goed (het hele doel van een spel is populair zijn en veel fans hebben...)
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik vind battlefield nu eenmaal beter,maar ik laat jullie hier nu alleen voordat ik echt mensen kwaad maak ![]() |
![]() |
||
Citaat:
dus voor jou ff; BATTLEFIELD ZUIGT EN IS VOOR N00BS |
![]() |
|
Waarom komen er altijd mensen stoer doen met hoe goed ze in CS zijn terwijl ze niks voor stellen...
Ik stel niks meer voor omdat ik gestopt ben, maar ik heb tenminste wel Eurocup 4 gespeeld en 1ste van NL in clanbase gestaan toen de NL scene op zijn hoogtepunt was (vrij lang niet 1e gestaan toen was SoD gewoon beter). En ik heb het nu over mijn clan. Cryptapix en elitezeehond hebben ook op hoog niveau in NL gecsed ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
raaaaaaaiiiiigghhtttt wat is je nick? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik heb helaas nooit eurocup mogen spelen met mijn clan, maar wel opencup.. halve finale is ook niet verkeerd.. toen moesten we tegen rG... en da snap je zelf wel, toenmalig nr #1 en hadden al wat betere cups/toernooien op hun naam staan.. ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Moet je anders op www.gamebattles.com kijken, zijn alle ladders, dat wordt de nieuwe site voor clan wars, etc, socom van de ps 2 zit er ook al op, wat eerst socombattles was!
||
Citaat:
naja na 4 jaar met het clanbase systeem te werken stap ik pas over als we de laatste clan zijn @ clanbase ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Veel lui die niet genoeg centen hebben om een goede computer te kopen dus spelen maar CS. Die zetten hun vrienden aan CS omdat die niet weten dat er betere spellen om de markt zijn. En dan nog de lui die dat wel weten en enkel een stelletje onwetende.. hoe noem je dat ook al weer... n44bs pwnen (was het toch?). OpF is een fantastische teamgame en erg leuk om met je clan te spelen. Ik zit in een redelijke grote en actieve clan. Een potje OpF met zn allen op private server (public is minder : / ) is dus echt aan te raden. Ik denk dat je nog beter TO dan CS kan spelen.... Ik heb het beiden erg weinig gespeeld en kreeg een betere indruk van TO.. Wat ik zelf spel? Ravenshield.. eerst gestopt.. nu weer terug.. een shooter waar je echt op je tellen moet letten... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Daarvoor hebben de meeste een te bekrompen en gesloten geest.. |
![]() |
||
Citaat:
en dat we geen goede pc kunne kopen is ZOON DIKKE BS.. ik mag echt niet klagen over mn pc en ben ZEKER niet arm.. maar ook al heb ik een p4 3.02ghz Xtreme edtion en een radeon9800XT, dan nog speel ik cs.. het gaat echt niet om goede of slechte pc, da is het ZWAKSTE argument wat ik tot nu toe gehoord heb... en k*nker op met je battlefield propaganda,.. en beter TO spelen? LOL dat is pas een slap aftreksel van cs.. want ze daxchten "wat cs kan, kunnen wij beter" en het is niet beter.. je hebt absoluut NO RECOIL wat dus donweg in het rondsproeien word.. neej.. TO is echt heel nep.. *kan een fb hier niet ff die anti cs replys weghale want die discussie komen hier ELKE KEER WEER in ELK topic over cs omdat er schijnbaar mensen zjin die het success van cs niet kunnen velen*
||
Citaat:
$@nd€r $@l@m@nd€r echter zegt wel dat hij het niet leuk vind, maar hij drijft zn mening niet door e ngaat niet lopen roepe dat een ander spel veel beter is.. dus daar erger ik me ook niet aan, ik kan best begrijpen dat sommige mensen cs niets vinden, maar dan hoeven ze niet te gaan roepe in een cs topic welk spel ze wel leuk vinde
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gelieve geen woorden als tering gebruiken... Ik zeg niet dat jullie geen goede comp kunnen kopen... Ik gebruik het ook niet als argument.. ik hou ook geen betoog.. kanker ook liever niet en ik ben niet dol op bf... TO.. je zeikt spellen af terwijl je niet wil dat anderen het doen.. hmmzz.. ik zei trouwens ook nooit dat to goed was. (in ravenshield zit pas echte recoil). Alle games zijn nep.. in het echt kom je niet meer tot leven.. En als jij blijft reageren op zo'n overdreven manier zullen de reacties blijven komen.. voornamelijk wanneer je woorden gaat gebruiken die met een t en een k beginnen... p.s. gesloten bekrompen en onnodig reageren.. denk daar eens over na ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ER WORD IN DIT TOPIC NERGENS OM JOUW ANTI CS MENING GEVRAAGD dus.. beter houd je hier je bek gewoon dicht ravenshield is erg vet, maar word niet zo superveel gespeeld
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Portable Counter-Strike: Source Download & Run Information happygirls8 | 3 | 27-09-2008 18:17 | |
Games |
Counter Strike Choke | 44 | 21-03-2006 06:30 | |
Games |
Counter-Strike n00b vraagt om raad... RD | 3 | 26-01-2004 18:03 | |
Games |
Counter-Strike 1.6!! dingokoning | 48 | 03-10-2003 14:15 | |
Games |
w00t: Counter-Strike 2 in de maak Phreak | 27 | 07-12-2002 21:54 | |
Games |
Counter-strike 1.4 beta tester Verwijderd | 9 | 20-03-2002 18:26 |