Advertentie | |
|
![]() |
|
Maar mensen help mij nou ook es even:
Ik zoek een liedje (van man met gitaar) met de tekst 'I like girls that wear glasses' oid. En in het hele liedje verteld ie wat ie allemaal zo leuk vind aan meisjes met brillen. Help aub. Het was ooit op BBC6music, maar de playist staat er niet helemaal op ![]()
||
![]() |
Citaat:
The White Stripes - Seven Nation Army (ElNino Remix) The White Stripes - Seven Nation Army (EsCape Remix) The White Stripes - Seven Nation Army (Falcon Remix) The White Stripes - Seven Nation Army (Slide Remix) Er zijn er meerdere zie ook op ander forum ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Volgens mij heet t ook Bhangra nights.
|
Ik zoek het nummer dat Koot en de Bie vaak achter hun filmpjes hadden geplakt.. Bijvoorbeeld toen ze een oud vrouwtje gingen helpen haar tuin winterklaar te maken ("Ik zie het al! Scheurgras.")
Op de achtergrond hoor je zo'n vlot bassloopje, en af en toe een 'gil' van een zanger o.d... weet 't niet meer zo goed. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Wie kan mij vertellen hoe de track heet in oesters van nam kee waar ons Katja Schuurman op danst in die club en op de hotel kamer?
dr zit een oooohhhh.......... trackje in! Iemand die dat weet zou ik zeer dankbaar zijn!!!!
||
Citaat:
jah moet je sparen bij de lion geloof ik...het nummer heet 'Only You'
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Hallo allemaal,
Weet iemand welke muziek dit is: Het werd gespeeld bij Gtst gisteren, bij Pascalle, toen ze in de kist lag, en Dennis zat er bij. Vond het erg mooi. Door wie werd het gezongen en wat is de titel. Ik hoop dat iemand het weet, alvast bedankt!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik zag laatst de fashionshow van Tommy Hilfiger Spring 2004 en daar trad N*E*R*D op.
Op het begin hoorde je een nr. dat met trommels begon. Pharrell Williams zong op het begin: She's so sexy Yo Yeah Yeah En vanaf toen kon ik de tekst niet meer horen en ik weet ook niet hoe het heet en of het ook op een album staat. Wie helpt me? |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Zoek je de titel van een liedje? Vraag het hier Deel 12 Verwijderd | 500 | 16-05-2004 23:16 |